poniedziałek, 6 czerwca 2011

NA ŚLUB

Jedno z moich pierwszych "zamówień" ever - moja Koleżanka ze studiów patrzyła jak stawiam pierwsze kroki w słodkim bukieciarstwie (były to bukiety urodzinowe dla moich dziewczynek i dla siostrzyczki mojej Psiapsiółki, które możecie zobaczyć tutaj). Jeszcze mi brakowało wprawy (co widać), jeszcze nie miałam tylu materiałów do tworzenia (też widać) - a Hania już wtedy wiedziała, że chce taki bukiet na ślub, na który idzie z rodzinką w czerwcu. W trakcie powstawania Zakątka Hania obserwowała moje poczynania - i dzięki temu mogła doprecyzować chęci. Ponieważ bukiet ma być "dodatkiem do koperty", a na dodatek wręczyć go ma Młodej Parze Synek mojej Koleżanki, to padło na żelki. 
Bukiet powstał jakiś czas temu i jest już na miejscu. Ślub co prawda jeszcze się nie odbył, ale dostałam "pozwoleństwo", by bukiet pokazać.





A co poza tym? Byłam dzisiaj z Małgosią na świetnym spacerze, który zaowocował kilkoma fajnymi fotkami mojej córci w plenerze i nie tylko.
Co jeszcze? Myślałam, że szykuje mi się przestój, ale jednak nie - póki co ;-)
I na dodatek czekam na pewne przesyłki, a jak przyjdą... szykujcie się na słodkości...

11 komentarzy:

  1. Nie mogę się dodać do obserwatorów :( Ale to nadrobię. Od Ines tu przybiegłam, bo Cię reklamowała niesamowicie. I się nie dziwię - ło rany, ale cuda wyczarowujesz! Doszłam do butelkowych bukietów i mnie powaliło, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny :) Nie no naprawdę jestem zachwycona...

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę ,że Para Młoda będzie z takiego bukietu bardziej zadowolona niż z całego stadka kwiecistych , ja bym była w każdym razie :D . Co do oczu masz rację swędzą okropnie , ale szczęśliwie już mi przechodzi . Pozdrawiam serdecznie i uściski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby życie nowożeńców było tak słodziutkie jak Twój bukiecik:)Buziaki i zapraszm na candy.

    OdpowiedzUsuń
  5. No z takiego bukietu nowozency na pewno beda zadowoleni:)Slodziutki:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak! Na pewno się spodoba :) Pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewo ależ u Ciebie słodko i pięknie! Cudowny bukiecik - pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty piszesz, że niby jeden z pierwszych, że niby mało materiałów, a i tak cudownie wygląda! Szkoda, że bliżej nie mieszkasz, bo bym sobie na ślub zamówiła taki bukiecik :) Buziaki wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomidorrrko kochana, jedno z pierwszych zamówień,, ale bukiet powstał niedawno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodki, podoba mi się bardzo :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie piękne bukiety :) Za rok idę na wesele to musowo zamawiam u Ciebie, a może odbiorę sama, kto wie? :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...