piątek, 30 marca 2012

PRZEDSZKOLNE KARTKOWANIE PO RAZ DRUGI

Wczoraj w przedszkolu mojej Córci odbyły się drugie już warsztaty kartkowe, które miałam przyjemność ponownie poprowadzić. O pierwszych takich zajęciach możecie przeczytać tutaj. Tym razem, podobnie jak poprzednio, powstały kartki dla Maksa z Marzycielskiej Poczty - a ponieważ Wielkanoc za pasem to kartki były "jajeczne". Dzieciaki bardzo twórczo podeszły do tematu, a niektóre z nich tak mocno trzymała wena, że zrobiły po trzy, a nawet cztery sztuki :-) Oto efekt pracy średniaków:


Tu pisanka zrobiona przez moją Latorośl:


I jeszcze moja trzyminutowa kartka "warsztatowa":


Więcej zdjęć będzie można niebawem zobaczyć na stronie przedszkola i jak tylko będą dostępne, to dam Wam znać. Do kartek dołączony ma być list, napisany przez Panią Wychowawczynię wraz z dziećmi.

Powiem Wam, że takie zajęcia dają niesamowitą motywację i aż się chce człowiekowi chcieć!
I tym optymistycznym akcentem kończę, życząc Wam miłego weekendu :-)

16 komentarzy:

  1. A ja od wczoraj zastanawiam się jak tam Twoje warsztaty ... :-))) Wiedziałam, że będzie świetnie... bo inaczej być nie mogło :-))) Ewciu, a może Ty zastanów się nad prowadzeniem jakiś zajęć dla dzieci ... w przyszłości :-))) Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiało być świetnie,przecież to TY prowadziłaś te warsztaty :)
    Podziękowania chwytają za serce...

    OdpowiedzUsuń
  3. Już to pisałam, ale powtórzę: masz ogromne serducho :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekne karteczki powstaly na warsztatach:) same artystyczne dusze sa w tych sredniakach:)))
    a te kwiaty na podziekowaniu przesliczne:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ummm, super :)
    Musisz mieć ogromną satysfakcję, co? :)
    A i Maks pobije kartkowe rekordy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolorki, wiosenny nastrój, a taka kartka wręczona np babci na 100% wywoła łzy wzruszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz, dzieciaki chyba przebiły pomysłowością Twoją wzorcową kartkę :)))
    A na poważnie, to super sprawa takie warsztaty i cel szczytny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. no super:) ja prowadzę warsztaty z nastolatkami i też jest świetnie, a z przedszkolakiem to w domu:)))
    gratuluję tobie i dzieciakom pomysłowości!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostać takie podziękowania to jest najpiękniejsza nagroda:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Niesamowita jest praca z dzieciakami mają tyle pomysłów- czasem zaskakujących :-) Pieknie! Pozdrawiam weekendowo..

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sprawa Ewka :-) widać że dzieci bardzo kreatywne i powstały naprawdę piękne prace :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetnie dzieciaczki pracowały!!
    Zapraszam na licytacje dla potrzebującego psa, wszystko od 1zł www.licytowanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fiu fiu! Teraz już jesteś kartkową instruktorką!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super!! Kochana, no dyplom jak nic się pani należał :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Przedszkole i Pi Pi Pisklaki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...