czwartek, 9 czerwca 2011

NA CHRZEST ROCZNEJ DZIEWCZYNKI

I ze skarpetkowymi różami w sizalowym rożku. Takie były wytyczne. Dzisiaj mało gadania, a dużo zdjęć - bo nie umiałam zdecydować, które umieścić w poście ;-) Powiem tylko, że materiał zmusił mnie do rozłożenia 3 par skarpetek na 5 różyczek - problematyczna nieco była koronkowa "kryza" przy skarpetce, ale opanowałam kwestię. Ok. Koniec wstępów.










I detale - wstążeczka z dedykacją:



I "pióropusz":


A jakby Wam było mało, to na koniec:


Ściskam promiennie!

18 komentarzy:

  1. Dzisiaj z Twoją pomocą ale jestem pierwsza :) Słodkie te Twoje róże skarpetkowe... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny bukiet, piękne zdjęcia... też bym się nie umiała zdecydować ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te Twoje bukiety ... skarpetkowe róże śliczne takie słodkie z tą koroneczką , no i piórka dodają lekkości kompozycji :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. oo dziś nie mogę zwalić na Ciebie głodu słodyczowego:) super wyszło z tą kryzą:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby nie cukierki.. a jednak słodycz.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam, jak zawsze róże prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Skarpetkowe róże są zawsze rewelacyjne! a dla mnie są jeszcze zagadką.. ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przefantastyczne :) Skarpeteczkowe cudo - wprost nie do uwierzenia. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęki szukam! Z wrażenia pod komodę się poturlała ;D Zdolniacha!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyjątkowo śliczny bukiecik , a różyczki wyglądają jak prawdziwe . Podziwiam Cię ,że tyle masz fajnych pomysłów na bukieciki i ciągle tworzysz nowe . Naprawdę super :D , w sierpniu w mojej rodzince pojawi się nowa osóbka i chyba wtedy się do Ciebie zgłoszę po takie cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewciu super!Za zaproszenie na candy pięknie dziękuję,ale nieetycznie moim zdaniem by było,gdym ja z Twojego korzystała:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cuda, cuda, cuda! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Och jaki uroczy bukiecik...piękny jest!Cudo!
    Dziękuję za odwiedzinki na blogu. Ciepło pozdrawiam:)Buziaki ślę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bukiecik jest przepiękny :)
    Ewuniu poproszę adres na @ i jeśli to ma być bransoletka - obwód nadgarstka i ewentualnie kolor - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny! I jako dodatki moje faworytki konwalie i piórka :)
    (myślę nad kolejnym wyzwaniem gdzie trzeba min użyć koronki, pomyślałam, że wplotę ją w bukiet i zgadnij o kim myślałam tak kombinując? :) a tu proszę mam ściągawkę :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczny i bardzo delikatny bukiecik:))) Skarpetkowe rozyczki wyszly super:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczny i bardzo delikatny bukiecik:))) Skarpetkowe rozyczki wyszly super:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...