czwartek, 9 czerwca 2011

COFFEE & CHOCOLATE CANDY - PO RAZ DRUGI

Wiecie już o candy spod znaku kawy i czekolady na moim blogu fotograficznym. Jeśli nie wiecie, to się dowiedzcie klikając o tu. Dzisiaj ogłaszam zapisy na słodkości w Zakątku. Miałam to zrobić jutro, aaaaale post już gotowy - a ja nie lubię czekać ;-) Podobnie jak w przypadku odsłony nr 1, zapraszam osoby bloggujące. Nagrody będą dwie. Ale mając w pamięci ilość zgłoszeń w poprzednim candy - nie wykluczam jakiejś niespodziewajki... 

Pierwsza nagroda będzie losowana wśród tych, którzy komentarzem zgłoszą chęć udziału w zabawie. A w tej nagrodzie znajdą się:
- tradycyjnie u mnie: słodki bukiet - niespodzianka. Rzecz jasna będzie czekoladowy, tym razem w wersji mini, ale przyjemność na pewno będzie maxi ;-) A ponieważ to candy wakacyjne - taka będzie tematyka bukietu;
- 100% kawy w kawie czyli aromatyzowana cynamonem i wanilią ziarnista robusta o wdzięcznej nazwie Madagaskar;
- garść przydasiów w postaci: serwetek do wykorzystania w decu o tematyce, a jakże, kawowo - czekoladowej (wzory w bannerku) oraz fizeliny i wstążki w kolorze czekolady.


Druga, dodatkowa (ale myślę, że nie mniej atrakcyjna) nagroda, będzie przeznaczona dla tych, którzy oprócz wyrażenia chęci udziału w zabawie, znajdują się w gronie osób podglądających Zakątek. A będzie to:
- 2 w 1 czyli kawa rozpuszczalna o aromacie (wiadomo) czekolady;
- kubek z motywem związanym z tematem - w sam raz do picia wygranej kawy;
- garść przydasiów j.w.




Zasady (dla przypomnienia):

*zamieść komentarz pod tym wpisem ze zgłoszeniem udziału
*wklej powyższe zdjęcie, "podlinkowane" do niniejszego posta, w pasku bocznym swojego bloga
*poczekaj do półmetka wakacji - zapisy trwają do 31 lipca. 


Znowu ta magiczna cyferka. A magiczna dla mnie w tym roku dlatego, że nieco wcześniej w lipcu będę musiała zdmuchnąć na torcie dokładnie tyle świeczek. Wcale mnie ten fakt nie drażni, tylko oddech będę musiała wziąć duży... ;-)
Losowanie nagród przewidziane na początku sierpnia. Także w In Memory of the Moment. Będzie kumulacja niczym w lotto - jak szaleć, to szaleć - a co!


POWODZENIA!

117 komentarzy:

  1. Chętnie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No no Kochana Moja kusisz także tu. Zapisać oczywiście się zapisuję a banerek wstawię w wolnej chwili - obiecuję :* Teraz zmykam pomalować sobie paznokietki.
    Jakby nie udało nam się spisać bo jutro mnie nie ma, ale to zaraz Ci pisznę na gg to UDANEGO WYPOCZYNKU! Napstrykaj foteczek cudnych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już zapisana, a i banerek jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A więc:
    1. łapię się na obydwie opcje
    2. trzy dni później ja dmucham świeczki ale o kilka więcej
    3. młoda jesteś :)
    4. niech wreszcie i ja coś w końcu wygram!!!! - ten punkt to do Ducha św.
    No :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekoladowy Potwór się melduje tutaj obowiązkowo! Bo to candy dla mnie jest - kawa z rana jak śmietana,a w zasadzie to ze śmietanką ;D I jeszcze tak koło 13-ej, a potem na Teleexpress :) Czekolada z okienkiem tez już dzisiaj zaliczona! A tu jeszcze u
    Ciebe i czekolaaada, i przydaaasieee... Proszę o wylosowanie, bo po nocach będę straszyć!

    OdpowiedzUsuń
  6. KOniecznie piszę się na słodkie cukiereczki:)

    http://obsesjakasiulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kawe, więc nie mogę przegapić Twojego candy! zresztą na pewno forma podania cukierka bedzie również atrakcyjna;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też staje w Tej kolejce , bez wielkich nadzieji , bo kolejeczka będzie pewnie bardzooooo długa , ale kiedyś w końcu może mi sie poszczęści ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. czekoladoholik nie przepuści takiej okazji:D lecę banerek umieszczać

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też z wielką ochotą ustawiam się w kolejce bo łasuch ze mnie ogromny i co ja na to poradzę że uwielbiam czekoladę i kawę ;-)
    pozdrawiam cieplutko
    acha banerek oczywiście jest u mnie na kwiatynatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja bym z chęcią na żywo taki słodki bukiecik zobaczyła, mam nadzieję, że gdzieś mi się poszczęści :)
    na razie przyjemnego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gapa ze mnie :) Jak widać po nieprzespanej nocce ta kawa będzie dla mnie zbawienna.

