piątek, 2 grudnia 2011

PORA SIĘGNĄĆ PO BAKALIE

Zaczynają się przedświąteczne wypieki, zatem bakalie będą w użyciu nie raz i nie dwa. A u mnie dzisiaj bakalie w trochę innej wersji - bardziej "zakątkowej". Zaczęło się od tego, że moja Psiapsióła jakiś czas temu podsunęła myśl, by stworzyć bakaliowy bukiet dla jej Babci.  Potem zapytałam Middię o słodkie zachciewanki urodzinowe - a ona również rzekła: bakalie. Tym sposobem powstały dwa niewielkie bukieciki. W bukiecie dla Babci mojej Psiapsiółki są figi, żurawina i migdały:




a w bukiecie dla Middii to, co bardzo lubi, czyli morele i dużo małych rodzynek:




Cekiny - prezenty są w rzeczywistości prawie tak turkusowe jak  wstążka:


Kolorystykę bukieciku wyznaczyła kartka urodzinowa, która powstała do kompletu. Kartka z niegrzeczną dziewczynką - dla Dziewczynki, która płynie trochę pod prąd ;-)



Jestem ciekawa Waszych opinii na temat bakaliowych bukietów :-)
Miłego weekendu!

26 komentarzy:

  1. A ja się jak zwykle wypowiem, bo jak mogłoby być inaczej:) Każdy z Twoich pomysłów bardzo mi się podoba , ale bakalie przemawiają do mnie najbardziej jako, że sama jestem łasuchem. Och gdyby tylko ktoś mnie chciał zrobić taki prezent:) Chyba muszę napisać do Mikołaja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Im bardziej kombinujesz tym bardziej mi się podoba!Niezwykłe są Twoje bukieciki....a ja już wiem o czym mówię...mój będzie długo cieszył moje oczy :)
    Mam nadzieję że kiedyś spotkamy się w realu!
    Buziaki Ula

    OdpowiedzUsuń
  3. co Ty jeszcze nie wymyślisz!? super pomysł, kolorowo, smacznie i elegancko!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko patrzeć ja zaczniesz robić bukiety z makaronu lub jakiś ziarnek :)!
    Jesteś niesamowita!
    Bukiety bakaliowe są rewelacyjne! Masz dziewczyno świetne pomysły.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie bedę oryginalna- świetny pomysł! nie dość ,że tak samo pięknie i słodko, to na pewno zdrowiej...
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu ... bakaliowe bukiety są cudne! Znakomity pomysł ... smaczny przede wszystkim, no i zdrowy też jest :-) Ja uwielbiam bakalie ... dla mnie byłaby to niezła frajda dostać taki bukiet :-)))) Uściski i zdrówka !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. no zobacz pochwaliła mi się ale nie pokazała .. bała się że zjem?:D A z tej Dziewczynki to istna szaleniaczka:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nooo.. te figi świetnie pasują do bukietu! Rewelacyjny pomysł.. choć pracuje się pewnie z tymi bakaliami nieco gorzej, niż z żelkami..?
    Ale, co to dla Ciebie?! Jak zwykle wyszło rewelacyjnie. I kartka też! (a ja nie wiedziałam jak użyć tego papieru.. hehehe)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne, takie zimowo-świąteczne!!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne bukiety :-)
    Bakalie to bardzo dobry pomysł :-)
    pozdrawiam cieplutko Ewuś :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się nadziwić, jak to robisz! Świetny pomysł z bakaliami - bardzo mi się podoba. I karteczka też bardzo bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no ten pierwszy to taki rarytas dla mojego męża :).

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja pięknie dziękuję :))) Wczoraj dostałam bukiecik i kartkę i na widok dziewczynki nieźle się uśmiałam (całkiem mi pasuje na jakieś logo), a bukiecik miałam ochotę od razu rozebrać i zjeść, no ale jeszcze jakieś foto by wypadało zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Makaronowy bukiet?! Może być śmiesznie,ale faktycznie - co Ty jeszcze w nich upchasz?! ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. mniam, smakowicie to wygląda :-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne bukiety, w sam raz na święta. Kartka też super! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ TY masz pomysły! Bukiety są przeurocze i na pewno bardzo smaczne:)

    Zapraszam na mojego bloga, mam dla Ciebie wiadomość:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooooo suszone owocki to jest to co misie lubią najbardziej:)Taki bukiet to by u mnie nie postał:)Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bakalie są super, bakalie the best!! Ja ten bukiet z figami wciągnęłabym jak nic w dwie minuty, kochana :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś niesamowita z tymi bukietami!!! Bakaliowe - dla mnie bomba!!! Osobiście uwielbiam bakalie,więc może nie jestem bezstronna:D Karteczka czadowa:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bakaliowe widzę po raz pierwszy!!!Superaśny!!!Buźka.pa

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę, że bakaliowe bukiety to kolejny dowód na Twoją nieskończoną kreatywność :) Kartka do kompletu świetna.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj, wspaniałe bukiety czarujesz i w dodatku takie apetyczne. Mi bardziej przypadł do gustu ten pierwszy, bo z rodzynek lubię tylko winogrona:)Chętnie będę to zaglądać. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj jaki zdrowy bukiet bakaliowy :) Super pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kartka jest śliczna a bakaliowy bukiet cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne te bukieciki i takie... jesienno - zimowe... przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...