środa, 22 czerwca 2011

TAŚMA PRODUKCYJNA CZYLI MYDŁO I POWIDŁO

Tak mogę powiedzieć o mojej wczorajszej małej manufakturze. No ale nie ma się co dziwić - mam potrójną kumulację: zakończenie roku, Dzień Ojca i pakowanie. Zdjęć będzie duuuuuuuużo. Jeden bukiet od razu wczoraj wyfrunął. dlatego nie ma go na zbiorowej fotografii. Ale tym razem nie zapomniałam go uwiecznić przed wydaniem ;-) Tak wygląda moja komoda w tej chwili:



Po południu dekoracja się zmieni - wszystkie te bukiety pójdą do nowych właścicieli, a na ich miejsce przyjdą inne - w większości na jutrzejsze święto tatusiów. 
Pora na przyjrzenie się bukietom bliżej, a zatem bukiet numer 1 powstał jako podziękowanie na zakończenie roku - i to było zamówienie poniekąd rodzinne. Miało być świeżo, wiosennie, bez napisów - no to "włala":






Kolejne bukiety powędrują dzisiaj do Pań w przedszkolu mojej Oli. Ciekawa jestem, czy moja córcia będzie umiała trzymać język za zębami, czy też nie wytrzyma i się wygada ;-) A wracając do słodkich kwiatuszków - wszystkie są w podobnej stylistyce: radosne wakacyjne kolory, filcowe kwiatuszki, troszkę błyskotek, wstążki w stokrotki. Tak się prezentują bukiety dla Pań Wychowawczyń oraz Pań, które pomagają w grupie maluchów:






A taki bukiet dostanie Pani Dyrektor:





To było mydło - no to teraz powidło. Dwa bukiety o różnej tematyce i różnym charakterze. Pierwszy z nich to bukiet od maleńkiego Szymonka dla Prababci. Z dostojną różą i małym zdjęciem Szymonka.





A drugi to bukiet dla mojej  Pani Magdy, a dokładniej dla jej taty z Okazji jutrzejszego Dnia Ojca. Tego jeszcze nie było - mocny alkohol i słodycze w jednej wiązance. Bukiet najpierw da kopniaka mocą, a potem pogłaszcze słodyczą. Albo w odwrotnej kolejności... ;-)




Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam, bo sporo tego było. Ja uciekam dalej sobie zwijać, zawijać i owijać - o efektach oczywiście poinformuję. Życzę Wam miłego dzionka.
Ściskam promiennie!

22 komentarze:

  1. no tak sie właśnie zastanawiałam, czy tylko słodycze mozna.... ostatni bukiet dał odpowiedź! jak Ty tam to wszystko umocowałaś?
    te przedszkolne są słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam :) Chciałabym być przedszkolanką Oli :p

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm..ja też chciałabym być przedszkolanką Oleńki :D, bo tatusia to już ma zapewne :D piękne są wszystkie, muszę kiedyś spróbować cos takiego zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze że jestem po śniadaniu i po czereśniach :D ze spokojem mogłam oglądać i zwracać uwagę na opakowanie a nie zawartość:D

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne bukieciki Ewciu :)
    siedzę i siedzę i się zastanawiam jak Ty je robisz.. ale nie umiem tego rozkminić :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Pracowita z Ciebie pszczółka :) Podziwiam i bukiety i Ciebie ,że znajdujesz czas na wszystko :).
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś pięknego - ciągle się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masówka! Fabryka prawdziwa!
    Wszystkie śliczne! Super!
    Mój przedszkolak też się już pożegnał dziś w przedszkolu i też rafaello, ale tradycyjnym w pudełeczku.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście, mała fabryczka! wszystkie śliczne, ale tan "niegrzeczny" z wódeczką mnie powalił :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, wszystkie są takie piękne! Ale chyba najbardziej te cztery dla pań z przedszkola :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak nic hurtownia słodkich bukietów! Zdjęcia ostatniego i tekst do tego to moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Jaka słodka gromadka, chętnie sama bym coś skosztowała.. Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatni bukiet jest absolutnie w moim stylu :D
    wspaniałe połączeniu,buziaki pani cukier-florystko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej ale u Ciebie słodko , bukiety rewelacyjne oj chciałabym takie powidło ;-) albo chociaż mydło hihi
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle sliczne:)) Te przedszkolne bardzo wiosenne i jeszcze bardzo podoba mi sie bukiet dla prababci:))
    pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  16. Mateczko! Wszystkie są świetne ale jak chyba ten ostatni uwielbiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mniam ale słodkości - przepiękne no i te procenty - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Może moi uczniowie by wpadli na to, że można takie słodkości zamiast kwiatków dać? Wcale bym się nie obraziła - cudowne i smakowite :) Ten dla Pani Dyrektor mi osobiście najbardziej przypadł do gustu. A wszystkie są niesamowicie letnie i radosne!
    Ewka, ty to masz głowę! Tak szczerze to nigdy nie spotkałam się z takimi pomysłami, są szalenie oryginalne i cudownie je oglądać! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle u Ciebie muszę zbierać szczękę z podłogi...a właściwie to skoczę po nią do piwnicy :) Jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O kurcze... jesteś niezłą firmą produkcyjną!! naprawdę Cię podziwiam- jak Ty znajdujesz na to wszystko czas?
    Bukieciki cudne, słodkie :D Pierwszy- mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak tutaj jest pysznie aż w głowie się kręci:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...