piątek, 1 lipca 2011

LIPIEC

Mój urodzinowy miesiąc. Synonim wakacji. Wspomnienie żniw u mojej babci. Cykanie świerszczy w stogach. Wieczorne żabie koncerty w nieodległym stawie. Miodowy zapach lip, których kwiaty zbieraliśmy na zimowe herbaty. Lubię ten miesiąc. Z wielu powodów, o których mogłabym jeszcze długo pisać.
Półmetek naszych wakacji mija. Za szybko. Ale jeszcze troszkę czasu zostało. Musimy ten czas jak najlepiej wykorzystać.





Widzę, że u Was praca wre. Tyle u Was nowości, że trudno nadążyć. Mam nadzieję, że lubicie miesiąc który się właśnie zaczyna, a który zakończy się zamknięciem zapisów w moich obydwu słodkich rozdawaniach. Wciąż można się dołączać :-) Jak Wam minął pierwszy dzień lipcowy? 
Ściskam promiennie :-)

12 komentarzy:

  1. CUDNIE U CIEBIE EWUŚ! ODPOCZYWAJCIE, ŁADUJCIE AKUMULATORY.
    LIPIEC UWIELBIAM TAKŻE, A ZACZĄŁ SIĘ DESZCZOWO....ŚCISKAM I DO DŁUŻSZEGO PRZECZYTANIA....PS. MYŚLĘ CZY NIE PRZERZUCIĆ SIĘ NA GADANIE....:) Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja też uwielbiam lipiec.. chociażby za to, że mogę popływać w jeziorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lipiec ...wszytko jak napisałaś! zdjęcia nęcą odpoczynkiem... oh, ja dopiero po połowie lipca sie wybieram.... jakoś dotrwam.Całuski

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuś! Moja imienniczko i zodiakalna siostro! Fajnie na Twoich wakacjach, widoki piękne i przestrzeń.......
    Lipiec tez dobrze mi się kojarzy, choć w tym roku jeszcze pracuję i urlop przede mną!
    Miłych chwil, korzystaj z luzu, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lipiec kojarzy mi się jako najcieplejszy miesiąc w roku :-)
    Widoczki piękne :-)
    Odpoczywaj i ładuj baterie promieniami słońca :-)
    ja mam urlop dopiero w sierpniu jeszcze dłuuugo muszę czekać ...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli urodzinowy... to wiele radości życzę;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie lipiec imieninowy ;-) Piękne zdjęcia, czyli ciekawie spędzasz wakacje. Życzę więcej sprzyjającej pogody :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuś, ty już kiedyś u mnie pisałaś, a ja tylko powtórzę - mamy bardzo podobne wspomnienia i skojarzenia :) Sianokosy, cykady... czasem chciałoby się cofnąć w czasie!
    Odpoczywajcie ile sie da, nawet na zapas! A kiedy urodzinki?

    1 lipiec u nas deszczowy, więc spędzony na leniuchowaniu w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanego urlopu i słonecznej pogody Wam życzymy :-)ładujcie akumulatory! My wyruszamy w połowie lipca.Buziaki.Pozdrawiamy
    O&A&K

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu ślicznie...Miłego odpoczynku:)
    Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa w komentarzach:)
    Życzę dużo ciepła i słoneczka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. odkąd zaczęłam pracować tylko jeden lipiec był wolny od obowiązków, miły, ciepły i bardzo miłosny... ;)
    Zapamiętany na zawsze..
    Tegoroczny zaczął się dziwnie, ale skończy chyba spokojniej i przyjemniej. Mam nadzieję, że u Ciebie dużo słońca, ciepła i atrakcji. Miłego odpoczynku życzę.. choć nie ukrywam, ze wszystkie za Tobą tęsknimy!!
    całuski!

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłości i Radości,
    Radości i Miłości


    Ewo tylko Ty wiesz czego potrzebujesz,
    niech Życie przyniesie realizację
    marzeń najpiękniejszych :)


    Pozdrawiam Urodzinowo :*)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...