piątek, 9 grudnia 2011

WARSZTATY W PRZEDSZKOLU

To super sprawa. Nie przypuszczałam, że dadzą mi aż taki zastrzyk energii i tyle satysfakcji :-) Zaproponowałam stworzenie świątecznych kartek i włączenie się do Marzycielskiej Poczty - co spotkało się z wielkim entuzjazmem zarówno Pani Wychowawczyni, jak i dzieci. Do przedszkola wyruszyłam "uzbrojona" w bazy z papierów od Middii, śnieżynki i śnieżynkowe paski od Alexandry, stempelki z ziemniaka zrobione własnoręcznie oraz w zeszłoroczne kartki świąteczne, pakier pakowy i papier do pakowania prezentów. Również Pani Wychowawczyni przygotowała różne ozdoby: gwiazdki, bombki, bałwanki. Warsztat stworzyłyśmy wspólnie dość pokaźny :-) Pokażę Wam chociaż moje stemple:


zdjęcie zrobiła Pani Ewa

Najpierw opowiedziałam co nieco o Adresacie kartek. Następnie wytłumaczyłam, co można stworzyć z przygotowanych materiałów. A potem... potem to już nastąpiła wielce radosna twórczość:




Przyznaję, że kartki dzieci naprawdę mnie urzekły. A zwłaszcza tych, które zabrały się do pracy w sposób "fachowy" - najpierw przygotowały wszystkie elementy, których chciały użyć, potem na sucho tworzyły kompozycję, by wreszcie przykleić ją do bazy. A tu efekt twórczości dzieciaków:



Kartka mojej Oli:




Na koniec dostałam prezent od Grupy. Tym cenniejszy, że zrobiony przez dzieci:


zdjęcie zrobiła Pani Mariola



Po więcej zdjęć zapraszam na stronę przedszkola mojej córy czyli tutaj, gdzie pod datą 8. grudnia znajdziecie relację z warsztatów. Tylko proszę się nie śmiać z moich min - nie da się mówić z zamkniętą buzią ;-)


Bardzo dziękuję Middii na szybką wysyłkę papieru, a Alexandrze za bezinteresowny odzew na hasło "warsztaty". Dziękuję wychowawczyni, Pani Ewie, która z wielkim entuzjazmem przyjęła moją propozycję. A najbardziej dziękuję dzieciakom za zaangażowanie w prace twórcze oraz chęć sprawienia radości Rówieśnikowi.


Na dzisiaj tyle. Jutro będzie pampersowy zwierz :-)
Miłego dnia!

16 komentarzy:

  1. A o tym to ja nie pomyslalam. Robiliśmy w zeszlym roku choinki w przedszkolu z dzieciakami. Teraz muszę zaproponować robienie kartek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie działasz Ewcia :) gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu - nie musisz za nic dziękować :* To ja się cieszę że w ten drobny sposób mogłam umilić Wam pracę :)
    Prace dzieciaczków genialne :) Ale to już wiesz :) A serduszka piękne dostałaś - prosto z maleńkich serduszek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie warsztaty dla dzieciaków to rewelacja ... świetny pomysł. Dzieciaki na pewno znakomicie się bawiły :-))) Gratulacje!!! No i takie piękne serduszka dostałaś ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne życie mają takie przedszkolaki.. :)

    Widać, że zabawa była przednia, a stemple z ziemniaków pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  6. o jejku, Ewcia, ale fajnie!!!
    Dzieciaczki jednak są mega..
    a kto sprzątał ten bałagan..? ;)

    Ja, po kiermaszu na który coś tam podrzuciłam, mam zaproszenie do klasy bratanicy. Przed Wielkanocą.. na warsztaty masosolne.. i już umieram z nerwów!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczo:)Piękne prace:)

    ...ja mam tak codziennie tylko z trochę większymi:))

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja widziałam te inne zdjęcia i baaardzo mi się podobają ;) Włożyłaś wiele wysiłku w przygotowanie, a prace wyszły piękne :) Myślę, że zadowolenie dzieci i serduszka były najlepszą dla Ciebie nagrodą!

    OdpowiedzUsuń
  9. Po prostu odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu:)A prace dzieciaczków-super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze pamiętam swoją pracę w przedszkolu, trochę żałuję, że jakiś czas temu ją zmieniłam, ale...Dziecięce wytworki w tym wieku są najwdzięczniejsze, ale jak miałam 30 do ogarnięcia to było męczące :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam Cię, masz tyle pomysłów i energii :)
    a dziecięce kartki sa świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sprawa, a dzieciaczki bardzo kreatywne:-)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie rzeczy robiona małymi raczkami są cudne :) Pozdrawiam i czkeam na zwierza:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewciu super warsztaty:)Prace dzieciaczkow sa sliczne, twoje stempeli rewelacyjne no i cudny prezent dostalas:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. Super warsztaty :-)
    Przepiękne kartki :-)
    I Ola musiała być dumna że jej mama w przedszkolu jest i wszystkie dzieci z uwagą jej słuchają :-)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...