poniedziałek, 26 marca 2012

DRUGIE PIERWSZE URODZINY

To będzie długaśny wpis z dużą ilością zdjęć, więc od razu na wstępie uprasza się o sporą dawkę cierpliwości :-)
Wczoraj świętowaliśmy po raz drugi roczek mojej chrześnicy - tym razem w kościele. Co prawda prezent "główny" został wręczony dokładnie w dniu urodzin małej Amelki, jednak nie byłabym sobą, gdybym nie trzymała czegoś w zanadrzu. Cóż mogłabym przygotować swojej chrzestnej córeczce, jeśli nie pierwszy słodki bukiet? Powstał z biszkoptów i lubisiów i był w prawdziwie cukierkowych kolorkach:






Amisia nie bardzo wiedziała, jak się do niego zabrać, ale jestem przekonana że starszy brat pomoże rozprawić się z "kwiatuszkami" :-)



Drugą niespodzianką była osobista Anielinka, którą zamówiłam w Kolorowym Zaciszu u Darsi. Daria pokazywała ją (po "tajniacku") jakiś czas temu u siebie tutaj. Ta ślicznotka w sukience w groszki to właśnie Anielinka Amisi. A tak wyglądała sama obdarowana (po zmianie kreacji) z osobistą opiekunką:



Kolejną rzeczą, którą zobowiązałam się zrobić, był tort. Szwagierka poprosiła mnie, by było to serduszko, ale z taką samą masą, jaką robiłam w tortach dla teścia. 



Puste miejsce na środku zostawione jest celowo, a stanęła w nim taka oto świeczka - tańcząca, grająca i z fontanną:



A teraz jeszcze trochę się poprzechwalam. Najpierw niespodzianką, którą sprawiła mi Darsi. Nie dość, że uszyła cudnego aniołka, dopracowanego w najdrobniejszym szczególe, to jeszcze i mnie się dostało, i moim dziewczynkom. Córy moje wzbogaciły się o notesy i błyszczące żel-peny oraz pluszaczki. Ja natomiast dostałam takie śliczności:



Dareńko, dziekuję (już Ty wiesz za co) :-)

Na dodatek uśmiechnęło się do mnie szczęście, bo wygrałam drugą nagrodę w nie byle jakim candy - mianowicie w Romantycznym Zakątku u Miriam. W piątek listonosz wręczył mi dużą kopertę, z której wysypał się prawdziwy dobrobyt:



Wielkie "dziękuję" dla Miriam za piękną nagrodę - postaram się te skarby godnie spożytkować, a o efektach będę oczywiście informować.


I na tym kończę te przydługie zapiski. Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam i dotrwaliście do końca. Następnym razem będzie już krócej, obiecuję :-)

22 komentarze:

  1. Ja się nastawiłam na dłuuuuugi post a tu tak już? Koniec?jak to tak?
    Anielinka od Darii i te cuda, ach same wiecie - i Ty i Daria :)
    Bukiecik mniam :) Jubilatka śliczna i radosna i pewnie szybko się z bukietem rozprawi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A tort? No cóż....Wspaniałe serduszko od serca! Mój nie był tak super efektowny i nawet z gapiostwa mojego nie został uwieczniony :D

    OdpowiedzUsuń
  3. rodzina gustuje w Twoich wypiekach ;)
    wspaniałe prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bukiecik smakowity i cudowny! Anielica piękna i potrzebna maluchowi.Tort...Ewciu,szkoda że nie możesz dla mnie takiego zrobić :( Jest piękny...chciałoby się kawałeczek...
    Wygranej Ci gratuluję!
    Buziam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuś, widzę że cały czas się u Ciebie dzieje:) i to dobrze się dzieje! Piękny bukiet , śliczny tort i ten tajemniczy uśmiech Amelki. . . Pozdrawiam Cię serdecznie Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Cały czas coś się u Ciebie dzieje - urodzinkowe wszystko piękne i gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne prezenty :) A bukiecik naprawde uroczy

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana...i dobrze że Ci się dostało,Duszyczko Piękna:*** a przygotowałaś śliczności...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękności, pyszności. A dziewczynka widać zachwycona :)
    Proszę, przeczytaj i pomóż: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2012/03/apel-do-was-kochani.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękności, pyszności. A dziewczynka widać zachwycona :)
    Proszę, przeczytaj i pomóż: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2012/03/apel-do-was-kochani.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Bajeczne! Wszystko! Szczególnie zachwycona jestem Solenizantką :) Niech zdrowo rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. solenizantka jest urocza :) tort wygląda smakowicie. co do bukietu do zaczynam się zastanawiać z czego nie potrafiłabyś go wykonać i nie mogę wymyślić :D a prezenty cudne otrzymałaś :) pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Anielinki to najlepszy prezent... są dobre na wszystko :)
    Pyszny roczkowy bukiecik.. no a tort... pierwsza klasa :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześlicznościowe wszystko, zdolniaszko Ty moja :) Twoje bukieciki mają nieodparty urok, tort cudny, a fascynacja Anielinką w oczach Amisi bezcenna :):***

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie kolorowe wesołe słodkości! Przygotowałaś piekny zestaw prezentów dla małej Gwiazdki:-) oj to dopiero szczęściara.. Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. też chciałabym mieć taką chrzestną:)
    śliczności!
    a ten tort! mmmmmmmm:)

    OdpowiedzUsuń
  17. DZIĘKUJĘ CI EWCIU GORĄCO ZA PRZEOGROMNE SERCE !! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie to wszystko obmyśliłaś :-)
    I tort i bukiecik i anielinka ...
    A prezenty dostałaś śliczne :-)
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  19. szczęscie aż bije z Twojego posta! od najmłodszych po nieco starsze osobniczki - wszytkie zdowolone z prezentów, i tak trzymać♥.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla każdego coś miłego:)A malutka "córeczka" urocza dziewuszka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Taki bukiecik to marzenie każdego "roczniaka" i ie tylko :)
    Anielinka śliczna, widać przypadła Solenizantce do gustu, a tort wygląda przepysznie!
    Gratuluję wygranej i prezentów ślicznych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cierpliwa byłam ;) Ale myślałam, że więcej będzie! A prezenty przyszykowałaś bardzo smakowite :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...