czwartek, 16 czerwca 2011

DOZWOLONE OD LAT 18

Bukiet na 18 urodziny dla chłopaka - z alkoholem, ale na słodko, bo alkoholowe jest nadzienie w pralinkach ;-) "I żeby był taki OKAZAŁY..." - i naprawdę jest. A do tego jest to rzecz naprawdę wielkiej wagi - bukiet jest cięęężki dosyć...
I znowu zabierając się do niego nie miałam konkretnego pomysłu. Na szczęście Pani Wena nie zawiodła w decydującym momencie. Jest trochę kratki, bo kratka to taki "męski" motyw. Ma radosny, żółty kolor - w końcu jest powód do świętowania. Całą wiązankę bym określiła jako bardzo optymistyczną - wesołe połączenie żółci i czerwieni, miła okazja, no i słodkości ;-) Są powody do mruczenia... Kubie życzę wszystkiego najlepszego w dorosłym życiu. A Wam prezentuję bukiet, który dla niego powstał:




Bardzo się cieszę, że dołączacie do obu moich słodkich rozdawań. Powodem do mojego uśmiechu są też nowi Śledziący :-) tym bardziej, że są to naprawdę zdolne Osobowości. O jednej chciałabym szczególnie powiedzieć. Lubicie sutasz? Koniecznie zajrzyjcie do Ystin - organizuje przesmaczne candy


I to wszystko - ale tylko na dzisiaj ;-) Ściskam promiennie!

11 komentarzy:

  1. Świetny bukiet! Narobiłaś mi smaku na czekoladę alkoholową........:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam....pycha...Ale kusisz :) Bukiecik jak zawsze cudny :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Żeby Ci mamusia Kuby palcem nie pogroziła za ten procentowy bukiecik ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie mi miło!! dziekuję! aż nie wiem co napisać, bo się prawie zaczerwieniłam...zwłaszcza, ze sie zorientowalam przed chwilą, ze na candy się zgłosiłam a banerek nie umieszczony... ale juz naprawiłam niedopatrzenie!!! są obie słodkości i kuszą, kuszą.... a lawendę masz piękną...ups- tu powinnam pisac o słodkich bukietach- ten Kuby, wyjątkowo " męski". całuski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny bukiet! idę po coś słodkiego.....

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmmm fajny, mi najbardziej podobają się baryłeczki ;-)
    idę po cukierka ...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny bukiet:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...