piątek, 23 marca 2012

SŁONIOWA RODZINKA

Zapowiadałam, że pojawi się pampersowy zwierz i dzisiaj przyszła na niego pora. To kolejny pieluchowy słonik przygotowany jako prezent gratulacyjny z okazji narodzin chłopca.



Do kompletu miała powstać także karteczka - i stworzyłam taką ze słoniową rodzinką. Mama słoniowa i słoniowy synek są przyklejeni na kostkach 3D. Wstążka, której użyłam, jest dokładnie taka sama jak w pampersowym prezencie. Kolorystykę również zachowałam - jak zestaw, to zestaw :-) Kopertę ozdobiłam stempelkami.



I jeszcze rodzinna fotografia:


Uprzejmie donoszę, że przemeblowanie się odbyło. Powiem Wam, że bardzo miło jest przekonać się o słuszności swoich planów. Udało mi się wygospodarować miejsce na swój kącik rękodzielniczy. Tu widok "before & after":


Pozostało mi tylko wstawić tam sensowny mebelek i ogarnąć przydasie, hura! Nie mam złudzeń, że będzie tam idealny porządek, ale moja siostra powiedziała mi, że "w kątku ma być twórczy nieład i kropka" :-)

Miłego weekendu!

31 komentarzy:

  1. Ewuś Ty to jesteś Skarbnicą Niewyczerpaną pomysłów fajnych :) Słonik jest uroczy ! A skoro udało Ci się znaleźć miejsce na "twórczy kącik" to ja już widzę jak zasypujesz nas lawiną cudowności wprost z
    Twoich rąk ;) Czekam i pozdrawiam całą Rodzinkę !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplecik superaśny:) Twórczy kącik, także mi się marzy.Pozdrawiam i zapraszam http://monika-em.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, sama bym chciała dostać takiego słonia! :)

    //iimajka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewko słonikowy komplecik jest po prostu fantastyczny :)
    A co do kącika- dla chcącego nic trudnego :) Dobrze, że udało Ci się wygospodarować kawałek miejsca dla siebie- brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. słoń jest bombowy :) Natalia ze mną ogląda i mówi "ja też chcę taką zabawkę" :D
    zazdroszczę kącika, ja się błąkam gdzie tylko mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta słoniwa rodzinka jest cudna!! Wszystko pięknie dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. słoniacz pampersowy genialny!!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja dziś tylko poślę buziaka bo resztę wiesz :*
    Do później :*

    OdpowiedzUsuń
  9. No po prsotu super sa te słonie! wszytkie, choc pampersowy oczywiscie najsuperniasty.
    Przemeblowanki dodaja skrzydeł- prawda?
    całuski!

    OdpowiedzUsuń
  10. pocieszne słoniątko!:)
    Ewuś Tobie też przyjemnego weekendu życzę:):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. pocieszne słoniątko!:)
    Ewuś Tobie też przyjemnego weekendu życzę:):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Słoniocy!" cytując J.Chmielewską.. ;-) uwielbiam takie zwierzaczki, pomysłowe i praktyczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuś z siostry mądrość przebija,zwierz w obu wersjach super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słoniowa rodzinka super:) świetne kolorki!!!
    A własnego miejsca szczerze zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słoniowe kolory wprost bajeczne:)Co do kącika to baardzo Cię rozumiem:)Każdy musi mieć swój kawałeczek przestrzeni.Tylko dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne kolorowe słoniki. Idealne dla maleństwa - wspaniały pomysł kochana. Gratuluję własnego kąta, ja wciąż nad tym pracuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny słonik:) ale i tak nasze serduszko pieluszkowe od Ciebie dla R.jest najpiękniejsze:)))) i możesz tu startować z całym zoo nawet, wiesz?:) nasze serduszko jest najpiękniejsze:))))) a ja też mam taki kącik:) i jest tam...bardzo nieład i bardzo twórczy;))))buziolki:****

    OdpowiedzUsuń
  18. Pampersowy słoń jest super! A kartka ze słoniową rodzinką jest fantastyczna!!! Ty to masz świetne pomysły!
    Kącika gratuluję i zgadzam się ze stwierdzeniem Twej siostry, w takim miejscu musi panować twórczy "bałagan"
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super komplecik :-)
    pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słonik jest świetny! :) I kartki jak zawsze, pomysłowe :)
    Zazdroszczę kącika na robótki, ja mam miejsce na biurku przy komputerze - więc nieład jest tam permanentny, a miejsca niewiele...

    OdpowiedzUsuń
  21. Słoń znakomity, przemeblowanie wyszło świetnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku, niesamowite to to to to! :D Sama nie wiem co bardziej mi się podoba :)

    A i przemeblowanie udane - ja osobiście strasznie lubię meble przestawiać :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Och jakie urocze i słodkie słoniki:))
    Cudowne!!!

    Dziękuję serdecznie za odwiedzinki i miłe słowa. Ciepło i wiosennie pozdrawiam.Uściski-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  24. O mamuniu jakie cudne słonie!Wszystkie!A siostra ma absolutnie rację...artystyczny nieład ma być!

    OdpowiedzUsuń
  25. FANTASTYCZNY komplecik, a kartka jest nieziemska- ogromnie mi się podoba! =D

    I gratuluję własnego "kawałka podłogi" z pewnością będzie Ci się tam super tworzyło! =P

    Pozdrawiam cieplutko =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki łady komplet! :) i kącik :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten słonik jest po prostu przecudowny! Ja takiego chcę!

    OdpowiedzUsuń
  28. wspaniały zestaw, cudowna kolorystyka i kartka prześwietna :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Słoniki - i karteczkowe i pieluszkowe - cudo! Piękne kolory i pomysł jak zawsze rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem pod wrażeniem - rewelacyjny, oryginalny komplecik! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przeurocze są te słonie ;-)))
    Gdybym kiedyś taki dostała to... obawiam się, że nigdy nie zostałby "rozpakowany" Stałby tak sobie aż do 18-stki a może w oczekiwaniu na wnuki ;-)))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...