wtorek, 13 grudnia 2011

HAZARDOWA

Kartka urodzinowa dla Brata mojej Pani Magdy. Wytycznych było kilka. Po pierwsze kolorystyka: przewaga niebieskiego i białego. Po drugie motywy: na froncie rodem z kasyna, bo Brat Pani Magdy jest krupierem, a w środku logo Ruchu Chorzów, któremu Solenizant kibicuje.

Przyznam się, że jak zasiadałam do pracy, to nie miałam konkretnego pomysłu. Przygotowałam sobie bazę, wzięłam ten papier od Middii i dopiero po chwili wszystko zaczęło mi się układać. Dosłownie sam papier mnie poprowadził. A oto co z tego wyszło:





Mam nadzieję, że Solenizantowi się spodobało przynajmniej tak jak jego Siostrze.

A na koniec pokażę Wam jeszcze nad czym pracowałam (papierkowo) przez ostatnie dni - dzisiaj tylko zbiorcze zdjęcie, w kolejnych postach będę prezentować szczegóły:




Miłego dnia!

24 komentarze:

  1. Fajnie Cię papier poprowadził :)
    Ale.. gdzie ten ruch chorzów..?

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna jest ... i bardzo w temacie ... tak mi się wydaje, bo w kasynach nie bywam :).
    a produkcja masowa świąteczna też robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zu, Ruch Chorzów jest w środku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, podoba mi sie bardzo kartka urodzinowa. Piękne są te papiery, szkoda, że ze mnie taka noga w tej dfzidzinie. Ale nie wszystko człowiek musi umieć zrobić.
    Buźka
    Bierz sie za zdjęcie choinki, hihi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracusiu Kochany:*** piękna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ się uwijasz!To już masówka:).Kartka urodzinowa śliczna, a i świąteczne kuszą!
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pracusiu :* Piękna karteczka :) te papiery od Middi są wspaniałe :)
    A świąteczna produkcja już dawno zawładnęła mym sercem :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewo świetnie wyszła karta urodzinowa, ładną kombinację stworzyłaś.
    Karty świąteczne są śliczne.
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu ... kartka urodzinowa jest świetna. A karteczki świąteczne ... wytwórczość masowa wręcz :-) Kartki są śliczne (czekamy na szczegóły). A ja zamiast przygotowywać się do świąt ... siedzę nad projektem (i boję się, że mnie Wigilia zastanie) ...

    OdpowiedzUsuń
  10. normalnie jak w hurtowni:D a z tym papierem karcianym to mi przypomniałaś, że kiedyś coś mi po głowie chodziło...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewciu, jeśli chodzi i trzymanie sie wytycznych to jestes mistrzynią ( oczywiscie nie tylko w tym!) - karteczkaj est swietna!
    a ten hurt na końcu powala....

    OdpowiedzUsuń
  12. Trafiłam tu tak przypadkiem i się zakochałam. Masz rewelacyjne pomysły i przede wszystkim talent. Tylko pozazdrościć :)

    Teraz będę stałym bywalcem i już poleciłam Twój blog koleżankom :P

    Pozdrawiam :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszło świetnie a świąteczne też mi się podobają. Ja swoje na szczęście już puściłam w obieg!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow prawdziwy hurt ;-) pomysłowa karteczka, ja mam zawsze problemy z "męskimi" scrap :-/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, twoje karteczki wytrącają mnie z równowagi, bo mi się ledwie 20 udało popełnić i padłam, poddałam się i poszłam kupić gotowce, no nie daję rady po prostu ;)))) Także podziwiam ogrom prac i jeszcze kolejne przepiękne bukiety, CUDA same, cudenka, Ewuś :)) Kochana, buziaki ogromne w niedoczasie przedświątecznym ślę!! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. wow! tyle kartek to bym rok robiła:)
    a urodzinowa śliczna...

    OdpowiedzUsuń
  17. DZIĘKUJĘ PANI PREZES ZADANIE UWAŻAM ZA WYKONANE - KARTECZKA SIĘ PODOBAŁA A JAKŻE ;)pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  18. Karteczka z natchnieniem jednym slowem,ale SUPER!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacja!!! Myślę, że Jubilat zachwycony - ja bym była:D
    Pozdrawiam cieplutko i dużo sił życzę w tym natłoku zajęć!

    OdpowiedzUsuń
  20. Noooo, gratuluję pierwszej karteczki, bo uporałaą się z tematem superaśnie! A to ten hurt teraz opisujesz? Ja poproszę te dziewczynki na pierwszy ogień - cudniaście się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Karteczka rewelacyjna :-)
    buziaki pracusiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyszła Ci ta karteczka. Widzę, że ze świątecznymi to lecisz taśmowo? hehe :P Mnóstwo tego, czekam na prezentację.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kartka jest bardzo udana, kompozycja, kolory i pomysl bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...