piątek, 14 października 2011

JAK ŚLIWKA W... BUKIET

Rzecz będzie o wymiance z Magdą z Modrak Cafe. Lojalnie uprzedzam - będzie dużo zdjęć. 
Szalenie podobają mi się wytwory Magdy. Kiedyś nabyłam u niej piękną ramkę dla moich dziewczyn. Potem śledziłam jej poczynania i dojrzewałam do wymianki. Ale Magda mnie ubiegła z propozycją :-) Umówiłyśmy się co do słodkości ode mnie - i stworzyłam trzy bukiety dla trzech Mężczyzn Magdy.
Dla Największego - największy, w śliwkowo-gruszkowych jesiennych kolorach:



I dla Mniejszych dwa prawie identyczne, bo wiadomo jak jest w rodzeństwie ;-)




Zanim zdążyłam je wysłać - już paczka od Magdy była u mnie. A w niej piękna kartka:




Jeszcze rano oglądałam i podziwiałam drewnianą szkatułkę u niej na blogu - a za chwilę miałam ją w swoich rękach! Jest absolutnie piękna i sama mogłaby stanowić prezent. 




Ale Magda na tym nie poprzestała. Nie poprzestała nawet na naszyjniku, który pokazała u siebie w Modrak Cafe. Szkatułka była wypełniona po brzegi. Patrzcie, jakie dostałam cudowności:



Mam lekkiego fiołka na punkcie kolczyków - moja kolekcja została pokaźnie zasilona, a do tego jeszcze naszyjnik i broszka, ach...
I moim dziewczynkom się dostały prezenty: śliczne wisiorki, filcowe kurki, podkładeczki - serweteczki oraz coś słodkiego:


Magduś, pisałam Ci w mailu, że idealnie trafiłaś w mój gust - z kolorami, ze stylem, ze wszystkim. Masz wielkie serduszko. Bardzo Ci dziękuję!

20 komentarzy:

  1. ulala, jaka cudna wymianka :) I piękne skarby dostałaś, I Dziewczynki także :) Oj super, super. A bukieciki słodkie :) Na pewno :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna wymianka :) bukiety smakowite. a skrzynki zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna wymianka, bukiet sliwkowy jest fantastyczny :) :) Piekne prezenty od Magdy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurki!! ;) piękne prezenty! Twój bukiet śliwkowy... mmmmmmmmmmm....
    jak to jest, że używasz wszystkich moich ulubionych cukierków?

    OdpowiedzUsuń
  5. No Ewcia, musiałaś być bardzo grzeczna, wymianka cudowna. Podziwiam.
    Kochana napisz proszę jak się podoba gazetka bo ja w tym temacie noga. Trafiona czy bez emocji? Tylko szczerze. Nie wiem nawet czy sie opłaca coś takiego kupować.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  6. prezenty od ciebie jak i dla ciebie boskie, wymijanka super się udała ,do pozazdroszczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie obdarowałyście się cuuudnymi prezentami! Najbardziej to Ci tego naszyjnika zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała wymianka :)
    skrzyneczka i bukiety - rewelacja!!!

    Pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przebogata wymianka i pyszniutka! Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Ewuś za miłe słowa!
    Cieszę się, że jesteś z wymianki zadowolana.
    A jeśli chodzi o Twoje bukiety to niestety nie mogłam się dłużej napawać ich niesamowitym urokiem, ponieważ zmasowany atak pod tytułem "Mama otwórz mi..." na to nie pozwolił!
    Wiesz ile było radości, "ćwierkania" i podskakiwania! A uśmiecy na twarzach były wielkości conajmniej ciasteczkowego potwora z Ulicy Sezamkowej!
    Pan mąż natomiast najpierw zaniemówił, potem się nie mógł przebić przez te "ćwierkania", a jak już rozmontował, to słuszną część spałaszował!
    Reszta też się raczej długo nie ostanie, z moją niewielką pomocą ;).
    Jeszcze raz ślicznie Ci dziękuje kochana, że się dałaś namówić na tę wymiankę.
    PS. Nie wiedziałam, że tych cukierasków jest w Twoich bukietach aż tle :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. super prezenty, świetne bukiety, czy Ty kupujesz za każdym razem słodycze, czy masz w domu ilości hurtowe ? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uhuhu, coś mi się wydaje, że Twoja kolekcja musi być już całkiem spora, a co kolejna biżuteria, to w innej technice :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście cudnie Cię obdarowano :)
    Ale ta wiązanka śliwkowa...To moje ulubione cukierasy!Ja bym się rozpłakała chyba.Mieć ulubione cukierasy,ale żeby się do nich dostać zniszczyć coś tak cudnego ;)
    Twoje serduszko Ewciu też jest wielkie...i bardzo wrażliwe.
    Pozdrawiam Cię bardzo,bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna wymianka - sama nie wiem po której stronie chciałabym być :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie dość,ze słodziutko-to jeszcze pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna wymianka dla obu stron! Aż dech zapiera!

    OdpowiedzUsuń
  17. Trafiłam do Ciebie od Middi i zostaję na zawsze! Ależ słodko u Ciebie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja się od razu zapisuję na marzec na Twoje słodkie bukiety - wiem, ze termin odległy, ale wtedy własnie moja mama ma imieniny :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...