piątek, 3 czerwca 2011

SŁODKO I (NIE)WINNIE...

Stanęłam przed swego rodzaju wyzwaniem, które postawiła mi Koleżanka - połączyć wino i słodycze, żeby tworzyło coś à la bukiet. Kompozycja ma być przeznaczona dla Teściowej mojej Koleżanki. Podumałam chwilę, poszukałam Weny (która sobie smacznie spała gdzieś w kątku), obudziłam tą Panią (ociągała się dość, uparciuch jeden) - i wymyśliłam. Najpierw stworzyłam czekoladowe kwiatuszki, potem zrobiłam z nich girlandę, którą oplotłam na butelce, trochę zdobienia - no i proszę, oto wynik:





I co myślicie?
A wiecie, że dzisiaj już piątek? :-) Miłego weekendu!

12 komentarzy:

  1. Boski, przeszłaś samą siebie :) Widzę że dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych.

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiem, wiem, że piątek... i imprezowy weekend mnie czeka...

    Bukiet winowy piękny :) A powiedz ty masz w domu spory zapas słodyczy ?! Jak sobie z tym radzisz??

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szaleństwo normalnie...ależ Ty masz pomysły!!! A piątek, tak, i to w dodatku pierwszy w tym miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, przeszlas sama siebie:))cudo stworzylas:))
    pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł :-)
    A słodkie kwiatki hmmmmm smakowite.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej taką butelkę wina dostać... Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym taką butelką cudną nie pogardziła! Ewuś, ty masz jakiś skryty motorek? Nadrabiam i nadrabiam, a ty jeszcze drugiego bloga założyłaś, szalona :) Pozdrawiam ciepło Pani Mróweczko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest prądowo,ale w wersji light.Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten bukiet to u mnie na razie numer 1 :) Jest po prostu niesamowity, przepiękny i świetnie połączony - czekoladki + winko :) Extra połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastycznie to wygląda:) niezłe masz pomysły

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł! Takie bukiety lubię zdecydowanie bardziej niż te z miniaturowymi buteleczkami! Śliczne kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...