środa, 13 lipca 2011

ŚWIĘTOWANIE

Niebawem świętowanie kolejnych zaślubin. I ciąg dalszy słodkich żelkowych bukietów z tej okazji. Tym razem bukiet z dużym serduchem z... mniejszych serduszek :-) A do tego dwa słonie - na szczęście, na nową drogę życia.






A ja też świętuję. Są powody do mruczenia, oj są. Po pierwsze dzisiaj mija 5 miesięcy mojego bloga i przysięgam - w życiu nie przypuszczałam, że w tak krótkim czasie możliwe jest taka ilość odsłon tej strony (już ponad 20 tysięcy!) i że tyle Dobrych Duszyczek jest ciekawa moich prac (magiczna setka Obserwatorów już przekroczona). Błogo mi, och błogo mi ;-) Po drugie w sobotę świętuję urodziny - kolejny powód do mruczenia. Swoje urodziny zawsze lubiłam, a wiek nigdy nie był dla mnie problemem. Jak miałam lat 20, to uważałam że to mój najlepszy czas (młodość, plany na przyszłość, całe życie się otwierało). W zeszłym roku stuknęło 30 - i znów myślę, że to najlepsze moje lata (jakaś stabilizacja, dzieci i wciąż młoda!) Jak będę mieć 40, 50 i więcej, to też pewnie zdania nie zmienię - ten typ już tak ma ;-)


Życzę Wam, żeby mój dzisiejszy nastrój się Wam udzielił - pogody w serduszku i na buziach. Ściskam promiennie!


P.S. I zapomniałam - biorę udział w candy u Bellis, u krórej można wygrać między innymi takie cudo:


13 komentarzy:

  1. My nawet wpisy robimy w tym samym czasie :) Zatem wygrane kolczyki będą idealnym prezentem ;p Bukiet jak zawsze słodki :) Znalazłaś autka?? Ja się dziś rozglądałam i nigdzie nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu! Bukiecik jak zwykle przesłodki i dopracowany w najdrobniejszym szczególe:), na zbliżeniach dokładnie to widać.
    A poza tym, Ty jeszcze młodziutka jesteś , dziewczyno! Pewnie, że cieszyć się z życia trzeba w każdym wieku! Miłego oczekiwania na urodzinki i gratulacje z powodu pięciomiesięcznicy! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Yhmm.. słodycz :) I fajne te słoniki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy Ty masz w swoim otoczeniu aż tyle par biorących ślub, czy zamówienia spływają do Ciebie też od osób trzecich? A może po sezonie komunijnym, jest sezon ślubny? :) Tak czy siak, dzięki temu możemy oglądać Twoje słodkie bukiety :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewciu o bukietach powiedziałam już chyba wszystko-pełen zachwyt jak zawsze:)Z okazji obu świąt-życzę Ci jeszcze wielu,wielu takich:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bukiecik jak zwykle slodziutki:P
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Bukiecik jak zwykle slodziutki:P
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo sympatycznie wyszło z tymi słonikami! Autek igdzie nie widziałam, same misie, robaki, kwiatuszki, itp. I życzę Ci kolejnych urodzinek w tak radosnym nastroju :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj jak tu słodko - jak zawsze u Ciebie :) Nie sposób się nie uśmiechać do tych Twoich bukietów. A z okazji urodzin - wszystkiego co tylko pragniesz. Pozdrwiam
    P.S.Podejście do urodzin mam podobne i 30 w tym roku wcale mnie nie przerażają - wręcz przeciwnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj zjadło by się żelki, a tu nic z tego :P
    Piękny bukiecik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i miesięcznicy - tak trzymaj - a bukiet jak zawsze przesłodki - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny ten bukiecik z serduchem :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę zbliżeń na bukiety nie robić ;) ależ apetycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...