środa, 15 czerwca 2011

TAKI "BALETNICOWY"

Tak na moje pytanie "a jaki ma być ten bukiet?" odpowiedziała Marta. Słodki bukiet. Bukiet - podziękowanie. Od 4,5-letniej przyszłej Primabaleriny dla jej nauczycielki baletu. 
Mnie balet kojarzy się - co oczywiste - z lekkością. Ale jeszcze z wstążkami, falbankami i spódniczkami - chmurkami. Wszystko to chciałam włożyć w ten bukiet. Nie ma chyba lżejszych i delikatniejszych pralinek niż moje najulubieńsze białe kuleczki - i to z nich są kwiatki. Lekkość symbolizują też piórka, spódniczkę - biała siatka, są tasiemki i falbanki. Baletnicę znalazłam w sieci. A ponieważ bukiet jest od małej dziewczynki - krepinka jest w kolorze bledziutkiego różu. Ja jestem zadowolona. Marcie się podobało. A Wam - jak się podoba?








U mnie pełna mobilizacja - w wielu dziedzinach - a czas nagli. Jeszcze może uda mi się coś dorzucić do "In Memory of..." a potem - uciekam do domowej kołomyi, a Wam zostawiam uśmiechy.
Ściskam promiennie :-)

17 komentarzy:

  1. Ahh szkoda że to nie ja jestem tą nauczycielką baletu :(

    Z moimi gabarytami jest to co prawda nie możliwe ale tłumaczy mój pociąg do tych słodkości

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam! Ja tez uwielbiam te białe słodkości. Myślę że ten bukiet to strzał w dziesiątkę! Obie baletnice na na pewno są zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem ,że się powtarzam i ,że nic nowego nie napiszę , ale co poradzę na to ,że wszystkie Twoje bukiety mi się podobają :)
    Cudny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest :) Myślę, że wszystkie Twoje założenia zostały spełnione :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest! Mnie się zawsze marzyło, żeby tańczyć w balecie. Ehh

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby mój mąż dostał ten bukiet też by się nie obraził choć róż szybko by odrzucił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieci mają niezwykłe pomysły, ale to też inspiruje :-) a bukiecik słodziutki i delikatny.. "baletowy" ;-) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo delikatny i slodziutki bukiecik:))biale kuleczki idealnie do niego pasuja:))baletnica i jej nauczycielka na pewno beda zadowolone:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. I taki własnie jest-lekki,zwiewny.Bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaraz mi zacznie brakować epitetów u Ciebie :/ Musisz wszystko takie śliczne robić?!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lekki, delikatny, subtelny, słodziutki ech co tu dużo mówić no masz talent Ewo :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. cudny :*
    kochana aukcje dla psiakow ruszyly zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba się bardzo.. bardzo delikatny i... hmm "puszysty" jednocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewo,Twoje twórcze podejście do tematu jest absolutnie wyjątkowe i niepowtarzalne.Miło dostać t a k i bukiet.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje bukiety coraz piekniejsze! Jestes "niemozliwie pomyslowa"!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Co jeden to piękniejszy :) Aż szczęka opada :) Cuda Ewciu tworzysz :) Buziak :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...