piątek, 17 czerwca 2011

A JEDNAK...

Okazuje się, że w czerwcu też są komunie, czego najlepszym dowodem będzie żelkowy bukiet, który Wam dzisiaj pokażę. "Kwiatki" są dla chłopca. W dekoracji tym razem hostia jest malutka, za to mamy dość sporą kiść winogron. Siatkę wypuściłam luzem i pozwoliłam się jej nieco postrzępić. A ten konkretny odcień krepiny bardzo lubię - jest taki delikatny. To tyle jeśli chodzi o "prolog" - pora na treść:



Dziękuję za Wasze komentarze - karmią moje serduszko, oj karmią... :-)

11 komentarzy:

  1. Co za fajne wykorzystanie smerfów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz co? to co robisz jest dla mnie totalnie oryginalne, bo widzę takie bukiety po raz pierwszy w zyciu, a juz go troche przeżyłam! uważam, że to swietny pomysł! zresztą nie tylko ja, sądząc po ilosći wyprodukowanych bukietów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita jesteś. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny świetny bukiet :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. A treść...jak zwykle treściowa i przeładowana formą ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chłopięcy - oj, ty potrafisz zrobić coś słodkiego tak, żeby nie było przesłodzone :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny-taki delikatny:)Ale mam pytanko z czego są winogronka???

    OdpowiedzUsuń
  8. Robisz takie piękne, oryginalne pyszności, że aż żal je zjadać ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny!kolorki delikatne,typowe dla chlopca,pomysl z postrzepiona siateczka bardzo fajny:))
    w Polsce sezon na komunie sie juz konczy a tu zaczyna:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały bukiecik i bardzo oryginalny!Super!)Ciepło pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne winogronka i cały bukiet oczywiście też :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...