poniedziałek, 11 lipca 2011

KORONKOWO, WITRAŻOWO I SERDUSZKA DWA - NA ŚLUB

Na dzień dobry chcę Wam podziękować za ciepłe przywitanie po moim powrocie z urlopu - bardzo, bardzo miło mi się zrobiło, gdy czytałam wszystkie te przesympatyczne słowa. DZIĘKUJĘ!
A najbardziej "motywująco" powitała mnie moja kosmetyczka czyli pani Magda, o której już czytałyście parę razy. "Dobrze, wróciła pani, wypoczęła - to teraz niech się pani do roboty bierze, bo mam następne zamówienie" :-) No to się biorę do roboty. Zamówienie dla pani Magdy pojawi się niebawem. No ale dziś nie o tym.
W piątek wychodzi za mąż Martyna - dziewczyna, która kiedyś przychodziła do mnie na korepetycje z angielskiego. Taki był z niej dopiero dzieciuszek, a teraz sama ma córeczkę w prawie jednakowym wieku jak moja Małgosia... ech, starzeją się te dzieciska ;-)
Mama Martyny chce wręczyć Młodej Parze słodki bukiet z żelków. Nawiasem mówiąc, to córka Młodej Pary kończy niebawem 2 latka - więc i dla niej będę tworzyć żelkową wiązankę, ale o tym kiedy indziej :-) A wracając do meritum - chciałam, żeby bukiet był radosny, lekki, pełen pozytywnej energii. Pomyślałam, że dwa małe żelkowe serduszka umieszczę w kolorowym otoczeniu - żeby tworzyły coś na kształt witrażowego okienka. W tych serduszkach mają początek imiona Nowożeńców. Jest też mała grafika pociągnięta brokatowym srebrnym żel-penem. Biała "koronka" wkoło bukietu dodaje trochę lekkości. Mam nadzieję, że wszystko się spodoba zamawiającej i obdarowanym :-)




Ściskam promiennie!

16 komentarzy:

  1. Radosny i smakowity bukiecik! Teraz wypoczęta rzucisz się w wir tworzenia.......
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, tak rzucaj się wir i zachwycaj nas swoimi wspaniałościami..kurcze,ze ja nigdy nie dostałam bukietu..który jeszcze później można sobie "pociućkać" :P

    Myślę ,ze uzyskałaś to co chciałaś..jest radosny,leciutki i słodziutki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny :) Dobrze ,że jesteś i zamierzasz się rzucić w wir pracy , bo bardzo lubię oglądać Twoje słodkie dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no no.. ostro zaczynasz.. a raczej SŁODKO :D śliczny bukiecik!

    OdpowiedzUsuń
  5. bukiecik super- taki słoneczny a zarazem delikatny! fajnie pasują te kwiatuszki- pianki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny! Nie przestajesz mnie zadziwiac skad Ty bierzesz te wszystkie pomysly!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. O Ewciu na reszcie słodkości i od razu takie piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj jakie słodkości :) ehh sama mam już 23 lata, ale czuję że jakbym coś takiego dostała to zachowywałam bym się jak pięciolatka pałaszując z ogromnym uśmiechem takie cudo :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj fajnie, że znów masz robotę :) Uwielbiam oglądać Twoje słodkości (jeść zresztą też ;)). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny, kolorowy i z pomysłem!
    Zazwyczaj tylko podziwiam, a dziś, patrząc na Twoje dzieło... zrobiłam się głodna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy bukiecik, zwłaszcza ten pomysł z napisami mnie zachwycił :)
    Co do starzejących się dzieci, to w 100 % sie zgadzam ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne czerwone serca
    i ta radość pomarańczu :)
    Piękny słodziak!

    Niech się darzy Młodej Parze!

    Pozdrawiam Ewo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny bukiecik hmm jaki delikatny :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są zdjęcia z przybliżeniem :) Bukiety oczywiście cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...