    Oczywiście ZAPISUJĘ SIĘ!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też chcę, też chcę!
    Chcę oba zestwy!
    Ewa jak ty mnie choć raz nie wylosujesz to ja nie wiem!!!
    Kawa to moja miłość!
    Proszę, proszę, proszę?!

    OdpowiedzUsuń
  14. Grzechem byłoby nie spróbować szczęścia!
    Ja już obserwuję Twojego bloga:)
    Informację o zabawie umieszczam w
    http://szufladadany.blogspot.com/

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. No jak tu sie niezapisac jak ty takimi slodziakami kusisz:))))
    Ustawiam sie w kolejecce i cierpliwie czekam:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  16. o jejku.. i ja się piszę na te maxi przyjemności! :) i na mini też... ;)
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, Ewciu, zaczynasz nas rozpieszczać-tylko żeby jeszcze szczęście dopisało.
    Pokornie w kolejce staję
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  18. Kobieto ale szalejesz! Nie nadążam za Tobą, a z drugiej strony jak długo nie ma Twojego posta to smutno. Zapisuję się z ogromnym smakiem na te pyszności! Banerki już są!

    OdpowiedzUsuń
  19. To ja też się ustawiam, bo kawę i czekoladę uwielbiam...........
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba nie umiałabym się powstrzymać :D Zatem zapisuję się i czekam na losowanie, oj czekam ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny ten zakątek :) Ustawiam się w kolejce i zapraszam na mój konkurs: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2011/06/konkurs-na-imie-dla.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekolady nigdy nie odmawiam - niestety...
    Pozdrawiam:)
    http://mojebiurko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja się zapisuję;) Wspaniały blog:)
    Oraz zapraszam na moje Candy:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękujemy za zaproszenie. Oczywiście zapisujemy się:)

    A bannerek widnieje u nas w pasku bocznym:
    http://piecykowo.blogspot.com/

    Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie nas rozpieszczasz.
    Banerek wklejony:
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/
    Obserwuję także...
    i pozdrawiam serdecznie.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  26. Kawa po raz drugi... mmmm...
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. hihihi a to tutaj trzeba się zapisać (a ja już sama nie wiem gdzie zamieściłam komentarz zapisujący mnie na to cudnie pachnące Candy...)
    komenatrz jest więc i tutaj.
    baedzo dziękuję za zaproszenie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam kawe, czekolade i Twoje bukiety :D zapisuję się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapisuję się:) bez czekolady i kawy żyć się nie da:)
    zapraszam do mnie na candy:)
    i obserwuję też:)
    http://dzielamadame.blogspot.com/2011/06/candy-u-madame.html

    OdpowiedzUsuń
  30. tego nie przepuszczę!!
    no i miło mi, ze chciałaś i mnie zostać, a blogi masz piękne, oba.

    OdpowiedzUsuń
  31. Z checią się zapiszę :):) Pozdrawiam:)P

    OdpowiedzUsuń
  32. Кофе и шоколад!Что может быть вкуснее?))
    http://katakliptiko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. zapisuję się i ja
    ale cukiereczki, miło byłoby dostać taki upominek
    pozdrawiam słonecznie
    baner już na stronie
    http://e-fectyinspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Niesamowicie apetyczne candy - zgłaszam się ;)
    Link zamieściłam na moim torebkowym blogu - www.katta.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Amazing candy, dear!! Thanks a LOT for a chance to win!
    http://edelmiracle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Przyszotki same:) Ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mniam, mniam, mniam! zapisuję się natychmiast.

