czwartek, 1 marca 2012

JAK TO NAZWAĆ?



Mam problem z nazwaniem tego "czegoś"... No bo to już nie bardzo kartka, a jeszcze nie pudełko. Generalnie pomysł się narodził podczas rozmowy z moją Psiapsiółą. Chciała podziękować koledze za podwożenie do pracy. Byłby może kolejny czekoladownik, gdyby nie to, że kolega za czekoladą nie przepada. Rzuciłam hasło, odzew był jak najbardziej "na tak" i powstało to:



Wygląda jak zwykła kartka? Pozory mylą - tu jeszcze grzecznie...



Tu już mniej grzecznie ;-)





Automobil to grafika z Free Vintage Digital Stamps. Papier z Galerii Papieru.

I co Wy na to? Jak TO nazwać? Procentownik / procentówka? Wódecznik? Może macie jakieś pomysły? :-)

28 komentarzy:

  1. alkolovnik:D albo alkogivning:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Flaszecznik?
    FlaszBox? :D
    Małpecznik?
    Gajownik (od małpiego gaju ;) )?


    Byle nie wypróbował od razu w czasie podwożenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja!Ależ Ty masz głowę pełną pomysłów!Zachwyciło mnie to coś z niesprecyzowaną nazwą!
    P.S. Fajny prezencik dla kierowcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewunia :) Jakby się to nie nazywało wygląda bombowo :) O ileż przyjemniej dostawać prezenty w takim opakowaniu!
    Mnie się podoba propozycja "Baby ze wsi " "FlaszBox" -dobrze brzmi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Alkogiving!!!! hahahaha,... świetne.. :)
    No i "twór" fantastyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale miałaś pomysł. Super!
    A mnie jakoś przypadła do gustu propozycja Baby ze wsi, alby nazwać go flaszecznikiem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. :-)))))))Ale się uśmiałam! Znakomity pomysł!!! Jakby się nie nazywało ... świetne jest i już!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Znowu mnie zaskoczyłaś swoim pomysłem. Rewelacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny pomysł na opakowanie :-) 100% męskie.. a propozycja moich przedmówczyni żeby to był "procentownik" to brzmi bardzo dobrze, nie wskazuje np. na patolgię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewa - this is fantastic and very creative!!! I have pinned it on Pinterest! xo

    -pamela :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hehehhehehe
    booooski pomysł:) najpierw pomyślałam, że alkoholownik, ale później po przeczytaniu poprzednich komentarzy stwierdzam, że tylko i wyłącznie "procentownik" - bardzo dostojnie i elegancko:)
    Ewuś skąd Ty czerpiesz takie pomysły????

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezbędnik Utracjusza;)
    Świetna konstrukcja, aż nie chce mi się wierzyć, że ta kieszeń utrzymuje butelkę;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Procentówka - tak! Kojarzy się z torebką kopertówką, a jednocześnie z dawaniem ;) W kopercie, hehe :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale swietnie sobie poradzilas:))) Tak jak juz dziewczyny pisaly procentownik to swietna nazwa:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  16. Popieram - procentówka nawiązuje do kopertówki, ale procentownik (jak niezbędnik) bardziej mi się podoba ! Ewciu - Tyś jest kopalnia pomysłów! Rewelacja! BARDZO mi się ten pomysł podoba :D Z Primulką, która Ci podsyła zamówienia (i nie tylko) stanowicie świetny duet ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. No rewelacja!
    Gratuluję pomysłu i głosuję na procentówkę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Musze powiedzieć, że robi wrażenie. To chyba jednak pudełko bardziej. A może butlekownik ;)?

    zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Procentownik do mnie przemawia :) Jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oto i ujrzało to cudo światło dzienne :)
    Brawo :*
    Chyba zagłosuję za procentownikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomysłu na nazwę nie mam , ale pomysł bardzo mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem jak nazwać Twoje dzieło ale Ciebie bym nazwała pomysłowa Ewa co wyzwań się nie boi :-)
    podziwiam pomysłu - super !!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ewa, te Twoje pomysły są niesamowite!!!:) Świetny pomysł! Marta

    OdpowiedzUsuń
  24. Coś świetnego! Pomysł po prostu rewelacyjny:). Procentownik i -tówka są super. Jeszcze mi się skojarzył "rozgrzewacz podręczny".
    Piątal za kreatywność i buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...