poniedziałek, 17 października 2011

LITERA "R"

Jest tą pożądaną w nazwie miesiąca wybieranego na ślub. A zatem i w październiku, mimo chłodów, młode pary chętnie zawierają związki małżeńskie.
Dzięki temu przypadło mi w udziale stworzenie kolejnego bukietu dla nowożeńców - na życzenie Anex z bloga My Blue Bicycle. W trakcie dogrywania szczegółów okazało się, że mam tak zwanego nosa. Kolorystyka, którą zaproponowałam, idealnie dopasowała się do zainteresowań Państwa Młodych - uwielbiają lodowce. Po tym wstępie - pora na prezentację:







Podobno było to jedyny bukiet, na który Państwo Młodzi zwrócili uwagę, co oczywiście niesamowicie łaskocze moje ego ;-) 
Litera "r" sponsorowała również dzisiaj mój dzień. Rrremontowo go spędziłam. Lifting ścian zaczął się w moim mieszkanku łohoho albo i jeszcze dawniej... No i muszę to przyznać - skapitulowałam i powierzyłam ostatni pokój fachowcowi. Nie żałuję, bo w ciągu połowy dnia miałam wszystko gotowe. I nawet posprzątałam sobie "z grubsza" :-) Postanowiłam przy okazji zrobić sobie wcześniejsze porządki świąteczne - zatem jutro ruszam do akcji. Najważniejsze, że ściany są czyste - to cieszy mnie najbardziej. Reszta to już detale ;-)
Pozdrawiam Was serdecznie, dziękując za Wasze wizyty i ślady tej obecności w postaci komentarzy :-)

21 komentarzy:

  1. Świetny lodowy bukiet :) Ja też na pewno zwróciłabym na niego uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście powiało chłodem ;-)
    ale myślę, że Państwo Młodzi szybko rozprawią się z ta górą lodową.
    Świetne kolorki - pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właściwie to się nie dziwię, że tylko Twój bukiet został zauważony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko będzie miła i mile widziane.... urocze te bukieciki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bukiecik wspaniały :) Nie dziwię się, że został zauważony :)

    No i powodzenia w przedświątecznych porządkach :)
    Buziaki
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  6. Bukiet przepiękny...cudo!

    Dziękuję Ewo za odwiedzinki.
    Miłego dnia.Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo!I taki delikatny :)
    Można powiedzieć że część porządków przedświątecznych masz za sobą :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny bukiet :) i nie szlej z tymi porządkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Młoda para i lodowiec-niezłe połączenie:)Przynajmniej Twój bukiecik osłodzi im wspólne chwilki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nawet nie wiesz, jak się cieszę, że do Ciebie trafiłam ;) kolejny bukiet z serii CUDNYCH wspaniałych :)
    Ostatnio byłaś moją inspiracją - zapraszam do siebie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. idę jeść śniadanie :] bynajmniej nie lodowcowe:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzień dobry. A co to R ma znaczyć? Że R przynosi szczęście? To bardzo zimno będzie brać ślub w grudniu i jeszcze jak śnieg zasypie. To wtedy do slubu jedzie się na nartach bo mają literę R bo na sankach to już nie wolno. A to dlatego na weselu jest zawsze rosół ble.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień dobry. A co to R ma znaczyć? Że R przynosi szczęście? To bardzo zimno będzie brać ślub w grudniu i jeszcze jak śnieg zasypie. To wtedy do ślubu jedzie się na nartach bo mają literę R bo na sankach to już nie wolno. A to dlatego na weselu jest zawsze rosół ble.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne lodowe kuleczki :)
    Komentarz Kuby "wymiata" :D

    OdpowiedzUsuń
  15. tak tak, październik to tez nasz miesiąc... pękło nam 18cie... i tez byliśmy na weselu, niezbyt dl;lamnie szczesliwym bo zwichnełam nogę w kolanie... ale cotam, zabawa była przednia!!
    Choć nikt nie zrobił takiego pięknego bukietu jak Twój, to tez był jeden który zwracał uwagę- z kapusty ozdobnej!!!
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  16. Bukiet niezwykle delikatny:).
    A remontu i porządków gratuluję bardzo i trochę zazdraszczam.......
    Buziaki, Ewciu!

    OdpowiedzUsuń
  17. rrrrrrrrewelacja, ja ostatnio zrobiłam bukiet na "wzór" Twoich z przydasi szkolnych na dzień edukacj dla pani nauczycielki zamiast kwiatków od klasy, ucieszyła sie strasznie, oczywiście daaaaleko mu było do doskonałości :D, zdjęcia brak

    OdpowiedzUsuń
  18. Bukiet prześliczny! Delikatny taki.

    A ja chciałam donieść, że słodyczy z bukietów dla chłopców ubywa powoli, pod czujnym okiem mamy, a starszy synuś poprosił mnie dzisiaj o mentoski od, cytuję, "tej fajnej cioci z komputera" :)!

    Pozdrawiam ciocię!

    OdpowiedzUsuń
  19. O - nie widziałam tego posta! Szkoda, że lody tak szybko się topią, bo też byś coś fajnego wymyśliła ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. No, rzeczywiście piekny bukiet, ale jak zwykle :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...