niedziela, 26 czerwca 2011

POZDROWIENIA Z WAKACJI

Myślałam, że nie będę zaglądać, ale gdzie tam. Się chyba uzależniłam... choć pewnie gdybym nie miała dostępu, to jakoś bym przeżyła ;-) W każdym razie laptop wzięty "awaryjnie" (w czasie deszczu dzieci się nudzą...), sieć jest - niektóre z Was już zauważyły moją obecność na swoich blogach ;-) A ja pokażę Wam jakie mamy widoczki.









Moje dwie wędrowniczki :-)



A to zdjęcie bardzo lubię:




Pogoda na razie nie bardzo nas rozpieszcza, ale nie jest to ważne. Nie straszna nam była dzisiejsza mżawka - spacerki były i tak. A po południu się wypogodziło - i można było poszaleć. Jutro? Zobaczymy. Może zdobędziemy jakiś szczyt, choćby mały...

16 komentarzy:

  1. pięknie, pięknie!!
    Uzależnienie całkiem zrozumiałe...przynajmniej dla blogujących , bo dla ich rodzin już tak nie do końca....

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne macie widoczki:)))A to ostatnie zdjecie sliczne,nic dziwnego,ze je bardzo lubisz:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja.....ale fajowo macie. "Zazdroszczę". A z pogodą to jest ponoć tak że ma się taką na jaką się zasłużyło ;) Dobrego odpoczynku i wolności od laptopa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Owo uzależnienie jest mi znane, a widoków zazdraszczam okrutnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No pięknie tam macie... czyli nic się nie zmieniło ;) A ja życzę Wam , żeby pogoda nie pozwoliła Wam korzystać z komputera :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaallleee Ci zazdroszczę! Widoki super! Pozdrawiam z pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie bardzo, juz zazdraszczam :)słońca życzę

    OdpowiedzUsuń
  8. Krajobraz uroczy ech te góry i zieleń a ja już niestety w pracy ...
    Życzę pogody słonecznej w sam raz na wędrówki :-)
    Ostatnie zdjęcie śliczne :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej...jak ja Ci zazdroszczę tych widoków, wolnego, itp...(oczywiście pozytywnie) :) U mnie urlop pod znakiem zapytania, i to ogromnym :( No ale cóż....jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma :)
    A Ty Kochana odpoczywaj!!! Ciesz oczy i duszę widokami. Pstrykaj foty, aby nas nimi zachwycać i uciekaj od tego laptopa :)
    ucałuj dziewuszki :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie!:) Gdzie wypoczywacie?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne krajobrazy.. Zazdroszcze :-) ja na razie mam wakacje w planach.. Pozdrawiam i zyczę dobrej pogody:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne widoki! A zdjęcia rodzinne też wspaniałe:).
    Co do uzależnienia, to też pewnie wezmę laptopa na wyjazd!
    Pozdrawiam i słoneczka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczo... piękne widoki:)Odpoczywajcie słodko:))
    Ciepło Cię pozdrawiam i dziękuję za wszystkie miłe słowa w komentarzach, to taki Anielski balsam dla duszy:)
    Buziaki posyłam i uściski pełne słońca!

    OdpowiedzUsuń
  14. O rajuśku... ale piękne to zdjęcie z córcią!! CUDO!!
    No i krajobrazy śliczne..
    Pogody życzę.. i spokoju. I odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna okolica :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne krajobrazy i urocze Wędrowniczki:)
    Życzę udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...