wtorek, 6 marca 2012

ROZGRZEWKA

Takie tam cztery karteczki, które powstały jakiś czas temu na rozgrzewkę przed wielkanocną produkcją. Trochę recyklingu, dwie grafiki z Graphics Fairy, trochę wiosny.
Z niezapominajkowym krzyżem - by nie zapomnieć, że to symbol zwycięstwa:


Bazie wierzbowe i kwiaty są powielone, wycięte i naklejone na kostkach 3D.

Z Jezusem:


Grafika jest wydrukowana na perłowym papierze, niestety nie widać tego na zdjęciu.
Recyklingowe - folk:


i z kraszankami:



Żółte różyczki mam od Kuby, białą wykrojnikową gałązkę od Joanny, a duży dziurkaczowy motylek jest od Alexandry.
Kartki pofruną na aukcję zorganizowaną dla Izy - dowiedziałam się o niej od Alexandry, a Wy możecie poczytać o niej TUTAJ. Jest jeszcze trochę czasu, by coś przygotować :-)

Ja dochodzę do siebie po wczorajszej demolce, która mimo wszystko była mniej straszna niż sobie to wyobrażałam. Teraz czekam na murarzy, którzy mają załatać tą ziejącą dziurę w łazience. A potem trzeba będzie się brać za porządki - choć nie ma tego złego, wysprzątam sobie teraz i będę mieć spokój na święta ;-)

Miłego dnia!

17 komentarzy:

  1. Oo.. no śliczne te Wasze karteluchy świąteczne!! Mimo, że ja jakoś nie przepadam za "krzyżowymi i jezusowymi"... :)
    Ta folkowa jest THE GITES! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jajko z wycinanką łowicą to mój faworyt bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie folkowa to też numer jeden. Super pomysł z "recyclingiem". Miłych świątecznych porządków - oj już czas i u mnie o nich pomyśleć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne karteczki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne jaja! i na kartkach i z łazienką!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są wszystkie. Teraz dopiero widać ich urok :)
    Powodzenia w łazienkowych bojach :*

    OdpowiedzUsuń
  7. poczytałam o potrzebach Izy. jeszcze dziś napiszę na blogu o możliwości wysyłania rękodzieła na aukcję. dziękuję za informację

    OdpowiedzUsuń
  8. Och Ewuś przepiękne te Twoje karteczki , kiedy je tak sobie oglądam to aż mi się odechciewa robić własne , bo nie wychodzą mi takie ładne jak Twoje :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne jajcowe karteczki każda w swoim stylu i to mi się podoba :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście ta folkowa najbardziej mi się podoba :)
    A jeśli chodzi o łazienkę - już możesz rozpocząć wiosenne porządki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie też folkowa podoba się najbardziej :-) Powodzenia w zmaganiach z łazienką :-) Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne :) Mi również folkowa wpadła w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie piękne, ale mnie też najbardziej spodobała się ta folkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kartki! Ja zdecydowanie jestem zwolenniczką takich z motywem religijnym. Ta z niezapominajkowym krzyżem bardzo ciekawa,a grafika na jaku cudowna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczna wprawka kartkowa:))Niecierpliwie czekam na kolejne:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł miałaś na te recyklingowe, ale krzyż z niezapominajkami bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...