czwartek, 21 lipca 2011

WYRÓŻNIENIE OD YSTIN

Dzisiaj znów zapowiada się post słusznych rozmiarów. Cierpliwości życzę i zaczynam. 
Po pierwsze: dziękuję za wszystkie słowa pod moim wyzwaniowym bukietem :-) Oj jak się moje ego pasie... ale może przynajmniej ego będę mieć tłuste, bo ja to chudzina jestem ;-D
A po drugie: wyróżnienie. Otrzymałam je od Ystin. Znacie już jej blog Ystinowo? Jeśli nie, to koniecznie zajrzyjcie - ma kobietka talent - jej sutasz Was zachwyci.
Ystin, dziękuję Ci bardzo za to:

Według zasad powinnam:
1. podziękować za wyróżnienie
2. zamieścić link do bloga osoby, która Cię wyróżniła
3. wkleić logo wyróżnienia
4. przekazać nagrodę do 16 blogów lub w wersji Ystin: wyróżnić dowolną liczbę blogów, ale z uzasadnieniem
5. zamieścić linki do tych blogów
6. powiadomić nominowane osoby
7. podać 7 faktów na swój temat.


Punkty od 1 do 3 już spełnione. Co do punktu 4, to skłaniam się do wersji Ystin - też uważam, że 16 to ciut za ciut. 
A zatem chciałabym wyróżnić:
* Darsi z Kolorowego Zacisza - za kreatywne podejście do igły i skrawki codzienności wszywane w posty :-)
* Ines z Ineskowych Tworów - za pozytywne zakręcenie i (cytując ją samą) twórcze ADHD :-)
* Bellis prowadzącą blog Malachitowa - za to, że dzięki niej jestem bogatsza o muzykę, obrazy i wiedzę dotyczącą północy Europy :-)
* ZUzannę, autorkę Zuzaniołów - za tworzenie z duszą i patrzenie sercem :-)
* Asię z Kartkowego Zacisza - za niesamowite różyczki, które tworzy, i za kartki ze stemplami, do których wzdycham nieustannie :-)
* wreszcie last but not least, moją imienniczkę Ewkiki z Moich Małych Przyjemności - za jej twórczość i zdolność wyszukiwania rzeczy pozornie bez wartości, które po metamorfozie dostają drugie życie i nową szansę na użyteczność :-)
Podejrzewam, że Dziewczyny powiadomią się same, ale dla pewności roześlę wici :-)

A co do 7 faktów na swój temat - proszę oto one:
1. Mój dzień zaczyna się od sakramentalnego "mamuś, wyspałaś się?", które co rano pada z ust mojej Pierworodnej. I na które rzadko kiedy odpowiadam inaczej niż "nie bardzo" ;-)
2. Pracuję zrywami i zupełnie brak mi sytematyczności - nad czym ubolewam okrutnie.
3. Jestem typem wrażliwca i łatwo mnie skaleczyć. Nie daję tego po sobie poznać, ale...
4. Nazywam się dokładnie tak, jak moja Teściowa - miałyśmy z tego powodu niezłe przeżycia np. incydent w ZUS-ie, gdy obie byłyśmy na zwolnieniu lekarskim i Mama mojego Męża pojawiła się przed komisją zamiast mnie -  kobiety w ciąży :-)
5. Kocham kwiaty - doniczkowe, cięte, polne - każde.
6. Uwielbiam polską przyrodę - zwiedzanie świata też lubię, poznawanie nowych miejsc jest pasjonujące, ale najlepiej odpoczywam tu: w górach, na wsi, nad morzem. Nieważne czy leje, czy nie.
7. Jako dziecko robiłam na drutach ubranka moim lalkom. Na tym się skończyły moje robótki. Ale bardzo chciałabym się nauczyć szydełkować i szyć - myślę, że blogowanie mnie do tego w końcu zaprowadzi :-)
Gratuluję doczytania aż dotąd. Bardziej ciekawych mojej osoby odsyłam do posta, gdzie się nieco więcej rozpisałam na własny temat. A gdzie? Poszperajcie ;-)

A do pokazania dzisiaj nic nie mam - wszystko albo jest "na warsztacie", albo czeka na dostarczenie do adresata.
Słońca w pogodzie i w sercu Wam życzę :-)

16 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia :) w pełni zasłużone :) Pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
  2. przy pkt. 4 się uśmiałam- niezły wyczyn, a;eż zbiegi okoloczności chodza po ludziach co?
    juz piszę do ciebie ws. wiadomego interesu... całuski

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!!! Jak najbardziej ci sie nalezy:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :)
    Usmiałam się z pkt. 4 - niezłe przeżycia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia! Fajny post - uśmiałam się ze wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje Ewuniu :) A u mnie też czeka Cię wyróżnienie ;) To samo, więc chyba już nie musisz powtarzać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zasłużonego wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. o jejku, Kochana Moja!! Bardzo Ci dziękuję!! i aż się czerwienię i uśmiecham pod nosem... :)
    Tobie wyróżnienia również gratuluję.. i właściwie ja od siebie przekazuję je również Tobie (tak nie można, ale co mi tam :) ) za wszystkie słodkie posty i słoneczne słowa pod moimi pracami :)
    Bardzo, bardzo dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnienia! W pełni zasłużone :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dziwię sie, że zostałaś wyróżniona :) Gratuluję z całego serca! I super dowiedzieć się o tobie czegoś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki Ewuś z całego serca :), za to wyróżnienie i za wszystkie dobre słowa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratki ze szczerego serducha!!Wyróżnienie w pełni zasłużone...ja oprócz Twoich bukiecików,którymi ciesze oko lubię sobie poczytać..tak fajnie o wszystkim piszesz..Nie znam Cię osobiście ale nawet przez łącza internetowe emanuje od Ciebie ciepło i duża pozytywna energia..mam czasem ochotę odrobinę Ci jej skubnąć..:P

    Historia z teściową,heehee,oplułam monitor ze śmiechu:)))

    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje!!!Przypuszczam ,ze mąż Twój przy waszym poznaniu był lekko zdziwiony?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również gratuluję :) A co do reszty to mamy sporo wspólnego - chyba świetnie by się nam gadało. JA też mam mały budzik - ale mój każe mi się przeciągać :) A jak się ociągam z wstaniem z łózka mogę usłyszeć "kobieto, do mycia" :)
    P.S.JA mam datę urodzenia (oczywiście tylko dzień i miesiąc) taki jak moja mama - nie raz musiałam tłumaczyć, że się nie pomyliłam podając dane. Ale twoja historia bije wszystko na głowę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za Twoje, jest mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To i odemnie wyróżnienie masz :)

    Za te dwa bukiety :) hehe i nie tylko.


    Zapraszam po wyróżnienie.
    http://myartpasion.blogspot.com/2011/07/wyroznienie.html

    P.S Z góry przepraszam, jeżeli takowych nie przyjmujesz, zła nie będę jeżeli nie przyłączysz się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...