niedziela, 19 czerwca 2011

PIĘKNY JUBILEUSZ

Czyli 60-te urodziny Mamy mojej koleżanki. Słodki bukiet z "roszerkami" i truflami. Miało być brązowo, bursztynowo, ciepło. Miał być konkretny cytat i dedykacja. I to wszystko jest. Ciekawa jestem jak spodobał się Jubilatce. Córce Jubilatki podobał się bardzo. A wyglądał tak:






I jak to przeważnie u mnie bywa - dygresyjki na koniec. W ciągu weekendu praktycznie nie było nas w domu - hasaliśmy na zielonej trawce i nie tylko - ale już ponadrabiałam u Was zaległości ;-) I muszę napisać o czymś, co mnie wprawiło w absolutne osłupienie - mianowicie liczba Śledziących, która ostatnim razem stanęła na 68 a teraz stoi, ni mniej ni więcej, na cyferce 82! Dla mnie szok. Witam oczywiście przeserdecznie, proszę się "rozpłaszczyć" i czuć jak u siebie :-) Ja jestem zaszczycona i mam nadzieję, że sprostam Waszym oczekiwaniom.
A jutro czeka mnie przemiłe spotkanie, ale o tym poopowiadam... jutro. Powiem tylko, że cieszę się na nie i czekam jak dziecko na Gwiazdkę :-)
Dobrej nocki Wam życzę.

10 komentarzy:

  1. Ty jesteś szalona i tyle....trufle wyglądają PYYYYSZNIE.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja uwielbiam trufle!
    Pysznie wygląda ten bukiet:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja tylko na ten ostatni akapit:

    :D

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny bukiecik i udanego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nic.. właśnie postanowiłam, że absolutnie nie będę do Ciebie zaglądać rano.. od razu chce mi się słodyczy do kawy...!! a jeszcze śniadanka nie zjadłam.. :(
    Świetny bukiecik- jak zawsze zresztą :) a cytat-jeden z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A Puchatkowi brzuszek burczy bo się kurczy,a tu takie pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Smaczny bukiet, myślę, że jubilatka będzie zachwycona...

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejne słodkości piękności spod Twych rączek wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny, gustowny bukiecik! Na pewno będzie niezapomnianym akcentem na uroczystości ! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jubilatce bukiet podobał się szalenie, a na gościach zrobił spore wrażenie.
    Jeszcze raz wielkie dzieki i moc uścisków prosto z Rudy!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...