środa, 7 grudnia 2011

Z DZIECIĄTKIEM

Przepraszam Was. Tymi kartkami Was zamęczę ;-) Ale trzeba wykonać założony plan :-) Dzisiaj to, o co chodzi w te święta. Najpierw kartka kolorystycznie powiązana z wczorajszą serią. Tak naprawdę powstała jako pierwsza z tych papierów. Zrobiłam ją według tej mapki clean & simple. I za chwilkę ją tam zgłoszę :-)



A teraz (a jakże!) kolejna seria. Nie wymyśliłam innego sposobu na w miarę szybkie zrobienie dużej ilości kartek - powielam zatem jakiś wybrany wzorzec. Modyfikacje są naprawdę niewielkie (tylko w ułożeniu gwiazdy i gałązek). Proszę bardzo - seria "z Dzieciątkiem":






Z tych papierów powstanie jeszcze seria "przy choince".

Wczorajsze Mikołajkowe spotkanie było bardzo udane. Były piosenki i wierszyki, uśmiechy i okrzyki (ale mi się zrymowało...) Moja Gosia na dzień dobry powiedziała: "ja kocham świętego Mikołaja", a Ola i jej Kuzyn przygotowali laurki dla Gościa. Co prawda niektóre dzieciaczki trochę się stresowały, ale gdy tylko otrzymały prezenty, to stres gdzieś ulatywał ;-) No i jedno Dzieciątko w oczekiwaniu na swoją kolej po prostu zasnęło - ale też ma swoje zdjęcie z Mikołajem, "na śpiąco". I to chyba było najbardziej rozczulające zdjęcie z całej imprezy. A tu nasz Gość we własnej osobie:


Was poodwiedzam nieco później. A. I trzymajcie za mnie kciuki - jutro w przedszkolu mojej córki poprowadzę coś w rodzaju warsztatów, których celem będzie zrobienie świątecznych kartek do Marzycielskiej Poczty.
Miłego dnia Wam życzę a sama zmykam do dalszego realizowania postanowień na ten tydzień :-)

22 komentarze:

  1. Piękne karteczki!
    I wypasiony Mikołaj :P

    Pozdrawiam cieplutko i słonecznie :) Agata

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie życzę pedagogicznych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki jak zawsze cudne!!! Mikołaj też niezły ... brodaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. a zasypuj!! a co tam!! :D
    Ta pierwsza jest prześliczna! Pozostałe też, wiadomo.. no, ale pierwsza taka.. inna :)
    Powodzenia z dzieciaczkami życzę! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ooooooooooooo superowe:):):)
    no i warsztatów z dziećmi gratuluję, na pewno będzie wspaniałą zabawa:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te karteczki podobają mi się bardzo!
    Bardzo są Bożonarodzeniowe, tradycyjne i miłe kolorystcznie. Piękne po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kartki, wszystkie! Napisz koniecznie jak było po warsztatach :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oczywisćie, że będziemy trzymać kciuki, choć po prawdzie, to Ty tego nie za bardzo potrzebujesz ;-)) jestes w końcy fabryczką kartek, więc tylko za okiełznanie przedszkolnego żywiołu!
    całuski
    ps. zrobiłam jedną karteczkę, ale jest baaardzo nie-tradycyjna.....moze ją wkrótce pokażę

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój prywatny Mikołaj :) zawsze niezawodny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne karteczki:) Fajne,ze impreza mikolajowa sie udala a kciuki bede zaciskac, napewno dobrze bedziecie sie bawic tworzac sliczne kartki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne serie:). A na warsztatach na pewno świetnie sobie poradzisz, ale kciuki i tak trzymam!
    Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne kartki :) Takich typowych świątecznych motywów jest na Wyspie jak na lekarstwo - króluje komercja: mikołaje i misie w mikołajowych czapkach :)
    Twoje są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne, a ta pierwsza naj! Kciuki mogę potrzymać od rana, bo teraz mi są potrzebne ;) I zapytowywuję - skąd masz te gałązki na karteczkach?

    OdpowiedzUsuń
  14. Super karteczki a o warsztaty "pod Twoim przewodem" jestem wielce spokojna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzieciaczki pod Twoją opieką stworzą cuda,tego jestem absolutnie pewna :)
    A Twoje karteczki są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. No w końcu :-)
    Na pewno wyjdą super kartki :-) zobaczysz jaka to frajda pracować z dziećmi :-)
    A Twoje karteczki są śliczne.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Już wiem gdzie na przyszłe święta zamawiać kartki !:) pozdrawiam martadr

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach wspaniały wysyp :) Śliczne są wszystkie ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kartki :) aż trudno wybrać najładniejszą :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...