poniedziałek, 25 lipca 2011

PAKIET PIERWSZEJ POMOCY

Kasia od Filcaków i spółki pod jednym z moich postów napisała: "Powinnaś robić takie mini bukieciki i umieszczać w gablotce z napisem 'w razie potrzeby stłuc szybkę' - długo by nie wisiały". No to dzisiaj malutka zapowiedź tego, co pokażę, gdy będę już mogła :-) Co prawda nie jest to skrzynka z szybką, ale...



Dziękuję za wszystkie słowa po poprzednim postem. Cieszę się, że bukiet się Wam podoba i wiem, że trafi na pewno w dobre ręce :-) Może Was zachęci do skombinowania czegoś i wzięcia udziału w wyzwaniu...
Ściskam promiennie i słonka życzę!

13 komentarzy:

  1. Szalona kobieto, zmieniłaś zdjęcie i zaniemówiłam jak zobaczyłam że Ty to Ty. Jakoś niepodobna do poprzedniej wersji, hihi.
    Już mnie ciekawi co nowego wymyśliłaś
    Bzuiole

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł, ale ja powinnam mieć chyba nie plombę, a szkło pancerne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no i kto tu trzyma w napięciu...?? :P
    nie mogę się doczekać! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Daaaawaaaaaj całość!!! Przestań się pastwić! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł! Nie mogę się doczekać całości!

    OdpowiedzUsuń
  6. To bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, super pomysł :)

    Poprzednim postem przekonałaś mnie do wzięcia udziału w Szufladowym wyzwaniu, pracę już mam, ale pokażę w najbliższych dniach. To się nazywa siła oddziaływania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, już jestem ciekawa efektu końcowego!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm zaintrygowałaś mnie ciekawe co to może być ;-) no nic cierpliwie zaczekam na dalszy ciąg ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestes jak studnia z pomyslami bez.... dna!
    Z taka lepetynka Ewuniu to Ty daleko zajdziesz!

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu rewelacyjny pomysł! Super!Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. aaa heheheh teraz sobie zgadujcie bo ja już wiem:D TO JEST MOJE:D:D:D:D:D::D pakiecik ratunkowy:D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...