czwartek, 2 czerwca 2011

RODZEŃSTWO

Dobrze jest mieć rodzeństwo. Sama mam siostrę - nie wyobrażam sobie siebie bez niej. Podobnie nie wyobrażam sobie, żeby moje dziewczynki nie miały siebie nawzajem - są małe, ale już widać między nimi tę szczególną więź. I choć są kłótnie, to przed rodzicami trzymają sztamę ;-)

Dzisiaj bukiet od siostry dla brata - z prądem, po raz wtóry. A prezentuje się tak:





A na koniec chciałam Wam powiedzieć, że za namową kilku osób (głównie Alexls z Destination Art) założyłam drugiego bloga - z moimi próbami fotograficznymi. Niektórzy pewnie zauważyli zmianę w moim lewym bocznym pasku ;-)  Jestem amatorem - ale lubię popstrykać tu i ówdzie. U mnie nie będzie danych technicznych - tylko złapane chwile. A zatem zapraszam do uczczenia chwili - bo te pojedyncze chwile sprawiają, że życie ma smak --> klik
I ogłoszenie na zakończenie - już niebawem w związku z moim blogiem foto oraz nadchodzącymi wielkimi krokami urodzinkami, pojawi się w Zakątku niespodziewajka - spodziewajka. Tylko cukiereczki muszę przyszykować... 
Ściskam promiennie!

7 komentarzy:

  1. Piękne słoneczniki :) Śliczny bukiet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widać nawet bukiety z prądem są powalające :)

    Świetne połączenie ze słonecznikami.

    Ojj idzie Ci te fotografowanie, ja mimo lustrzanek mam do tego dwie lewe ręce

    OdpowiedzUsuń
  3. Lato się zrobiło skoro słoneczniki ;-) a rodzeństwo wspaniała sprawa..

    OdpowiedzUsuń
  4. Można smiało powiedziec,że to słoneczniki z prądem.A na Twój drugi blog Ewciu z przyjemnoscia będę zagladać.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bukiet :) Na widok Twoich kompozycji z prądem zawsze przychodzi mi na myśl słowo "wystrzałowy". Buteleczki wyglądają, jak gotowe do odkorkowania i konsumpcji :)

    Ciekawe, czy są takie małe, wystrzałowe szampany?

    OdpowiedzUsuń
  6. ulala...bloga już widziałam, ale zaraz biegnę go zapisać u siebie :) Zdjęcia cudne pstrykasz :*
    A słodycze - jak wiesz uwielbiam i będę czekać na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. PS. Zapomniałam dodać że bukiet słoneczny jest CUDOWNY i już nie wiem który jest numerem 1 :( Bo wszsytkie są niezwykle piękne i każdy zasługuje na miano tego "NAJ" Słoneczniki super :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...