wtorek, 21 czerwca 2011

BUKIET NA DZIEŃ TATY I WYMIANKOWE SPOTKANIE

Obiecałam szerszą relację z naszego wczorajszego spotkania z Wiolą. No to chcę się wywiązać z obietnicy. Wiola jakiś czas temu spytała o żelkowy bukiet, który miałby być prezentem dla Jej Małżonka z okazji Dnia Taty od małej Anusi. Mnie podobała się pewna skrzyneczka Wioli. Od słowa do słowa - umówiłyśmy się na wymiankę. Ku mojej wielkiej radości Wiola zaproponowała, że przyjedzie osobiście po odbiór bukietu. Wiecie już, że spotkałyśmy się wczoraj i że ja, gapa, nie obfocilam sobie bukietu. Ale dzięki Wioli mogę Wam miśkowe kwiatki pokazać. Powiem tak: nie ma tego złego - żaden z moich bukietów nie był dotąd fotografowany na zielonej trawie i z taką uroczą Modelką...





Prawda, że moje gapiostwo wyszło mi na korzyść? ;-) Mam nadzieję, że Wiola udokumentuje w czwartek również moment wręczania kwiatków i pokaże  u siebie. 
A to skrzyneczka z Wioletkowo Handmade, w której leżą sobie na dodatek kolczyki - jabłuszka:



Wiolu, jeszcze raz dzięki - za inicjatywę, za spotkanie i za wymiankę :-)

Teraz lecę do swoich zadań house managera (czyli kury domowej) - ściskam promiennie!

10 komentarzy:

  1. same piękności ... żelków mi się zachciało nooooo:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu strasznie to ładnie napisałaś :) Ja tylko dodam, że u mnie wpis w czwartek, ba mąż czasem do mnie zagląda, a chcę mu zrobić niespodziankę( choć dopytywał gdzie wczoraj byłyśmy ;p). Mam nadzieję, że zdążę zrobić fotki przed wręczeniem, bo to prawdziwy żelko maniak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuś, widzę, ze wymianka bardzo korzystna dla obu stron! Bukiet na pewno tatę małej Anusi (jaka ona śliczna!) zachwyci, a skrzyneczka i te kolczyki są zniewalające :) I przede wszystkim fajnie, ze spotkanie się udało!

    OdpowiedzUsuń
  4. I znowu smaka narobiłaś w dodatku dla oka też uczta.
    Nadal obstaję , że róże ze skarpetek to jest NR 1.
    Zachwyt.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny, kolorowy bukiet i modelka piękna :) Skrzyneczka faktycznie przyciąga oko, super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny bukiet i zdaje mi się, że malutka ma na niego ochotę! Sama jak patrzę, to mi się che żelek!
    A skrzyneczka śliczna :0. Bardzo udana wymianka!
    Pozdrawiam i miłego managerowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wymianka!Skrzyneczka jest cudowna:))a bukiecik z miskow super no i zdjecia na trawce sa rewelacyjne:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, ale ten bukiet duży. Wszystkie są takie? Myślałam, że są mniejsze... Wyszedł świetny, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe, kto zje więcej żelków - tata, czy córcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej jaka śliczna modelka , bukiet świetny a skrzyneczka śliczna .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...