środa, 21 marca 2012

W GÓRY, W GÓRY, MIŁY BRACIE

No i mamy pierwszy dzień wiosny. Marzanna utopiona? Tak na wszelki wypadek, żeby zima już nie wróciła. Mnie wyręczy w tej czynności córcia wraz z dzieciakami z przedszkola :-) Ale miało być o górach. Koleżanka postawiła przede mną zadanie - miałam zrobić kartkę na 30-ste urodziny, ale z górami właśnie. Nie z jakimiś tam pierwszymi lepszymi, tylko z Beskidami. I choć sama właśnie te darzę ogromną miłością, to ze skomponowaniem wszystkiego w jakąś całość miałam duży problem. Przekładałam, dodawałam, odejmowałam... nijak mi to wszystko nie pasowało. Koniec końców coś nareszcie zaczęło się klarować - oto efekt:



Zdjęcie jest mojego autorstwa - wydrukowałam je na kalce. Papier z Galerii Papieru, gałązka od Joanny. Dodałam też różę wiatrów.

Do karteczki miałam zrobić jeszcze maleńki bukiecik. Z tym nie miałam już kłopotu ;-)




Dostałam już sygnał, że prezent był miłą niespodzianką, więc zadowolona jestem - i to bardzo.

Przy okazji zatęskniłam sobie za Beskidami. Trzeba będzie coś zaplanować - spakować dzieci i wyruszyć. Póki co w ramach "treningu" wzięłam się za mycie okien ;-)

Miłego dnia Wam życzę!

22 komentarze:

  1. Marzanny jeszcze nie topiłam...ale trzeba będzie utopić,bo w przedszkolu Bzdurki zamiast topienia jest robienie sałatki wiosennej.
    Kartka piękna i wyjątkowa! A bukiecik przecudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka dni nie zaglądałam do internetu, bo odpoczywała u mnie moja siostra a tu u Ciebie takie cudowności. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka naprawdę śliczna :-)))
    Bukiet ... słodziuchny :-) Udanego mycia okien ... ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba dziś utopię tę Marzannę, bo jak wczoraj było słoneczko, tak dziś, jak na złość, ciemno, buro i ponuro, spaaaaaaaaaać się chce ;))) Dobrze, że u ciebie takie cudne kolorki, człowiek trochę z marazmu się wyrywa :)))
    Aaaaaaaaa i miałam pisać: wiosenna słodycz przepiękna!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten trening jak najbardziej wskazany tak przed świętami:)
    Co do karteczki to uwielbiam takie konkretne ,,zadania''
    Bardzo fajny pomysł dla kogoś kto kocha góry:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta Ewcia znowu zrobiła coś ładnego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały komplet :) Ale się zrobiło jakoś tak wiosennie wyjazdowo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki jak zwykle piękne:)
    Bukiet słodki:)
    Ewuś gdzie najczęściej jeździcie w Beskidy? Macie jakieś ulubione miejsce, ulubiony szczyt?
    Być może kiedyś spotkamy się na szlaku!
    Ściskam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, gdyby brakowało Ci terenu do treningu, zapraszam do mnie :O). Kartka super, a bukiecik to już po prostu rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno byl mila niespodzianka :) liczny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu, no śliczna karteczka...i ja w Beskidach mam swój "mały świat":)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna karteczka. uwielbiam góry ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to w weekend jazda - podobno znowu ma być cieplutko! A kartkę skomponowałaś rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna kartka. Idealna dla typu górskiej "powsinogi". Ja tylko czekam aż moje brzdące trochę podrosną i też wrócimy na szlaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście, trudny ten górski temat, ale jak widać, poradziłaś sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. okna...czy musiałaś przypominać ??? a taki był śliczniutki post- piękna kartka, słodki bukiecik i na koniec zgrzyt... jak ja nie cierpię myć okien!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. ja oknom poki co podziekuje :) jeszcze przez chwilke :) hi hi

    slicznie wszystko wyszlo. kartka faktycznie pozwala zatesknic za gorami.

    moi dzisiaj topili marzanne czyt siebie czyli wrocilismy ze spaceru nad rzeka cali mokrzy bo kopali w wodzie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Karteczka sliczna, bukiet słodki, ja okna pomyłam już w sobote :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Doskonale poradziłaś sobie z kartką, jest śliczna!
    Bukiet jak zwykle mistrzowski :)
    Ja też uczciłam nadejście wiosny myciem okien... jeszcze mi kilka zostało na jutro :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Nareszcie wiosna!!! :)
    Karteczka z pięknym widoczkiem a bukiecik przesłodki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna tematyczna kartka!!!! Takie są najtrudniejsze. Moje okna też byś mogła skoro już tak szalejesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ech, góry.... świetna kompozycja na kartce :) Też dostałam od Asi gałązki z tego papieru i nie mogę się doczekać, żeby je ponaklejać :)
    Słodkości bardzo gustowne

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...