piątek, 22 lipca 2011

POPEŁNIŁAM! CZYLI (PO)TWOREK...

Musisz nauczyć się od slonecznika: 
pomimo burz i deszczów, z wielką odwagą zwracać się zawsze w stronę słońca.
Pino Pellegrino


Wspominam niejednokrotnie przy okazji różnych prac moją "stałą klientkę" - czyli Panią Magdę. Otóż Pani Magda dała mi kolejne zadanie: "proszę zmajstrować kartkę, koniecznie ze słonecznikami..." hmmmm... bądź tu mądry człowieku i pisz wiersze. Ani warsztatu (w sensie umiejętności), ani narzędzi (nie licząc dziurkaczy), ani materiałów. I trzeba było kombinować. Zajęło mi to pół nocy. Jest to moja druga kartka w życiu (pierwsza była dla Amelki - odsyłam do poczytania o Małej Wojowniczce tutaj). Nie mogę napisać, że ten papier to z takiej a takiej kolekcji, a tu taki to a taki stempel, a tu taka wycinanka. U mnie bazą jest kolorowy karton, papier pochodzi z "ewusiowej kolekcji przydasiowej" do pakowania prezentów, reszta (słoneczniki, siatka, wstążka, fizelina) to rzeczy z działu "do bukietów". Tą fastrygę dziergałam ręcznie, papiery cięłam nożykiem do tapet. No i jako że jestem kompletnie niewprawna w te klocki, to posiłkowałam się mapką. Spodobała mi się ta w wyzwaniu Szuflady, więc coś (po)potworzyłam. Ale się nie zgłaszam, bo nie mam śmiałości. No dobra - po tym przydługim wstępie - oto słonecznikowy (po)tworek:





Powiedzcie, ale szczerze (!) co myślicie??


Edit: Dziewczyny, kochane jesteście - po tylu słowach zachęty zgłaszam tego (po)tworka do Wyzwania 31 w Szufladzie :-)

21 komentarzy:

  1. Karteczka jest cudowna :o) Sama ostatnio miałam chęć na taki zestaw kolorów. Ale od dziecka żadnej jeszcze kartki nie popełniłam i się czaję ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. karteczka jest super- podziwiam,bo ja do papieru to jak kwiatek do korzucha... te klejenie,wycinanie- oj, to nie dla mnie....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj.. Moja Droga.. śmiało możesz zgłaszać!! bardzo fajnie wyszła!! i najlepsze są takie z "tego, co mam pod ręką". Baaaardzo fajne te zawijaski w rogach! SUPER! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci wyszła :), bardzo mi się podoba! Zgłoś, a co! Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja uważam że powinnaś zgłosić. Jak na początki to wcale ich nie widać:D tych początków

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalna i może właśnie dlatego, że bez całego tego scrapowego warsztatu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszaj! tyle pracy koniecznie trzeba pokazać

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewa zgłaszaj ja też jestem zupełnym laikiem w tej kwestii ale jak na mój gust nie wyszło całkiem dobrze.
    Zgłaszaj !
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. No!Ja już chciałam pokrzyczeć: jak to nie zgłaszam?!
    Dobrze, że posłuchałaś blogowych koleżanek :).
    Karteczka bardzo ładna! Przyjemna kolorystycznie i oryginalna.
    A szufladowe wyzwania są dla wszystkich chętnych. Dla początkujących też.
    Brawo!
    Dziękujemy za zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jest, ładnie ułożóna i w ciekawych kolorach :) Piękny cytat wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewa jakaś wstrętna literówka mi się wkradła do wcześniejszego mojego komentarza oczywiście karteczka jest śliczna :-) i bardzo dobrze że ją zgłosiłaś do wyzwania :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie super-prosta,bez udziwnień.Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewciu, jak Ty wsiądziesz na konie, to Twoje dziewczynki na pewno też :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Będę szczera :) Wolę Twoje bukiety, ale jestem pewna że gdybyś była w posiadaniu innych (lepszych) materiałów to na pewno wyszłoby lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie się podoba :) Bardzo dobrze, że zgłosiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  16. no karteczka jest rewelacyjna...
    widać, ile w nią pracy włożyłaś... naprawdę piękna... te kwiatki!
    to co to będzie, jak się rozkręcisz?

    OdpowiedzUsuń
  17. No Ewunia jestem pełna podziwu, be z warsztatu, bez dodatków takie cudeńko - jak dla mnie rewelacja. Inaczej się tworzy gdy masz w zasięgu warsztat, a inaczej gdy samemu najpierw musisz go stworzyć. Jeśli o mnie chodzi uważam że jest świetna, a kwiatki mnie oczarowały. Serdeczności posyłam i trzymam moooooooocno kciuki za powodzenie w szufladowym wyzwaniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. No i masz. Jak tu nie mieć przy Tobie kompleksów? :-)
    Pięknie Ci kartka wyszła. Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. zamówiłam Tę kartkę u p. Ewy dla mojej kochanej przyjaciółki która kocha się w słonecznikach. Kartka bardzo jej się podobała ale najbardziej zarówno ją jak i mnie rozłożył na łopatki cytat Pino Pelegrino który autorka dodała - jeszcze raz dziękuję;)Magda

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...