wtorek, 14 czerwca 2011

GORZKO! GORZKO!

Takie okrzyki Para Młoda będzie słyszeć zapewne nie tylko jeden raz w nadchodzącą sobotę. Ale u mnie oczywiście znowu słodko. Kolejny bukiet na ślub - tym razem z pralinek. Główny motyw - to serce. Nie chciałam przesłodzić, więc zamiast tradycyjnej pary gołąbków jest para słoników - na szczęście. I jedna z moich ostatnich zdobyczy - bibuła w groszki :-) A teraz konkrety:









Cieszę się, że pojawiają się nowi Śledziący - witam serdecznie i kłaniam się w pas :-) A wszystkim Zaglądaczom życzę udanego dnia.
Ściskam promiennie!

12 komentarzy:

  1. Super!! Ile tych ślubów w ten weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super !! Tak więc sezon ślubny można uznać za otwarty :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodki ten bukiet! Też taki chcę;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mi smaka narobiłaś. Ślinotoku dostaję od samego patrzenia na te Twoje cudowności.
    Ewciu, czy Ty jesteś z Wrocławia?
    22.06. wybieram się w tamte strony

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne cudo:))
    Sliczna ta bibulka w groszki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla takiego bukietu mogę wziąć ślub jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorzko? Tak sobie myśle... nie możliwe że u Ewy coś na gorzko... (no chyba że wyskokowo ;) Wyjaśniło się gdy przeczytałam całość. Piękny bukiecik, a te czerwone groszki na białym tle... Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłość jest słodka.. jak widać ;-) miłego wieczoru życzę i dziękuję za odwiedzinki na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewciu wszystkie Twoje bukiety są cudne,ale ten z całą pewnością to ścisła czołówka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trufelki robią furorę wśród moich zagranicznych gości.. jestem pewna, że gdybym pokazała im Twoje dzieła- zwariowaliby do reszty!! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam groszki, groszeczki :) Piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...