wtorek, 7 czerwca 2011

PIANKI "NA DZIKO"

Jakiś czas temu nabyłam sobie bardzo fajną zebrę. Zebrę na bibule. Jakoś do tej pory nie miałam okazji jej wykorzystać - aż do dzisiaj, kiedy to użyłam jej przy robieniu bukieciku dla mojej zaprzyjaźnionej kosmetyczki - Pani Magdy. Jesteśmy dla siebie nawzajem klientkami :-) więc przy okazji jej niedawnych urodzin, postanowiłam coś dla niej zmajstrować. Ona robi na przykład takie rzeczy:

zdjęcie pochodzi z bloga pani Magdy
I to zdjęcie mnie zainspirowało. Bukiet z pianek "na dziko" (bo z zebrą) wygląda tak:




I na koniec chciałabym serdecznie powitać w moich skromnych progach nowych "Śledziących". Proszę, rozgośćcie się i czujcie się swojsko :-)
Dziękuję też za wszystkie komentarze i proszę nieśmiało o więcej :-)
Ściskam promiennie i znikam - biegnę z zeberką do Adresatki. Ciekawe, co też powie...?

9 komentarzy:

  1. Jak to co powie??!! Pewnie będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zeberki i na paznokciach i w bukiecie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super dzikie pianki! Świetny bukiet! :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym miała wybierać takie pazurki,czy Twój bukiecik to byłby dla mnie dylemat:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za przywitanie :)
    zastanawiam się tylko dlaczego nie zrobiłam tego wcześniej :-) teraz już będą stałą czytelniczką.
    Bukiecik śliczny - hmmm dzikie pianki - fajna nazwa ;-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. proszę państwa to ja jestem szczęsliwą posiadaczką Zibry ;)no i przyznam ze zostałam zaskoczona przez panią Ewę. Miałam już pampersowy zamek, herbaciano-kawowe bukiety, ale żelko bukiet to dopiero niespodziewajka ;)W sam raz na moją dietę haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i mnie w końcu blogger łaskawie wpuścił do Obserwatorów :/ Więc czuję się przywitana :)
    Czy Ty nocami okradasz hurtownie z piankami?! ;D Bo w takim tempie robisz bukiety, że jak nic lunatykujesz w nocy.
    A zebra podoba mi sie i na paznokciach, i na bukieciku! Zdolniachy dwie się dobrały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! I bukiet i paznokcie i odpowiedź adresatki :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...