środa, 20 lipca 2011

NA SŁODKI POCZĄTEK MIODOWEGO MIESIĄCA CZYLI WYZWANIE

Modrak zaprosiła mnie do wzięcia udziału w słodkim wyzwaniu Szuflady. Zajrzałam i pomyślałam "oto coś dla mnie" ;-) No bo kto się bawi ze słodyczami? Ja! :-) A zatem podnoszę rękawicę.
Tak się złożyło, że miałam zrobić bukiecik na ślub z moich ukochanych białych kulek - a zatem motyw ulubionej słodkości już jest. Kto mnie podczytuje, ten wie, że przy pracy z tymi konkretnymi słodyczami kupuję małe opakowane również dla siebie - nie potrafię się im oprzeć :-) Paleta kolorów, której trzeba było użyć jest także bardzo smakowita: landrynkowe róże, biele, kremy, pistacjowa zieleń, brązy czekoladowe. W moim bukiecie jest malinowa bezowa pianka, mus czekoladowy i pistacjowa polewa. Czy udało mi się sprostać wymaganiom? Ocenią Dziewczyny z Szuflady. Faktem jest, że dzięki ich pomysłowi - ja miałam inspirację i pretekst, żeby wypróbować zupełnie "nieślubne" kolory w ślubnym bukiecie :-)






A tu bannerek wyzwania:


szczegóły tutaj
A teraz się będę przechwalać. Niedawno wygrałam jedną z nagród w candy u Rhodiany. Dzisiaj zapukał listonosz i wręczył mi przesyłkę. Troszkę niespodziewaną, bo myślałam, że dostanę kolczyki przy okazji spotkania (czyli w sierpniu) a tu tadam - i mam :-)





Szczęściara ze mnie, co nie? :-) Wiolu, dziękuję Ci, kochana! Bardzo mnie ucieszyłaś. Lubisie pochłonęły już moje słodyczowe potworki...
Czekam jeszcze na inne (zamówione) przesyłki - a jak już dostanę i coś z tego poczynię, to się pochwalę.
Ściskam promiennie!

18 komentarzy:

  1. Ja też myślę że to wyzwanie było zrobione z myślą o Tobie :-)
    powodzenia życzę Ewa bo bukiecik słodziutki.
    Hmm a nawiasem mówiąc ciekawe są takie zabawy ...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. No niesamowite! Poczta potrafi też zaskoczyć pozytywnie!!! Wysłałam wczoraj ekonomem!!! I to bez kodu, bo nie chciałam pytać żeby nie psuć niespodzianki!!! A i dziś zawitał do mnie listonosz z wielką paką skrzynek zatem biorę się do roboty :)

    A bukiet... słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny bukiet, a wyzwanie faktycznie Tobie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, fantastyczny bukiet! Ja bardzo lubię, jak ślubne nie są do końca ślubne ;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że dałaś się namówić!
    Piękny bukiet zrobiłąs! Sama słodycz!

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak, w końcu na słodyczach pracujesz! Piękne nagrody dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bukiet prześliczny! Twoje dzieła Ewuś, są tak zachęcające........, nie wiem, jak to robisz, że jesteś tak szczuplutka.....
    Gratulacje wygranej, buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie będę tu oryginalna ale faktycznie czytajac o wyzwaniu od razu pomyślałam o Tobie :-) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny! A te "nieślubne" - jak mówisz - kolory są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzieki "Szufladowemu" wyzwaniu powstal sliczny bukiet w badzo orginalnych jak na slubny kolorkach:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ sie Ewciu, konkursujesz! to i tu trzymammmmmmmmmmm kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja to się w ogóle dziwię, jak Ty możesz robić te słodkie bukiety nie zjadając ich przed zrobieniem zdjęcia... ja bym pewnie nie wytrzymała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Łokrutny grzech byś popełniła, gdybyś nie wystartowała do tego wyzwania, hihi! Kto jak kto, ale osoba zajmująca się słodkościami pasuje tam jak ulał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewciu do wyzwania kto jak nie Ty????????????????
    Bukiet super,a wygrana u Wioli piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewuś, jak nie wygrasz to będę zaskoczona - wyzwanie dla ciebie stworzone, a ty zrobiłaś jak zwykle dzieło sztuki! Kiedyś do ciebie wpadnę na słodkości, hehe :)

    Dostałaś cudowną przesyłkę, marzą mi się sutaszowe kolczyki, więc tym bardziej zazdroszczę :))))) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuniu wspaniale,że wzięłaś udział w naszej Szufladowej zabawie. Pięknie i słodko:)
    Dziękuję i życzę powodzenia w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ słodka, idealnie na Szufladowe wyzwanie :) Dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny jest :) Ja też bardzo lubię te cukierki :) Mniamuśne są :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...