czwartek, 20 października 2011

TERAZ, ZARAZ, JUŻ

Czyli z dziś na dziś - kolejny słodki bukiet wykonany na poczekaniu. Rzecz miała miejsce w zeszły czwartek. Moja Psiapsióła miała do mnie przyjechać, ale zanim ruszyła - był telefon: "mojej koleżance tak się podobają twoje bukiety - czy dałabyś radę zrobić malutki bukiet z ciasteczek, taki żebym mogła go wziąć dziś od ciebie?" Domyślacie się chyba jaka była odpowiedź...




Bardzo Wam dziękuję za wszystkie słowa wsparcia w walce z choróbskami.
A na dzisiejsze chłody proponuję Wam domowej roboty czekoladę na gorąco i drożdżowe ciasto z kruszonką - częstujcie się :-)



25 komentarzy:

  1. Bukiecik wygląda smakowicie!
    Zaraz skoczę do kuchni pożreć coś słodkiego:)
    Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę.. kawusia tu, kawusia tam.. oj, chyba nie popracuję dzisiaj :D
    A ciasteczkowy- fajoooowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam jeszcze ciasteczkowego bukieciku, ależ fajnie ma ta Twoja koleżanka z Tobą:-) chwila moment i bukiecik pyszności czekał:-)
    Gorącą czekoladą z chęcia poczęstuję się.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba niema rzeczy z ktorej bys niezrobila bukietu:)))Ten jest bardzo orginalny:)) A na drozdzowca i goraca czekolade chetnie bym sie skusila bo dzis u nas zrobilo sie naprawde zimno:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. ciasto wygląda bardzo pysznie... bukiecik też świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Narobiłaś mi smaka tą czekoladą! Bukiet cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. i nawet z ciasteczek bukiet, śliczne dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty jesteś niesamowita!
    Bukiecik ciasteczkowy równie fajny jak wszystkie cukiereczkowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm... ten ciastkowy będzie teraz jednym z moich ulubionych. Wygląda super - tak naturalnie (ekologicznie ;)). A co do reszty pokus, to nic nie powiem - idę upiec ciasto :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Zacznę od ciasta i kawy, które to kusiło mnie już na fb :) Wygląda smakowicie...gdyby nie ten drugi koniec kraju :P
    A bukiecik ciasteczkowy wspaniały i równie udany jak cała zgraja cukierkowa ;)
    A dziewuszkom buziaki przesyłam na zdrowienie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba zestawy ciasteczek chetnie bym do kawki zjadla :) Super bukiecik :) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo ciasteczkowy bukiecik!!!!Super!
    Zamiast czekolady kawkę poproszę uwentualnie(jak mówiło moje dziecię) mleczko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj, chyba się poczęstuję- lubię czekoladę,a do tego drożdżówka - mniam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam! Fajnie wymyśliłaś bukiet dla ciasteczkowego potwora ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekolada przepyszna, ciacho drożdżowe też. A bukiecik Ewciu na pewno będzie smakował. Zdolna z Ciebie "słodka kwiaciareczka". Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo śmieszne z tym częstowaniem się .... i tak już czasami zaśliniam monitor to teraz mam go ugryźć?:D:P

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ciekawy bukiecik :) z herbatniczkami jeszcze nie widziałam...
    i takie ciacho!! jestem maniaczką i lubię słodkości ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. jest super :D ale miałaś pomysła :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mmmm, z herbatników, też pysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Idealny bukiecik dla małych ciasteczkowych potworków.
    ak właśnie się zastanawiałam jaki bukiecik możesz zrobić dla takich np dwuletnich maluszków. I oto mam odpowiedź!
    Piekny!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...