czwartek, 23 lutego 2012

KOLEJNA KARTKA NA ROCZEK I COŚ JESZCZE

Na dodatek kolejna dla mojej chrześnicy, zrobiona przeze mnie, ale tym razem na zamówienie mojej Przyjaciółki. Miało być na okrągło i ze zdjęciem - resztę Kasia pozostawiła mojej inwencji. Ponownie wykorzystałam papierki z Galerii Papieru. Wstążki, kwiatuszki, motylki, błyskotki - dziewczęco i radośnie :-)





A teraz się Wam pochwalę. Jakiś czas temu Peninia ogłosiła candy w swojej Pracowni w przydomowym ogrodzie. No zgadnijcie komu się poszczęściło? :-) Patrze jakie cudeńka do mnie wczoraj przyleciały:



I do tego karteczka zrobiona przez Peninię w jednym z moich ulubionych zestawów kolorystycznych.



A na dokładkę dostałam zupełnie niespodziewany prezent od Modraczka (Modrak Cafe) na pierwsze urodziny mojego bloga - no szaleństwo normalnie :-)



Modrak doskonale zna moją słabość do kolczyków... Muszę pokazać je Wam z bliska :-)



Bardzo dziękuję, Dziewczyny!
Domyślacie się, gdzie zawisną królewny? Oczywiście w pokoju moich królewien :-) Zgadniecie, gdzie zawisły kolczyki zaraz po zrobieniu zdjęcia? Tak, w moich uszach :-)

Z ogromną radością witam nowych Obserwatorów. Wszystkim Zakątkowym Gościom życzę miłego dnia i mnóstwa powodów do radości :-)

18 komentarzy:

  1. No to Twoje królewny pewnie fruwały z radości!
    Fajne obrazeczki.
    Karteczka roczkowa też taka księżniczkowa. Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. To już masz pewnie pełną szafę kolczyków, co?? :D:D
    Piękna ta juwowa kartelucha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. karteczka śliczna, a prezentów tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczności, jak zawsze, pozdrawiam milunio.papa

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna cudna karteczka:)
    Gratuluje wygranych obrazkow dziewczynki na pewno bardzo sie ucieszyly:)) a prezencik od Modrak cudny:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Na okrągło ... to Ty mnie zaskakujesz! Piękna karteczka! Cukieraski od Penini po prostu super, tak jak i prezenty od Modraka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka cudna :-)
    No widziałam szczęściaro że obrazeczki wygrałaś - super akurat dla Twoich córeczek :-) Gratuluję a i prezencik od Modrak też śliczny :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. ale z Ciebie szczęściara! piękne te zdobycze ;)
    i karteczka niczego sobie. bardzo lubię karteczki ze zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka jest śliczna!
    A prezentów gratuluję, wszystkie są odjazdowe!!!!!!!!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fiu, fiu, ale prezenty! a karteczka słodka rzeczywiście♥

    OdpowiedzUsuń
  11. O karteczce już wiesz że piękna ;)
    A prezenciki wspaniałe! U Ciebie Gwiazdka trwa na okrągło :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka! Nie wiem czemu zamek z poprzedniego wpisu "umknął" mojej uwadze- jest wspaniały!!!
    Prezentów gratuluję!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka sliczna i piekne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka piękna :)
    a i Ty dostałaś śliczne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kartka na roczek śliczna :) i Ty pięknymi prezentami zostałaś obdarowana :) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Co za poważny wiek! Kartka cudna i bardzo fajne prezenty. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...