wtorek, 12 lipca 2011

LANDRYNKOWO SŁODKI

Wczoraj był słodki bukiet dla Młodej Pary, a dziś zgodnie z obietnicą będzie wiązanka dla córeczki nowożeńców - Laury. Laura kończy dwa latka. Imię Laura kojarzy mi się landrynkowo i bukiet ma kolory właśnie jak landrynki. Do tej pory nie łączyłam różu z żółcią i zielenią, a tym razem jakoś tak samo wyszło ;-). Najlepsze jest to, że założenia i plany miałam zupełnie inne - w trakcie pracy wszystko potoczyło się po swojemu. Żelki były mądrzejsze... Ale czasem lepiej się poddać, bo nigdy nie wiadomo, dokąd nas to zaprowadzi. A efekt możecie ocenić:





Wiola dzień wcześniej pisała o radości zakupów - ja się dołączam. MM powtarzała, że pieniądze szczęścia nie dają - dopiero zakupy. I ponoć sławetny "punkt G" u kobiety znajduje się na końcu słowa "shopping"... Coś w tym musi być ;-) Mnie (oprócz sandałków, których poszukiwałam usilnie) udało się upolować wiklinowy kufer na brudną bieliznę. Taki wyłożony materiałem. Szukałam na aukcjach i nawet jeden miałam upatrzony, ale postanowiłam jeszcze wejść do jednego z sieciowych sklepów z wyposażeniem domu - i niespodzianka: przecena :-) Kupiłam i zaoszczędziłam na wysyłce. 


A poza tym mam jeden malutki smuteczek, bo nie mogę nigdzie znaleźć żelkowych autek, a potrzebuję ich do bukietu dla małego chłopca. Bu. No nic, będę jeszcze szukać. Nie może mi to zepsuć humoru, tym bardziej, że liczba Śledziących sięgnęła już magicznego numeru 100! Bardzo fajny prezent na jutrzejszą 5-tą "miesięcznicę" mojego bloga. Pewnie zorganizowałabym z tej okazji candy, gdyby nie fakt, że trwają u mnie już dwa :-) Dziękuję, że do mnie zaglądacie. Dziękuję, że komentujecie moje poczynania. Bo to, jak mawia Peninia, dodaje tworczych skrzydeł :-)
Przesyłam Wam masę uśmiechów na dzisiejszy dzień :-)

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładny bukiet! To pozytywne, że nastroje wzrasta

    OdpowiedzUsuń
  2. No to dodam Ci 'tfurczych' skrzydeł i (znowu!) pochwalę...bo cóż innego mogę zrobić?! Ślinotoku przez Ciebie dostałam, więc idę sobie kupić w takim razie żelki. Jak dorwę autka, to Ci wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że wróciłam, bo teraz będę mogła regularnie zachwycać się słodkościami w Twoim wydaniu! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku.. jak kolorowo, jak ślicznie, jak SŁODKO!! :D
    I bardzo podoba mi się umiejscowienie punktu G.. :D
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. no i kosz musi być fajny sądząc po tym koronkowym fragmencie- bardzo stylowy!
    uwielbiam kupowc buty, wiec juz zadroszczę, bo ja w tym roku jakoś nie spotkałam takich jak bym chciała....

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczniutki i bardzo landrynkowy:)))W sam raz dla malej dziewczynki:)))
    Mam nadzieje,ze znajdziesz zelkowe autka:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny taki słodziutki ....
    powodzenia w poszukiwaniach żelkowych takich autek niestety też nie widziałam :-)
    a koszyk no no no fajna ta koronka ...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Powinnaś robić takie mini bukieciki i umieszczać w gablotce z napisem"w razie potrzeby stłuc szybkę"-długo by nie wisiały:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja dziś byłam tak pochłonięta Candy, że przeoczyłam, że u Ciebie takie cudo :)ładnie te kolorki Ci się skomponowały :) A kosz na bieliznę też taki mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam żelki jeść :))
    Dokładnie tak jak Kasica53 za każdym razem dostaję u Ciebie na blogu ślinotoku :)))

    Ewo, piękny i radosny bukiecik!
    Wszystkiego słodziutkiego dla małej Laury:)

    Nie smuć się,
    samochodziki muszą się znaleźć...

    Ciepełko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bukiecik rewelacyjny...słodziutki:) Ach:)
    Och żelowych autek też nie spotkałam...
    Ewuniu uroczo tworzysz i bardzo miło gościć w takim miejscu :)
    Ciepło Cię pozdrawiam i życzę dużo wakacyjnego słoneczka:)
    Peninia

    P.S. Dziękuję za odwiedzinki -to dodaje twórczych skrzydeł.
    (...wiem,wiem,że się powtarzam :D )

    Buziak;)

    OdpowiedzUsuń
  12. brakowało mi tego słodkiego widoku ... może dzięki temu zgubiłam gdzieś 2 kg :D jupiiii

    OdpowiedzUsuń
  13. W Szwecji na pewno mają żelkowe autka:
    http://moteo.pl/news/Szwedzi-lubia-zelki-1099

    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super bukiecik! Sama bym taki chciała, mimo że mam już znacznie więcej lat :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodko, kolorowo, landrynkowo, czyli w sam raz dla małej uroczej damy :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...