    OdpowiedzUsuń
  38. zaaaapisuję się i ja, i obserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  39. Z wielką chęcią i nadzieją na wygraną ustawiam się w kolejce. :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ależ pyszności! Piszę się na obydwa, mój Tatuś jest smakoszem kawy,a dziś ma święto i w lipcu również. 3 dni wcześniej niż Ty będzie dmuchał świeczki na 55 urodziny:-)
    trzymam kciuki, żeby mi się udało wygrac te delicje :-)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  41. Mniam mniam, juz mi slinka cieknie i dlatego dołączam do ogonka:)
    Zapraszam serdecznie do siebie:
    jakakolacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie mogę się oprzeć tej pokusie :) może się uda wygrać :)
    Pozdrawiam
    http://czarnajagoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. staję w kolejce. aż ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgaszam się.A banner zamieszczę w zakladce konkursy.
    Pozdrawiam
    [koniecznie-przeczytaj.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. kawa i czekolada...to to co lubię :) staję !!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Jakie pyszności, zgłaszam się razy dwa, już dodaję do obserwowanych. Cudowny pomysł z tymi bukietami. Pozdrawiam
    info tu: http://haftem-malowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. No ba ! Ja i czekolada ! Dobrana z nas para :D Zapisuję się więc i chętnie też poobserwuję :) Info jest w bocznym pasku :) Ja mam akurat 6 lipca urodziny więc też będę świeczki zdmuchiwać :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Candy idealne dla mnie, bo jestem uzależniona od kawy i czekolady :)
    Dodaję także Twój blog do obserwowanych i z przyjemnością będę czekać na każdy nowy post. Tworzysz niesamowite rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  49. Wspaniałe candy, zgłaszam się ;)
    http://gessekai.blox.pl - w pasku bocznym

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Hello,

    what a really sweet candy here!
    Fabulous!

    Greetings Ines

    OdpowiedzUsuń
  51. Jakie pyszne to candy, ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  52. Ustawiam się w kolejce ,
    Tym bardziej iż , bardzo chciałabym posmakować tej kawy .
    Niskie ciśnienie u mnie dominuję , więc lubie czy też nie , muszę pić kawe bynajmniej jedna dziennie.


    mój blog : http://drogadowyznan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Ależ mam chętkę na te cukieraski! Zapisuję się obiema rękoma :)

    OdpowiedzUsuń
  54. aż kawą zapachniało, takiemu kuszącemu candy nie można się oprzeć
    więc zapisuję się i ja
    http://halula.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie
    Ula ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Chyba się uzależnię od twojego bloga :) zapisuję się do konkursu i zaczynam bacznie cię podglądać i obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  56. i ja staję w kolejce i liczę na trochę szczęścia w losowaniu! :)

    jnnskowron@gamil.com

    na bloga niestety nie mogę się ostatnio zalogować, więc nie dodam bannerka..

    pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  57. ja też, ja też :D czekolada:))))))))))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  58. ustawiam się w kolejce :-)
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Ustawiam się w kolejce do tych słodkości :)

    Zapraszam również na moje candy
    http://silvanis-mojeprace.blogspot.com/2011/06/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  60. O matko wszystko co lubię :)
    słodkości i kawusia :) już ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  61. no to wpadam z przyjemnościa na kawke cudownosci pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Uwielbiam kawę...oraz słodkości :)

    Zapisuję się na wszystkie możliwe sposoby (czyli 2 :) )

    OdpowiedzUsuń
  63. Zapisuję się i ja. Może mi się kawowo-czekoladowo poszczęści? :O)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  65. Mrrr uwielbiam i kawę i czekoladę zwłaszcza w połączeniu :) Zapisuje się oczywiście info z boku

    OdpowiedzUsuń
  66. Cudnie :)
    Zapisuję się i banerek jest

    Zapraszam też na moje candy na http://millefioriczylitysiackwiatow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  68. Jövök játszni én is! Szép ajándék!
    http://monessa1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. ajajaj :) to staję w kolejce i tu po czekoladowe słodkości:)

    http://kotlewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się :D Kawa i słodycze to idealny dodatek do czytania książki.
    Dodałam również do podglądanych :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Oczywiście, że też się piszę na tak smakowite candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  72. Dzień dobry. Dziękuję za zaproszenie. Ta kawa jest bardzo kusząca ale ja nie piję kawy i moja mama też już kawy nie pije więc jak ja bym wygrał to kawę chętnie odstąpię i nie będzie mi jej wcale szkoda. Ale czekolady nigdy dosyć czekolada to mój styl życia. Moja mama mówi że raczej styl tycia ale ja dla czekolady tracę głowę no i co na to poradzę. Moja mama się nie zapisuje bo chcemy żeby było fer dla innych uczestników. Trzymam kciuki i straszliwie niecierpliwie czekam na losowanie chociaż ja mam malutkie szczęście w losowaniach za to mam ogromne szczęście w miłości raczej.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  73. Z miłą chęcią się zapiszę. lonia-jedryczka11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Trudno się nie skusić po takie słodkości. Już mam ochotę na kawe;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Come rinunciare al magico profumo del caffe e a tanta dolcezza!!!!!non si può...bisogna partecipare!!!
    http://magiedielfo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. I mnie też proszę wpisać na listę do losowania;-0

