czwartek, 8 grudnia 2011

CHWYTAJ DZIEŃ

Tak nazwałam bukiet, który był częścią nagrody w moim candy "Carpe Diem". Bukiet jest trochę "zwichrzony", tak jak "zwichrzone" są czasem niektóre momenty. Nie mogło zabraknąć motyli, które świetnie obrazują ulotność chwili. Bez zbędnego przedłużania - tadam:




Do bukietu powstała prosta karteczka:



Było jeszcze troszkę "przydasi", których oczywiście nie sfotografowałam. Ale możecie je zobaczyć u Zwyciężczyni czyli u Ladybird :-)

A ja jestem już po przedszkolnych warsztatach. I jak nietrudno zgadnąć - było super :-) Dzieciaki pozytywnie się nakręciły i ochoczo wzięły się do pracy. Obszerniejszą relację zdam wkrótce. Powiem Wam tylko, że ciężko było mi wyjść z sali, bo mojej młodszej córce tak się spodobało w przedszkolu :-)

Teraz popędzę nadrabiać zaległości i Was poodwiedzać. Wystarczy dzień nie sprawdzić, co w blogu piszczy, żeby potem mieć problemy z nadążeniem za Waszą twórczością :-)

Ściskam Was i słońce wysyłam.

20 komentarzy:

  1. Super bukiecik ale ta karteczka mnie wciąga :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie już Ewo słów powoli zaczyna brakować, żeby nachwalić się Twojego talentu i pomysłowośći !!! Super pozdrawiam martadr

    OdpowiedzUsuń
  3. o nie mogę !!! moje ulubione i Toski.
    a ja nawet nie wiedziałam, że u Ciebie candy jest.
    ale następnego to na setkę nie przeoczę :).

    OdpowiedzUsuń
  4. jeden dzień? ja mam wrazęnie jakby nie było Cie całe wieki!!!!
    no ale widziałam,z ę juz nadrabiasz- na pewno masz co robić, bo teraz wszytkie blogi aż kipią od ozdób!
    Karteczka jest prześliczna i żałuję, że nie wygrałam Twojego candy, ale nic straconego, jeszcze wiele cukierasków przed nami!
    Piekne portrety zrobiła Agusia, prawda? taka zdolniacha , że hej!
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezencik:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu, jak zwykle wszystko cudne ... i bukiet i karteczka :-)
    No i widzę, że Justyś robi mi reklamę... :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie pozostaje tylko jeszcze raz podziękować za te wszystkie cudowności :D . Buziaki dal Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękności, cudowności :) I znowu kusisz słodyczami :) Oj oj...:)
    A karteczka wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ech, że też ja nie wygrałam tego candy.... ;)
    Fajnie, że tak super poszło w przedszkolu. Ale spodziewałam się tego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana podziwiam Cię, tak pracowitej Mróweczki blogowej gratuluję!papa

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowe :-) i fajnie że komplecik! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja dodam mniam, i jeszcze jedno mniam ;) Czekam na relacje!

    OdpowiedzUsuń
  13. No Ewuś ja już zadyszki dostaję żeby nadążyć za Tobą :-)
    Zdradź sekret skąd bierzesz tyleeeee energii :-)
    Komplet śliczny :-)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne nagrody,podziwiałam je już u Oli:).
    Zdolniacho energiczna, z pewnością potrafisz zarażać swoim zapałem......
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  15. no ja też już wiem, że w ciemno mogłabym Cię chwalić, bo wiem, że tak piękne i gustowne bukiety i kartki tworzysz, że nie wiem, czy powinnam się powtarzać, ale co tam - powtórzę się, bo należą Ci się pochwały

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiedziałam Ewuś ,że dasz radę:0A bukiet ,że zacytuję moją imienniczkę- mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest przepiękny ...jak zawsze Ewo wspaniale tworzysz:) Ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny bukiet (te prześwitujące niebieskości tak fajnie pasują do motylka i do hasła "carpe diem") i karteczka też naprawdę śliczna!! Podziwiam jak zwykle :).

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...