niedziela, 24 lipca 2011

DLA SZUFLADY

W blogosferze zrobiło się serduszkowo - Asia, Witaminkaa i Rhodiana wyróżniły mojego bloga - Dziewczyny, dziękuję! Wszystkie zasady wypełniłam przy okazji tego samego wyróżnienia od Ystin - odsyłam do tego posta.


A teraz do zasadniczego tematu. O tym, że biorę udział w wyzwaniu Szuflady "Słodycze, które kochamy" - już wiecie. Przeglądając Szufladę doszłam do wniosku, że w słodkim wyzwaniu powinna być słodka nagroda - napisałam do Projektantek z propozycją wykonania specjalnego bukietu - i ku mojej radości Dziewczyny się zgodziły :-) W Szufladzie jest już informacja na ten temat, więc mogę też pokazać bukiecik u siebie.
Wczoraj, gdy pożegnałam kolejną turę moich urodzinowych gości, gdy dziewczynki nareszcie zasnęły po wrażeniach dnia i po uprzątnięciu miejsca akcji - wzięłam się do pracy. Późno było, ale Pani Wena by mi spać nie dała - siedziała sobie bezczelnie za uchem, sycząc teatralnym szeptem: "zzzzzzzzrrrrrób toooooooo, zzzzzzzzrrrrrób toooooooo, zzzzzzzzrrrrrób toooooooo..." No to cóż miałam zrobić? Wzięłam swoje zabawki, wzięłam słodkie cukierki, pachnące nawet przez papierek - i zaczęłam działać. Lubię momenty, gdy cały dom śpi. Słychać tylko oddechy mojej śpiącej Rodzinki i moja ukochaną muzykę w tle. Wczoraj swoje pomruki dołączyła też zmywarka, która musiała wykonać 300% normy ;-)
Ale ale. Rozwinęła mi się dygresja, a nie o tym miało być. Wracając do bukietu - pozostałam w kolorystyce wyzwaniowej - skupiłam się na brązie czekolady i różu niczym w malinowo-truskawkowym kremie. Zawartość: truflowo - truskawkowa. Dodałam kwiatuszek i małą słodką babeczkę i oto co wyszło:





A zatem powodzenia w losowaniu wyzwaniowym :-)

17 komentarzy:

  1. Ach, uwielbiam te cukierki, może będę miała szczęście :)
    Zmienił się adres mojego bloga i jak się dowiedziałam w obserwowanych wyświetla się, że blog został usunięty. Dlatego jeśli masz w obserwowanych adres curiously_ma.blogspot.com zmień proszę na balagany.blogspot.com. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu jeszcze raz z całego serca wielkie dzięki!Buziaki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki podwójnie ten bukiecik! I bardzo elegancki! Buziaki posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomniałam pogratulować wyróżnień! Oczywiście zasłużonych:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny!!! I na dodatek uwielbiam te cukierki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyzwanie rzeczywiście aż się prosiło o coś słodkiego do skonsumowania :) Kusisz strasznie, żeby wziąć udział w wyzwaniu :)

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo słodko :) (a jakże by inaczej :>)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co bukiet, to ładniejszy - a ja mam coraz większy ślinotok, chociaż w słodyczach jestem wybredna :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. A co ty dostaniesz w nagrode jesli wygrasz??? Pozdrowienia ze Szwajcarii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiolu, jeśli to ja miałabym wylosować ten bukiet - to poproszę o losowanie powtórne albo w ogóle o wyłączenie mnie z losowania tej nagrody - no bo sama dla siebie?? bez sensu - zero frajdy. LUBIĘ DAWAĆ!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękujemy za tą słodką niespodziankę!
    Teraz to na pewno chętnych do wzięcia udziału w wezwaniu zdecydowanie przybędzie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nooo, teraz to ja muuuuszę wziąć udział w tym wyzwaniu! Idę dumać, co wymodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowną niespodziankę Nam zrobiłaś, dziękujemy!!! Aż żal, że nie mogę zgłosić swojej pracy :))
    Pozdrawiam serdecznie!
    Brydzia ( z Szuflady)

    OdpowiedzUsuń
  14. Apetyczny prezent :-) bardzo dobry pomysł na nagrodę. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny bukiecik i hmm zmobilizowałaś mnie dla takiej nagrody spróbuję i ja :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny bukiecik i do tego super pyszny! Widzę mnóstwo moich ulubionych cukierasów!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...