sobota, 18 lutego 2012

PANTA REI...


Wszystko płynie - dosłownie i w przenośni. Dosłownie płynie po ulicach coś, co wczoraj było śniegiem. W przenośni - czas. Godziny, dni, tygodnie, miesiące, lata... Trzynaście lat wspólnego bycia mojego i mojego mężczyzny upłynęło prawie niepostrzeżenie. A prognozowałam temu związkowi góra parę miesięcy ;-)

Dla mojego T. powstała symboliczna karteczka. Zegarek to grafika pochodząca z The Graphics Fairy. Jako motto wybrałam myśl Marcela Prousta - bardzo dokładnie odzwierciedla to, co czuję. Nie ma w tej kartce serduszek. Nie ma amorków. Nie ma lukru. A mimo to - jest to kartka miłosna.




Wszystkie nasze wspólne godziny coś nam przyniosły, wypełniły nasze życie zapachem, dźwiękiem i smakiem, wspomnieniem i oczekiwaniem, nadzieją i spełnieniem. Każde z tych odczuć złożyło się na niepowtarzalny wachlarz barw. 

I na tym dzisiaj zakończę.
Dobrej nocki :-)

24 komentarze:

  1. Piękna kartka,cudny cytat!Wszystkiego najlepszego!!!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka i jakie piękne podsumowanie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza karteczka...tak czas płynie i płynie...
    Serdecznie pozdrawiam i życzę miłej, ciepłej niedzieli:)
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowa i elegancka:). Miłego dnia dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  5. przeczytałam ten Twój post wczoraj wieczorem, ale nie miałam już siły pisać i wiesz co? całą noc mi się to panta rei po głowie kołatało...
    Swietnie to ujęłaś- życzę kolejnych i kolejnych i kolejnych godzin razem, i bez nietrafionych prognoz!!♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczka i piekny cytat:))
    Zycze wam jeszcze wielu wspanialych lat wypelnionych miloscia i smiechem:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego:))) Kartka jest cudna. Prosta elegancja, która mówi wszystko co trzeba bez zbędnych ozdobników. Tak jak życie czasem proste, jest bardziej wartościowe i piękne niż to naznaczone blichtrem. Pozdrawiam cieplutko. Ania:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Macie wiele szczęścia, że spotkaliście się kiedyś a swojej drodze - życzę Wam go jeszcze więcej na kolejne lata :D A Twój mężczyzna dostał piękną kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu, karteczka przeurocza i wcale nie musi być słodko-czerwono-seruchowa żeby pokazać, że się kogoś kocha i dziękuje mu za te wszystkie zapachy i smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najcudowniejsza karteczka miłosna!To najpiękniejsze wyznanie.Brzmi pięknie i prawdziwie.Ewciu,co ja Ci mogę napisać...Żyjcie jeszcze bardzo długie,długie lata ciesząc się tym wszystkim o czym piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka i pięknie napisałaś.
    Wszystkiego najlepszego życzę Wam dalej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję rocznicy:-) Piękna karteczka, miłej niedzieli życzę

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuś, pięknie i romantycznie!!!:) Wszystkiego dobrego na dalszą, Waszą wspólną drogę!:) Pozdrawiam Cię serdecznie Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewuniu w takim razie życzę Ci kolejnych 13 tak cudownych lat, i potem jeszcze 13... i tak dalej, i tak bez końca!:)
    A swoją drogą Twój mężu to prawdziwy szczęściarz!!!!!
    Karteczka bardzo ładna, już zapisałam sobie sentencję do mojego tajnego zeszytu:)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, piękna kartka i piękne słowa. Skąd ja je znam ...

    Życzę Wam ... miłości. Bez niej nie ma nic, a z nią możesz mieć wszystko!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna kartka, z jakże cudownym przesłaniem :)

    Niech każda kolejna minuta Waszego wspólnego życia przesycona będzie miłością...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała karteczka. Wszystkiego najlepszego dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten czas stanowczo za szybko płynie, prawda? jeszcze wielu takich pięknych lat!
    kartka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewa - this is a fantastic card! I like the different textures. I LOVE the images on the GF too! xo

    -pamela :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z ciekawości - mąż intersuje się, tym co robisz i ile pracy każda najdrobniejsza rzecz wymaga?
    Jak dostaje taką karteczkę, to widzi ładną okolicznościową kartkę, czy ten cały wysiłek jaki w nią włożyłaś? :)
    Pytam tak sobie, obserwując własnego, któremu przedstawiam do aprobaty swojego poduchy :D

    śliczna ta kartka i masz rację - nie trzeba serduszek i czerwoności, by była miłosną - jest rewelacyjna.
    Pomyślności Wam na dalsze lata!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego dobrego dla Was obojga!
    A kartka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja dołączam się do życzeń.. jeszcze wielu takich trzynastych życzę :)
    A karteczka cudna...

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna kartka i piękna rocznica :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mistrzostwo :) A im mniej tym czasami lepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...