niedziela, 9 października 2011

NA URODZINY MAMY MĘŻA

O teściowych powstało mnóstwo dowcipów i żartów. Czy słusznie? Różnie z tym bywa. Ja na szczęście nie mam teściowej z kawałów ;-) Mamo, jeśli to czytasz - pozdrawiam! 
I ktoś jeszcze chciał teściowej podarować garść słodyczy z okazji urodzin. Ja tą "garść" przybrałam w taki sposób:




A tu jeszcze pokażę Wam jak prezentował się w moim wazonie:


Przyznać muszę bez fałszywej skromności, że mnie się ten bukiecik podobał. Mam nadzieję, że spodobał się również Adresatce. A jak Wam się podoba?

26 komentarzy:

  1. Chyba mi odświeżanie padło, wrrr!
    Bukiecik dla teściowej - rewelka! Fajnie się z tą siateczką komponuje.
    Ja na swoją teściową na szczęście nie narzekam, wręcz przeciwnie - super kobitka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ulubione słodkości, nie wiem czy dałabym radę donieść do teściowej, hihi
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  3. No to gratulacje dla teściowej i synowej.
    Świetny bukiet, nawet nie przypuszczałam że się taki fiolecik tak ładnie z kokoskami skomponuje.
    Nie może się nie spodobać ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. słodziutki jest:):):)
    ja też na swoją teściowa nie mogę narzekać, jest super kobitką, i zawsze mogę na nią liczyć:):):)
    Dziękuję za zapisanie się na moje CIASTECZKA a przede wszystkim za zainteresowanie sprawą Uli...
    Pomyśl, że to się dzieje już ponad półtora roku!!!
    Sprawa jest w Sądzie, w międzyczasie utknęła w martwym punkcie ale jest szansa, że wkrótce nabierze rozpędu i pani agnieszka odpowie za swoje czyny...
    Pozdrawiam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym go pochłonęła w jednej chwili :)A może nie...może patrzyłabym bez końca...
    A ja też nie narzekam na Teściową.Mimo że drogi z byłym mężem się rozeszły to kontakt z Nią mam bardzo yyyy...satysfakcjonujący(tak żeby nie przesadzić ) ;)
    Z byłym mężem też.A taka ja szczęściara jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och słodziutki prezent dla teściowej:))
    Wspaniały!

    Serdecznie pozdrawiam i dziękuje z serca za odwiedziny na blogu i miłe słowo:)
    Uściski i promyki jesiennego słonka posyłam.

    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  7. cud malina :) po prostu śliczny :)
    a teściowej nie posiadam i posiadać nie będę :D:D:D

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie może być to cudeńko jak nie śliczne?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie bardzo się podoba i życzyłabym sobie być w przyszłości taką teściową której z sympatii wręcza się taki bukiet . Moja teściowa to była fantastyczna osoba , niestety zmarła w zeszłym roku mając ledwo 59 lat , brakuje nam jej wszystkim bardzo ... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bukiecik cudny,Teściowa na pewno była zadowolona,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. i masz racje ze Ci się podoba,bo jest śliczny i te słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze az Twojej Teściowej zazdroszcze :) pięknie wyszedl , a z moją Tesciową to zależy kiedy hehe raz tak raz tak ale nie jest chyba najgorzej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo elegancki. Raffaello zjadam razem z bibułą ;o)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bukiet piękny. Niestety moja teściowa na pewno by go nie doceniła. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmmmm.. pysznie. I też mam taki wazon :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I kolejne kuszenie :) Przepiękny bukiecik :)Fajna ta siateczka z różem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny bukiet :) Na szczęście, tez nie mam teściowej z kawałów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bukiecik cudo nie dość,ze rafaello to we fioletach:)Ja teściową też mam niezłą,ale nie mówię do niej "mamo",bo uważam,ze mamę ma się jedną.Taka jestem zołza:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bukiecik śliczny. Faktycznie musisz lubić bardzo teściową bo widać, że dużo serca w niego włożyłaś. A ja mam dwóch synów i mam nadzieję, że kiedyś będę dobrą "mamą". Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  20. No proszę.. wpadam się tylko przywitać, dać znać, że żyję i że cała.. a tu na powitanie kokosowe kuleczki... mmmm... pyszności!
    Dzień dobry! :D Wpadam się tylko przywitać, przegląd zrobię później, jak ogarnę miliony maili... :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny zestaw kolorystyczny! Ja też lubię fiolet!
    Buziaki dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Taki bukiecik to ja bym mogła dostawać codziennie :) Świetny!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...