niedziela, 30 października 2011

KONIECZNIE Z 18!

Z "18" w słodkim bukiecie i ułożoną z żelków - to było najważniejsze zalecenie. Kolejne - to kombinacja kolorystyczna: czerwony + żółty. Bukiet był prezentem od chrzestnego dla chrześnicy z okazji osiemnastych urodzin. A wyglądał tak:




Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze dotyczących mojego pudełka. A szczególnie za te, które dały mi do myślenia :-)
A wiecie co? Kontynuując temat cyfr - ten post ma numerek 200. Szaleństwo! Pewnie ogłosiłabym candy z tego powodu, gdyby nie fakt, że już trwa. Ale coś mi się głowie kluje i jak się wykluje, to nie omieszkam Was poinformować... ;-)

23 komentarze:

  1. Świetny!
    Kropeczki to jest ponadczasowy wzór. Mają nieodparty urok w każdej wersji kolorystycznej, prawda?
    Tutaj też są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, a kolorki takie na przekór pogodzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny bukiecik i bardzo dziewczyński:).
    A że dwusetny, to się nie dziwię, bo nad wyraz aktywnaś! Buziaki i gratulacje:).

    OdpowiedzUsuń
  4. 18.. kiedy to było :D szkoda że moj chesny nie pomyślał o takim słodziaku :) cudo jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podziwiam CIe za cierpliwość przy układaniu tych żelków, bukiet wyszedł rewelacyjny!!!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny i super kolorki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Znowu wspaniały pomysł. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak u Ciebie coś się kluje, to ja już się boję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne rzeczy tworzysz, będą dla mnie źródłem inspiracji:)
    zapraszam do mnie na candy powitalne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcale się nie dziwię, że to już dwusetny post, za każdym razem jak zaglądam widzę nową notkę. Masz taki "przerób", że nikt za Tobą nie nadążą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To teraz Ewciu już nie będziesz knujką tylko klujką:)

    OdpowiedzUsuń
  12. No no 200 post dajesz czadu !!!
    Pisz , pisz bo lubię tu do Ciebie zaglądać i podziwiać Twoje dzieła :-)
    18 świetna !!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach jaki cudowny ten bukiecik! Fantastyczny jest:))

    Dziękuję za odwiedziny na blogu oraz miłe słowa.Dodają twórczych skrzydeł.
    Pozdrawiam serdecznie i ciepło.Posyłam uściski:)

    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądają te groszki (to bibułka chyba?)i cały bukiecik śliczny . Widziałam wczoraj żelkowe bukiety w "Smyku" ale do Twoich to im bardzooooo daleko .

    OdpowiedzUsuń
  15. Ileż ty masz kobieto cierpliwości do układania tych żelków! Ja bym pewnie wszystkim cisnęła ;) Prześliczny bukiet, kolorki nie "moje", bo bardzo ciepłe, ale za to jak cudownie się komponują! Jest w nich wszystko to, co przynosi ze sobą osiemnastka - i słodycz, i radość, i żywioł :) Ech, słodka osiemnastka, kiedy to było :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne bukiecik :) ja próbowałam zrobić mojej córci na urodzinki... ale cholera mnie wzięła, jak mi się wszystko rozwalało i obracało... PODZIWIAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne kolory. masz monopol na cukierkowe bukiety :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajowo wyszła ta osiemnastka :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...