piątek, 24 czerwca 2011

WARIATKOWO, UFFF...

Dzień totalnie na wariackich papierach: taśmowej produkcji ciąg dalszy, jazdy z życzeniami "tatowymi" i pakowanie. Jutro... a w zasadzie to dzisiaj ruszamy na nasze rodzinne wakacje. Ogłaszam przerwę urlopową w Zakątku Dzieciątek. Ale zanim się z Wami pożegnam - pokażę jeszcze, co poczyniłam wczoraj i dzisiaj. Moja komoda przed południem - tonacja blue:




Alkoholowo i słodko - na Dzień Ojca i nadchodzące urodziny Taty mojej Psiapsióły. Dla jednej osoby, więc jedna stylistyka - flaszeczka wina i taka sobie oto "magiczna różdżka":





Dla dwóch Tatusiów (w tym mojego Teścia) od mojego Szwagra i jego Żony:






I wreszcie moje prezenty z okazji Dnia Ojca. Bukiecik dla mojego Tatusia:





I dla mojego Teścia (który alkoholu nie pije) - na wszelki wypadek, gdyby miał za mało słodyczy ;-)




Na obu bukietach widniał napis:



I oba bukiety razem:



I tak się trudno rozstać... Ale uciekam do łóżeczka, bo niebawem zastanie mnie ranek. Ściskam Was jak najserdeczniej. Nie wiem na ile będę mogła do Was zaglądać, ale na pewno mogę obiecać, że się odezwę po powrocie.
Buziaki!

15 komentarzy:

  1. Do której ty siedziałaś?? Bukiety.. słodkie;) Chyba te w tonacji pomarańczowej najbardziej mi się podobają :) Nasz już napoczęty ;p

    Miłych Wakacji życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bukiety jak zawsze śliczne :) Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wypoczywaj, wypoczywaj!! i wracaj szybciutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne są te bukieciki :)
    udanego urlopu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bukiety sliczne,"magiczna rozdzka" jest swietna:))
    Udanego wypoczynku wam zycze:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanych wakacji! Produkcja jak zwykle imponujaca! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie piekne :) Tatusiowe bardzo :) Milego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, jak zwykle! Pozdrawiam i miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczena opada!
    Miłego ładowania akumulatorków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowności jak zawsze... :)

    Ewo, niech Was prowadzi najspokojniejszy wiatr,
    szczęśliwego wypoczynku,
    mnóstwa radości
    z bycia Razem!

    Pozdrowienia najcieplejsze,
    już letnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewo same cudowności ,jak zawsze.
    Wspaniałego wypoczynku:)
    Ciepło Cię pozdrawiam i dziękuję za wszystkie miłe słowa w komentarzach, to taki Anielski balsam dla duszy:)
    Buziaki wielki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Brązowo-niebieski to mój faworyt, bo w "moich" kolorach :) Całość jak zwykle wspaniała! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle świetne pomysły.. Pakowanie butelek dzięki Tobie już nigdy nie będzie nudne!! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...