    OdpowiedzUsuń
  77. Bardzo chetnie wezme udzial w losowaniu!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  78. z chęcią się zapiszę do kolejeczki i liczę na wygraną ;p
    kornelia963@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja tez się zgłaszam.
    Obserwuję i dodałam banerek na swoim blogu http://zmalowanalala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Zapach kawy i czekoladek mnie tu przywiódł, więc się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  81. A ja zdmuchnę tyle samo świeczek 01.08 może w dniu losowania?ale miałabym prezent kawę kocham, czekoladę a jakże także ...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. ileż tu chętnych!!! ale i ja stanę w kolejce
    Pozdrawiam
    www.doriss.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. Nie wiem jak to możliwe, że jeszcze mnie tu nie ma! Czym prędzej naprawiam ten karygodny błąd. Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Kawa i czekolada to coś dla mnie:)) http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Nie jestem pewna, ale chyba umieściłam u siebie banerek, a nie wpisałam tu komentarza. jeśli gdzieś wpisałam i przeoczyłam go, wybacz, że się powtórzy. Ale nie chciałabym odebrać sobie szansy, dlatego informuję, że stoję w kolejce!!!

    OdpowiedzUsuń
  86. No to i ja spróbuję swojego szczęścia :)
    Pozdrawiam gorąco!
    http://selennea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Z wielką przyjemnością zatem zapisują się na Twoje słodziutkie candy!!! Jestem wielką miłośniczką czekolady w każdej postaci :))
    Pozdrawiam słodziutko!
    Brydzia

    OdpowiedzUsuń
  88. hello!
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.
    lapappilon.blogspot com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  89. Setny komentarz koniecznie zostawić muszę ;o)))
    3o lipca mamy rocznice ślubu - więc dla mnie tym bardziej byłby to cudowny prezent dla mojego męża, bo ja kawy nie pijam, a on miałby niezły prezent. Dla mnie przydasie ;o))

    OdpowiedzUsuń
  90. może mi się uda...?
    kawa to moja miłość. największa!

    OdpowiedzUsuń
  91. Ja też z chęcią się zapisuję, bo od zawsze kocham czekoladę. A kawę to dopiero od 3 lat smakuję. Do tej pory to nawet jej zapach mi przeszkadzał.

    OdpowiedzUsuń
  92. Dołączam do zabawy
    madzik@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. Super candy, chętnie się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  94. Tak tu kusząco, że mnie też wciągnęło;) Wszystko kiedyś robi się pierwszy raz, więc może dopisze mi szczęście debiutanta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  95. Kawa i czekolada :) Coś cudownego! Też się dopisuję do listy chętnych :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Chętnie zapisuję się do zabawy...
    monia0083.blox.pl
    Info w pasku bocznym ale bez banera (bo nie umiem wstawić:()Proszę o kontakt gdyby nie wystarczyło
    Pozdrawiam serdecznie
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  97. KAWA I CZEKOLADA! Uwielbiam!!:) Chętnie wezmę udział w tak smakowitej zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  98. OJ TO COS DLA MNIE ,BO UWIELBIAM CZEKOLADE W KAZDEJ POSTACI...ZAPISUJE SIE NIE MOGE POMINAC TEGO CANDY
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Kawoszka ustawia się w kolejce,bardzo smaczne candy!
    Pozdrawiam
    http://kartki-ajec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. zgłaszam się:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  101. Zapisuję sie również i lecę ogladac twego bloga, bo jestem tu pierwszy raz:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  102. Zapisuję i wklejam banerek.

    OdpowiedzUsuń
  103. Nie mam pojęcia jak to się stało, że się jeszcze nie zapisałam. Bo któż nie kocha czekolady... :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Zapisuję się!
    Tylko niestety nie mogę podlinkować zdjęcia w pasku bocznym (uroki onetbloga).

    Pozdrawiam!
    Przy-kominku.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. Jako jedna z ostatnich osób również zgłaszam chęć udziału w twoim candy, a nóż się uda przygarnąć Twoje słodkości . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  106. Jeszcze zdążyłam :)
    Joanna
    shapeofmyheart1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. Uff chyba ostatnia:) Zapiszę sie jeśli można , bo lubię czekoladę:D:)
    pozdrawiam;)
    magdalenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i... oczywiście zapisuję się na słodkości :-)

    OdpowiedzUsuń
  109. ojej..az zaluje ze nie trafilam do ciebie wczesniej :(

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...