wtorek, 6 grudnia 2011

ATAKUJĘ SERIAMI

Tak - seriami, bo wczoraj powstał kolejny "rzut" świątecznych kartek. Jak więc widzicie, wykonuję założony plan ;-) Tym razem maltretowałam dwa papiery z kolekcji Świąteczna Gospoda (Galeria Papieru). A maltretowałam do tego stopnia, że zostały mi dosłownie ścinki. Ale i do nich mam pewne plany ;-) Kartki są bardzo proste. Czasem różnica tkwi jedynie w "zawartości" śnieżynki. Ale pokażę wszystkie - jak szaleć, to szaleć. Najpierw te w pionie:






Teraz te w poziomie:






Podobają się?

Dzisiaj Mikołajki. Byliście grzeczni? Ja chyba tak, bo Mikołajowe prezenty przyfrunęły do mnie :-) Najpierw dostałam pierwszą w tym roku świąteczną kartkę od Magdy z Modrak Cafe oraz upominki "od Mikołaja"... albo ten Mikołaj wstąpił do klanu knujek, albo jakaś Knuja maczała w tym palce... 



A drugi prezent przyfrunął do mnie od Pauli z Groszkowo Mi. Cieszę się jak dziecko, a Paula mnie przeprasza, że bez życzeń i ozdóbek - czy ta Kobieta jest poważna? ;-) Zobaczcie jakie to fajne:



Dzisiaj po południu czeka nas spotkanie z Mikołajem w większym gronie - od paru lat tak to urządzamy i jest super. Są trzy rodzinki, kupa śmiechu, fajne fotki i super wspomnienia :-)

Wszystkim dzieciom, małym i dużym, życzę, by rózgi ich ominęły, a prezenty zasypały.
Miłego dnia!


Edit (godz. 11:30):
Kolejny Mikołaj zawitał - właśnie dostałam przesyłkę od Trill!




Aż tak grzeczna to chyba nie byłam, nie wiem czym zasłużyłam na tyle cudowności :-)

26 komentarzy:

  1. Oż, jak dobrze zobaczyć swoją twórczość na Twoim blogu:) Heh, cieszę się ogromnie, że się spodobały i że całkiem przypadkiem dotarły .... właśnie 6 grudnia:) Czysty przypadek - słowo daję!
    A kolejne już Mikołajki czekają na swoją wysyłkę.
    Tymczasem ściskam, pozdrawiam i życzę dalszego natchnienia (którego jak widać Ci nie brakuje)
    :)
    :*
    P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeci raz próbuję z komentarzem. Uda się?

    Karteczki są obłędne, piękne ale to już Ty wiesz :*

    No i prezenciki piękne dostałaś....Faktycznie byłaś grzeczna w tym roku :D

    Udanej zabawy mikołajkowej :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne mikołajki!
    A mnie się właśnie karteczki skończyły, muszę, jak Ty, zrobić jeszcze jakąś większą partię.
    Czuj, knuj, czuwaj!

    OdpowiedzUsuń
  4. oj... zasłużyyyyłaś :D
    Świetne prezenty! :D
    A karteluchy- rewelacja! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Znaczy się byłaś grzeczna i nie zaprzeczaj :) A seria kartkowa super i mimo, że podobne to jednak inne :) pozdrawiam martadr

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć. Kartki pięknie "zmaltretowałaś" i upominki też śliczne dostałaś. Pomysł z organizowaniem świętowania w większej grupie uważam za świetny. Wszystkiego dobrego. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki cudne :-)
    Prezenciki też urokliwe :-))))
    Udanej imprezy ... jeszcze wielu prezentów i niespodzianek:-) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki eleganckie :-) a prezenciki to zawsze miła sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne karteczki i super prezenciki:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki świetne! A na prezenty widocznie bardzo zasłużyłaś:). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czerwone czapy dla Twoich elfików ;)
    Pozdrawiam Mikołajkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pewno zasłużyłaś i to bardzo :)
    cudne karteczki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. może i proste, ale jakie piękne są te karteczki:)
    byłaś, byłaś bardzo grzeczna Ewuniu, na pewno byłaś bo skąd Mikołaj by wiedział ile dać Ci prezentów:):):)
    cudeńka dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  14. człowiek normalnie w kompleksy przy Tobie popada!!
    Śliczne!! i kartki i prezenty!
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne kartki a na nich przeczadowe śnieżynki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Te kartki sa prześliczne! Nie mogę się napatrzeć na te snieżynki :)
    A Mikołajowi się chyba worek rozerwał tuż nad twoim domem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. karteczki bardzo eleganckie:)
    a mikołajki słodkie
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super prezenty Ewciu,a karteczki czy w pionie,czy w poziomie jednakowo piękne:)Miłej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prezenty przepiękne:)
    Karteczki śliczne:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  20. Karteczki piękne, a te ozdoby dodają niezwykłego uroku :) Prezenciki świetne, a takie Mikołajki mam i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Seria śliczna :-)
    A jednak musiałaś być grzeczna skoro tyle świetnych prezentów dostałaś :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cuda :) No chyba jednak Mikołaj ocenił same dobre rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kurcze przypomniałaś mi że mam takie drewniane ozdoby:D może w końcu ruszę z produkcją kartek:D prezenty super

    OdpowiedzUsuń
  24. Jej, te mikołajki od Pauli są fenomenalne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie dostojne te Twoje kartki! Śliczne!
    Pozdrawiam
    Agnieszka z Niebieskości pisząca z gościnnego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...