wtorek, 24 stycznia 2012

BŁOGOSŁAWIEŃSTWO

Prawdziwym błogosławieństwem jest noszenie dzieciątka pod swoim sercem. I takim cudem została obdarzona Pani Ewunia, która zamówiła u mnie metryczkę i różę. Pomyślałam, że od siebie dodam taki drobiazg:


Kobietkę w ciąży przysłała mi Olusia. Ja tylko dałam jej kolorki. Papier to oczywiście Usłane Różami (Galeria Papieru).
A poza tym przeplata się u mnie i gorzki, i słodki. Wczorajszy dzień był... trudny. Bardzo. W domu znów szpital dziecięcy, ech. Na osłodę dostałam dziś fantastyczny prezent od Kasicy. Pochwalę się oczywiście, jak zrobię sensowne zdjęcia. Tymczasem uciekam do moich chorowitków.

26 komentarzy:

  1. na temat błogosławieństwa mam obecnie zdanie odmienne i ogólnie mnie nie rozczula.
    ale kartka bardzo mi się podoba. chyba też coś w końcu skleję. bo na razie to tylko nazbierałam :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bieduszki-chorowitki,a karteczka...:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały gest i cudowna karteczka :)
    Buziaki posyłam Laseczkom coby szybko zdrowiały.
    Ciekawa jestem co też Kasia znowu Ci przygotowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest śliczna, rewelacyjnie połaczyłaś ze sobą kolory w tej karteczce.
    Moc zdrówka ślę dla Ciebie i domowników, trzymam kciuki za szybki powrót do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna karteczka! A co do reszty posta - przesyłam Ci wirtualnie duuużo zdrowia dla wszystkich Twoich Chorowitków!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowia życzę!
    Kartka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kochanie! przeciez miało byc bez chorowania!!!!!eh, dzewczyny, co Was tak męczy? trzymam kciuki i wysyłam dawki zdrowia!
    a karteczka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu Kochana...karteńka śliczna...ale czemu chorujecie, co?zdróweńka dla Was...nie chorujcie...aby do wiosenki:****

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka piękna, od razu przypominają mi się moje "ciężarowe" dni :) Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna karteczka!!
    trzymaj się mocno i cieplutko i mnóstwo zdrówka dla Twoich dziewczynek :) ja z moja też siedzę w domu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuś, świetny pomysł!:) Wracajcie do zdrowia:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna kartka aż się wzruszyłam,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna karteczka :) Z takim motywem dostałam własnie od Olusi równie piękną. Dla Was dziewczynki dużo zdrówka, nie dajcie się choróbskom :****

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczka jest rozczulająca...tak samo jak stan Błogosławiony :)
    Zdrowiejcie dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewuś karteczka śliczna :-)
    życzę duuuuuużo zdrówka dla Was :*
    buziaki ...

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuję za przepiękną kartkę!! Stoi na honorowym miejscu w mieszkaniu, tak aby wszyscy podziwiali. Cudowny gest, bardzo mi jest do tej pory miło, a w dodatku zieleń to mój ukochany kolor :)! Pozdrawiam całą szpitalną rodzinkę i życzę mnóstwo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne :-)
    Dużo zdrowia życzę, u mnie mąż szwankuje ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartka świetna!
    Dzieciaczkom zdrówka życzę, Tobie wytrwałości w zmaganiu się z chorowitkami... a część prezentów Kasia już pokazała, super!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartka jest prześliczna, i ta postać.......:).
    Życzę Ci unormowania sytuacji domowej i opanowania chróbsk! A kysz wstrętne bakcyle!!!!!!!!!!!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kartka śliczna, jak to dobrze, że taki rysuneczek można pokolorować, żeby pasował do papieru idealnie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...