piątek, 15 lipca 2011

SŁODKO - GORZKI

Pierwsze takie połączenie u mnie - słodkości w bukiecie i w dekoracji. Bukiet  miał być z raffaello. Dodatkowo była sugestia, żeby (jeśli to możliwe) dodać wódkę. No hm. Mikro - flaszeczki nie udało mi się wkomponować, ale woda ognista jest - choć troszkę w innej postaci. Bukiet jest przeznaczony dla pary, która będzie obchodzić piątą rocznicę ślubu. W mądrościach ludowych wyczytałam, że to rocznica drewniana - no i już miałam inspirację :-)





Mam nadzieję, że mariaż kokosowych kulek z ognistymi pralinkami się spodoba.
A tak z innej beczki - mój Małżonek się mnie ostatnio spytał, czy może u mnie zamówić słodki bukiet na urodziny żony... Uśmiałam się jak norka. I odesłałam go do kwiaciarni :-D
Ściskam promiennie i po-burzowo.

16 komentarzy:

  1. hahaha trzeba go było zapytać o preferencje zony i czy masz robić z zamkniętymi oczami:D połączenie rafałków i ognistej super

    OdpowiedzUsuń
  2. No rzeczywiście ma poczucie humoru :) A bukiet świetny! Coś dla Pani i coś dla Pana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wierze Ewuniu iz Maz Cie jutro mile zaskoczy i z okazji urodzin przygotuje Ci wspaniala niespodzianke:)
    Twoj bukiet na drewniana rocznice slubu jest niesamowity!
    Podoba mi sie Twoj sposob "komponowania faktow" - zawsze trafione w dzisiatke!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się zastanawiam skąd Ty czerpiesz pomysły na te bukieciki ciągle nowy , każdy inny , wszystkie śliczne . A jeśli chodzi o Twojego męża , to może powinnaś się zgodzić stworzyć jakiś cudowny bukiecik z brylantów , a mężowi podsunąć rachunek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sympatyczny a na pewno i smakowity bukiecik :-) i ta symbolika rocznicowa.. Pozdrawiam też po- burzowo.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. to jest u Ciebie najfajniejsze- wszytko jest przemyślane, brak przypadkowosci- i razem tworzy piękną całość!
    Najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  7. No to już go lubię! A bukiecik jak zwykle bardzo pmysłowy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł z drewienkiem :) Na pewno się spodoba i będzie smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hahaha.. FACECI!!! :D
    A bukiecik super- świetne połączenie! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne połączenie.....5 lat...ach jakże młodzi są ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chłopina na łatwiznę chciał iść.Nie daj się Ewciu żądaj róż i brylantów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny ten drewniany bukiet :) Mogłaś zapytać męża, jakie jego żona ma preferencje i jaki ma być ten bukiet :D:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne połączenie. Słodycz i odrobina gorzkiego smaku. Po raz kolejny zaskoczyłaś mnie pomysłowością i innowacyjnością w wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie to wszytko razem połączyłaś a dodatki świetnie wybrane :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. JAK ZWYKLE BUKIET POWALIŁ WSZYSTKICH I PRZEBIŁ INNE PREZENTY, A NIEDŁUGO WRAZ Z WŁAŚCICIELAMI POLECI DO IRLANDII - DZIĘKUJĘ MAGDA ;)
    http://www.photoblog.pl/nanek77

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny! Piękny cytat wybrałaś, pasuje tak bardzo :)
    Bukiet,który otrzymałaś od męża również cudowny!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...