niedziela, 17 lipca 2011

DZIĘKUJĘ :)

Miało być tylko czyste przechwalstwo - nie bardzo będzie. Pochwalę się jedynie prezentem od mojej siostry i przyszłego szwagra - dostałam od nich coś, co kocham - muzykę. Tym razem jest to prawdziwa perełka. Preisner. 


I tyle przechwalstwa w tym poście. 
Dzisiaj chcę przede wszystkim Wam podziękować. Za inspirację, za słowa otuchy, za uwagi, za pozytywne fluidy, za pamięć i życzenia, za obecność, za spełnianie moich i możliwość spełniania czyichś rękodzielniczych marzeń w zamówieniach, wymiankach i candy. I za niesamowitą bliskość - choć znamy się tylko wirtualnie, to czuję taką więź, jakbym znała Was od dawna.
DZIĘKUJĘ!
Mam nadzieję, że będzie mi dane choć część z Was poznać osobiście. Dla Was uchylam nieba


i daruję Wam nie jeden kwiatek, ale całą łąkę


Dobrze, że jesteście :-)

11 komentarzy:

  1. A na zdrowie niech Ci wyjda komentarze :D Faktycznie perełkę dostałaś! Acha - zapomniałam napisać, że mi się nowy avatarek podoba - bardzo sympatyczna gębusia z niego patrzy...i jakiego ma banana ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. eh, no łezka sie w oku zakręciła od Tych miłych słow ...
    i nawzajem, kochana, nawzajem!

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja dziekuje! Zwlaszcza za te sliczna laczke;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie każda z nas mogłaby napisać to samo :) Pozdrawiam serdecznie i buziaki przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo miłe to co napisałaś i muszę Ci się przyznać że czuję tak samo :-)
    acha avatarek świetny jaki radosny ,
    zdjęcia piękne i ta cudna łąka ..
    pozdrawiam Cię Ewo dziś szczególnie cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm.. byłam pewna, że gdzieś "awansem" składałam Ci już życzenia urodzinowe.. ale jakoś nie mogę się dokopać..
    Więc troszkę spóźnione, ale z głębi serca- najserdeczniejsze życzonka: niekończącej się weny, miliona pomysłów, dostępności wszystkich żelków jakich tylko sobie wymarzysz, najpiękniejszej muzyki świata.. no i wszystkiego dobrego :)
    Ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż kluseczkę w gardle poczułam:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki kochana, to takie ciepłe i wspaniałe, co piszesz! Buziaki dla Ciebie!
    A prezent - wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna łąka!
    Bukiecik z żelków samochodzików świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ps. bardzo mi się podoba opakowanie prezentu! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...