sobota, 16 lipca 2011

"CZY MOGĘ POPROSIĆ O DOWÓD OSOBISTY?"

Dzisiaj od rana jestem o kolejny rok starsza. Najpierw mój ortodonta (pozdrawiam, Doktorze!) sprezentował mi (po raz kolejny) ból "kreatywny"...  No cóż, nagrodą będą proste ząbki, ale póki co cierpię... ;-)
Pocztą dotarły do mnie kartki urodzinowe od Alexls i Ines. Bardzo dziękuję, Dziewczyny! I tak w kolejności alfabetycznej:
- ta jest od Alexls:


Destination Art
- a ta od Ines:


tu zobaczycie kartkę u Autorki


Mąż podarował mi piękny bukiet kwiatów i portrety królow polskich ze znakiem wodnym ;-)




Dzięki Mężowi miałam też wolność od dzieci, a zatem wybyłam sobie na babskie ploty z Przyjaciółką, od której dostałam śliczne ażurowe serce z porcelany i słonecznikowe berło. 




Ale akcent na późne popołudnie był niesamowity. Chciałam kupić takie tam piwo (wyposażone w dzikość innego alkoholu). Stoimy z Psiapsiółą przy kasie, szwargotamy o wszystkim i niczym - i nagle pada: "czy mogę poprosić o dowód osobisty?" W pierwszym momencie nie zrozumiałam, o co kasjerce chodziło. Dopiero po chwili dotarło do mnie, że według niej taki ze mnie podlotek :-D Uśmiałam się podając kasjerce wymagany dokument. Pani oczywiście spojrzała w metrykę i mnie przeprosila - na co odpowiedziałam, że zrobiła mi fantastyczny prezent na 31-sze urodziny. 
Przepraszam za jakość fotek - robione głuchą i ciemną nocą. Jutro świętuję z najbliższymi, więc pewnie kolejny post znów będzie czystym przechwalstwem. 
Ściskam życząc spokojnej i błogiej niedzieli :-)

24 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego! :) Dużo weny twórczej i moc radości z pracy, dzieciaczków i męża! Rewelacyjna ta anegdotka z kasjerką :D Takie zapytanie chciałaby usłyszeć chyba każda kobieta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat, sto lat, stooo lat!! Spełnienia marzeń, Ewciu! Jak widać, urodzinki Ci służą!

    OdpowiedzUsuń
  3. No kochana....Bożej opieki i prowadzenia do Nieba, mam nadzieję się tam z Tobą spotkać. Pani kasjerka pewnie spojrzała na Twój zgryz i od razu pomyślała żeś podlotek z aparatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewus jeszcze raz wszystkiego najlepszego! Przesliczny bukiet otrzymalas od Meza:) A kasjerka faktycznie zrobila Ci mily prezent, ale to Twoja zasluga! Tak trzymac!

    USciski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :) Z okazji urodzin to avatarek sobie zmieniłaś... prawie Cię nie poznałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu również Cię nie poznałam dzięki nowej fotce w profilu :) Myślałam, że odwiedzę nowy blog, a tu Ewcia z Zakątka... ślicznie :)
    Gratuluję udanych urodzin, spóźnione wszystkiego naj, niech kolejne lata będą równie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego! Spelnienia marzen i duzo usmiechu:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. wiesz co? najbardziej z tych prezentów urodzinowych zazdroszczę tego z dowodem... mi się to nie przytrafi, za chwilę czterdziestka mi stuknie....

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego :))))
    Fantastyczny prezent z tym dowodem :)) chyba każda z nas Ci teraz troszkę zazdrości :)

    buziaki :** 102

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego Kochana!!:***
    Szczerze uśmiałam się czytając historię z panią ekspedientką,haahaa..
    Piękne prezenty,bukiecik od męża cudowny..

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat, sto lat wszystkiego najsłodszego , zdrówka , pomyślności , słońca i miłośći .
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. cieszę się ze dotarła na czas bo miałam obawy:D jeszcze raz wszystkiego naj

    OdpowiedzUsuń
  13. Spóźnione, najlepsze życzenia! Ale te od Pani w sklepie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sto lat, sto lat! Ewuś wszystkiego najlepszego :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego życzę :) dużo miłości i zdrowia. Sto lat !!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewciu oby Ci nigdy słoneczko nie gasło:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sto lat! Niech Ci się wiedzie jak najlepiej, a wena twórcza niech Cie nigdy nie opuszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. "Więc żyj nam 100 lat i uśmiech miej na twarzy, niech życie Ci da, to wszystko o czym marzysz..." itd - żebyśmy mogły nadal podziwiać Twoje słodkie słodkości :D

    OdpowiedzUsuń
  19. 100 lat, spełnienia marzeń i niech ta pani przynajmniej raz w roku, każdego roku o ten dowód pyta :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, Kochana...!! Fantastyczne urodziny!! Mąż jednak nie zamówił u Ciebie bukietu,... ?!?! :D
    Śliczne ażurowe serducho.. Zazdroszczę.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Choć spóźnione ale szczere życzenia wszystkiego najlepszego!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego!!! Zapewne dziś dochodzisz do siebie :-) po urodzinowym świętowaniu.
    Piękne bukiety i serdeuszko, ale prezent od pani kasjerki powala :-)))

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Ewuniu, dopiero wróciłam i nadrabiam zaległości!
    Zdrowia, miłości, radości z każdej chwili i spełniania się marzeń! Buziaki!
    Prezenty śliczne, a z tym dowodem niezłe kino......., Ty małolato!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego! Zdrowia i radości każdego dnia. Uśmiechu na twarzy i twarzach bliskich :) Spełnienia marzeń :) Asia

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...