czwartek, 28 lipca 2011

NA PRZEKÓR POGODZIE

Pogodzie, która wczoraj już mocno zalazła mi za skórę. Szaro. Buro. Myszowato (bez obrazy dla myszy). Dlatego, na przekór deszczowi, kolejny słodki bukiet z żelków powstał w bardzo słonecznych kolorach. Takie moje czarowanie. No i dzisiaj rano obudziło mnie... słońce, a nie chlupot deszczu. Czyli czarowanie zadziałało ;-)
Bukiet ma być wręczony Parze Młodej w sobotę. W jego tworzeniu miałam pełną dowolność. Jako "tło" wykorzystałam nieco zmodyfikowany kolorystycznie motyw obrączek (pierwowzór jest tutaj). A na tym tle umieściłam narysowanych nowożeńców. Chciałam, żeby rysunek był prosty, graficzny, tylko nie miałam pomysłu. Dobrze, że jestem chomikiem - zbieram wszystkie zaproszenia i inne papierki, bo a nuż się  przyda? I się przydało. Zaproszenie na ślub, które wieki temu dostaliśmy, miało bardzo fajną graficzną parę młodą. Skopiowałam ten motyw błyszczącą na złoto kreską. Dodałam troszkę kwiecia i wstążkę - i gotowe :-)







Dziękuję Curiously i Glince Alince za wyróżnienie One Lovely Blog Award. Jest mi niezmiernie miło, że kolejne osoby uhonorowały mnie tą nagrodą. Jak już pisałam - warunki wypełniłam tutaj. Oj fruwają serduszka, fruwają... 
Chciałabym podziękować też wszystkim, którzy się u mnie rozgościli na dobre i zostawiają komentarze pod moimi tworami - Wy sprawiacie, że czuję się wyróżniona każdego dnia!
Witam serdecznie nowych Śledziących :-) Wybierzcie sobie kubeczek z mojej kolekcji - u mnie taka tradycja przy pierwszej wizycie - i mówcie, komu kawę (i jaką kawę), a komu herbatę (herbat też mam mnóstwo).
Liczba chętnych na nagrody w moich słodkich rozdawaniach w obu przypadkach przekroczyła już 100! No muszę przyznać, że przyprawiło mnie to o lekki zawrót głowy. Dlatego postanowiłam, że dodam jeszcze do każdego z candy po jednej nagrodzie - niespodziance. A dla kogo? Zobaczycie... 
A poza tym trochę sobie znowu... knuję... Ale wszystko w swoim czasie :-)
Ściskam promiennie!

18 komentarzy:

  1. Ewcia Czarodziejka :)
    Bukiecik jak zawsze słodki i uroczy :)
    Zazdroszczę weny do tworzenia. Ale twórz, twórz, zasypuj nas nowościami, co byśmy mogli oczy cieszyć :)
    Wizerunek Pary Młodej rewelacyjny :)
    A słoneczka zazdroszczę, u nas od rana leje i leje.
    Buziaki posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach jaka piękna żelkowość :o))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadam do Ciebie i nie wiem co napisać , bo musiałabym pod każdym postem pisać to samo , ale co ja poradzę ,że wszystkie Twoje bukiety są śliczne , że cieszą moje oczy :) . Trudno , będę zmuszona się powtarzać , bukiecik jest cudny , a Ty niesamowita :) . Pozdrawiam słonecznie ( u mnie też póki co świeci ) i czekam na kolejne cudowności :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się cały czas zastanawiam, jak Ty mocujesz te słodkości na bukieciku?? Ale to raczej tajemnica..

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak.. pięknie, słonecznie i na wesoło.. :) fajna ta parka..
    a z tym chomikowaniem.. no jesteś dobrym materiałem na sraperkę- wszystko się zawsze przyda!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo radosny bukiecik. Te malutkie kwituszki wygladają na pyszniutkie.
    U mnie dzisiaj też pogodnie, chociaż słońce troszke się ukrywa za chmurami.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bukiecik wyczarowany cudny i taki...słodki.

    OdpowiedzUsuń
  8. A u nas dość słonecznie, nadrabiam prace ogródkowe.. u Ciebie bukiecik też ciepły i optymistyczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm, Twoje czarowanie pomogło chyba nawet trochę na północy, bo - o dziwo - dzisiaj nie pada. Chwała Ci za to! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy raz widzę taki bukiecik;)
    piękny, słodki, idealny na prezent;)
    jestem tutaj u Ciebie nowa więc może załapie się na wspomniana herbatkę? :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześlicznie optymistyczny! Ewuś, jaki pracuś z Ciebie! Buziaki przesyłam i czaruj dalej, żeby słonko zostało!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle smacznie to wygląda. Jak zaglądam do Ciebie, to od razu chcę cukierka, jak dziecko...;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Żelki to juz widziałam, ale detale dodawane przez Ciebie sprawiają, że każdy bukiecik jest inny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze ze mialam w domu zachomikowana paczke miskow - zelkow. Wlascie wciagam miska za miskiem :D No nie mozna inaczej, jak sie napatrzy czlek na Twoje bukiety!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny bukiecik w pięknych letnich i ciepłych kolorach:)Ach słodko jak zawsze Ewuniu:)
    Dziękuję za odwiedzinki na blogu i miłe słowa:) Pozdrawiam serdecznie*

    OdpowiedzUsuń
  16. słodko jak zawsze :)Fajnie wyszła ta mała grafika.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  17. 40 herbatek? wow;D to może jaśminowa:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak tu słodko. Piękne bukiety! gratuluję pomysłów.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...