czwartek, 14 lipca 2011

DLA PANI I DLA PANA

Dla małżeństwa. Ale nie ślubnie czy rocznicowo, bo każdy z małżonków ma inny powód do świętowania - więc i prezenty są dwa. Pani będzie obchodzić urodziny - dla niej powstał słodki bukiet:





Pan natomiast będzie obchodzić swoje imieniny - dla niego flaszeczka wody ognistej w słodkiej oprawie:



A wszystko razem starałam się nieco ujednolicić w dekoracji:



Bardzo dziękuję za te wszystkie mile słowa pod poprzednim postem. Miód na serce :-) 
A u nas dzisiaj duszno i zbiera się na burzę, ufff, nie ma czym oddychać... o, właśnie zaczyna padać. Jak  pogoda u Was?
Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. U mnie duszno było wczoraj. Wieczorem lunęło i zagrzmiało. Dziś słońcę na zmianę z chmurami. Ale przyjemnie, bo ciepło i rześko jednocześnie :)
    Bardzo podobają mi się dodatki, które dokładasz do bukietów. Słodkie biedronki i kwiatuszki :) Flaszeczka zapakowana wystrzałowo! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny komplecik:))
    U mnie zimno:(choc dzis wreszcie wyszlo troszke slonko:)) moze sie w koncu troche ociepli:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplecik śliczny :-)
    Ojej pracowicie u ciebie :-)
    jeszcze nie zdążyłam skomentować poprzedniego posta a tu już kolejny ;-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Michałki (nie Michałków!) :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lało jak z cebra. Rano było upalnie wręcz duszno a jak się wór z deszczem rozwiązał tak do tej pory jest brzydko i nieprzyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie,że dostaną Twoje bukieciki,bo w innym przypadku pewnie Ona-kapcie,On - skarpetki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz wieczór - chłodno - chmury burzowe napływają i odpływają - wczoraj było okropnie duszno i burzowo - lało. A bukieciki piękne i słodkie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o mamuniu... ja poproszę obydwa naczynia na te słodkości...tzn z zawartością oczywiście... 15 minut i słodkości znikną, taki ze mnie łasuch:):):)
    bardzo dziękuję za to, ze mnie odwiedzasz i pozostawiasz przemiłe komentarze Ewo:):):)
    deszczowo pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas rześko, 23 stopnie, pochmurno ale momentami wygląda słonko. Zapraszam do Uppsali :)
    A bukiety sympatyczne, zwłaszcza ten z moimi ulubionymi czekoladkami :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...