sobota, 3 grudnia 2011

KOLĘDA NA OSIEM GŁOSÓW

Wczoraj dostałam antybiotyk w "prezencie" od mojej pani doktor i jestem uziemiona. Paradoksalnie stało się to przyczyną mojej mobilizacji - zabrałam się za przygotowania świąteczne, a dokładniej za szykowanie kartek. W tym roku będę wysyłać ich trochę więcej niż w poprzednich latach, a to z racji blogowania ;-) 
Pamiętacie kartkę z "Kolędą dla nieobecnych"? Pisałam wtedy, że będzie początkiem serii. I tak się stało. Dzisiaj kolędowanie w niebieskościach. Wszystkie te kartki są stworzone na papierze Śnieżynka" ze Scrap Pasji. Tak  wyglądają w "stadzie":


A tak się prezentuje każda z osobna:









Serdecznie Was pozdrawiam z "zakichanego towarzystwa" w osobach: mojej i moich córek.

26 komentarzy:

  1. Ty już wiesz że są absolutnie cudowne, obłędne i wspaniałe. No i pięknie się prezentują w komplecie i każda z osobna :)
    Zdrowiejcie szybciutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudne są te karteczki - masz świetny gust i zmysł i w ogóle

    moja Zuzanka też podziębiona :( dużo zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki prześliczne , a całemu towarzystwu dużo zdrówka życzę :) Pozdrowienia i buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne karteczki:)
    Duzo zdrowka dla was:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki są wspaniałe! Bardzo twórczo spędziłaś dzień.......
    Zdrówka życzę (mój syn też jakiś niewyraźny, taki czas widać).
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowicie wdzięczna ta kolęda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki są przepiękne ... skromne i delikatne - CUDO!
    Zdrówka ... przede wszystkim. Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo zdrowia życzę. Piękne są te Twoje kartki. Ja obliczyłam, że powinnam zrobić 70 kartek świątecznych i jeszcze do niektórych dodać jakieś prezenciki. Zobaczymy czy mi się to uda. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowia życzę :) Śliczna seria kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu zdrówka życzę :) ja wracam do komentowania, więc czeka mnie na początek maratonu przez Twoje posty :) A karteczki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale piekny zastęp :D pozdrawiam wszystkich kichaczy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. śpiewajace karteczki w niebieskościach-super!!!A tobie Ewuś i reszcie kichańców-zasmarkańców-ZDRÓWKA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne, bardzo fajny pomysł, a papier taki subtelny. Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny komplet - każda inna, oryginalna , śliczna - buziaki ślę i duuuużo zdrówka Wam dziewczyny życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Łączę się z Tobą w antybiotykoterapii...tylko, że ja już 4 raz od lipca i tak po 2 tygodnie...ale trzymajmy się!
    a kartki śliczne, takie moje kolory..
    Pozdrawiam,
    Agnieszka z niebieskości

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyczarowałaś piękne, świąteczne kartki i jak widać nawet choroba nie przeszkadza Ci w twórczości:) Trzymaj się . Pozdrawiam martadr

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza i druga naj! Zdrowiejcie szybciutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewuniu kochana zdrowiej szybko....Oj czapki Ci trzeba ;)
    Kartki są cudne!Wyjątkowo cudne!Może w dużej mierze dlatego że Twoimi łapkami wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna kolędowa kolekcja kartek.
    Dużo zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kartki śliczne - każda jedna tak samo jak cała zgraja:) Ty to masz talenta. A co do Twojego stanu fizycznego to dużo dużo zdrowia życzę! I żadnych antybiotyków... tylko tran:) Tylko tran. Heheh
    Zdrowiej Ewuś - ściskam

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna kolekcja kartek...cudowna i klimatyczna:)
    Wszystkiego dobrego życzę i zdróweczka! Trzymaj się cieplutko*

    Buziaki i uściski-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ewuniu, karteczki są bardzo pomysłowe i pięknie wykonane. Zdrówka dużo Ci życzę i mocno ściskam. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szalejesz!!! :D
    Połóż się, odpocznij, wychoruj, wyzdrowiej... :)
    Pięęęekne! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekne!!!nie zauwazylam tych slicznosci..bo przegladam blogi w telefonie..
    ..nie zmienia to faktu,ze chce WIECEJ:))

    OdpowiedzUsuń
  25. czy Ty zakładasz sklepik z karteczkami???

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne kartki, w prostocie moc:) Też lubię cytaty z kolęd, fragmentu z "Czerwonych gitar" użyłam nawet w zeszłym roku. A kolęda Preisnera... przecudna.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...